
„Google“ atnaujino savo verslo profilio taisykles, skirtas paslaugų srities įmonėms, parduodančioms pagal amžių ribojamus produktus.
Dabar alkoholiu, kanapėmis, ginklais ir panašiais daiktais prekiaujančios įmonės turi turėti fizinę parduotuvę, kad galėtų išlaikyti savo „Google“ verslo profilį.
Apie šį atnaujinimą mus įspėjo Stefanas Somboracas per X:
„Google“ iš tikrųjų naudoja frazę „Verslas, susietas su…“, o ne „Įmonės, parduodančios…“, o tai žymiai praplečia šio naujo pakeitimo taikymo galimybes.
2/3 pic.twitter.com/FD31fUmm94
– Stefanas Somboracas (@StefanSomborac) 2024 m. lapkričio 27 d
Paslaugų srities verslo gairių pakeitimai
„Google“ atnaujino savo gaires, kad įmonės, parduodančios pagal amžių ribojamus produktus, negalėtų veikti tik kaip paslaugų srities įmonės.
Atnaujintose gairėse nurodyta:
„Verslas, susijęs su produktais ar paslaugomis, kurių klientas turi būti tam tikro minimalaus amžiaus, pvz., alkoholio, kanapių ar ginklų, neleidžiamas kaip paslaugų srities įmonės be parduotuvės.
Tai yra reikšmingas pokytis, kaip „Google“ tvarko pristatymo ir mobiliųjų paslaugų įmonių sąrašus.
Politikoje nurodomi du pagrindiniai verslo tipai:
- Paslaugų srities įmonės: šios įmonės pristato prekes klientams, bet neturi fizinės verslo vietos.
- Hibridiniai verslai: šios operacijos turi fizinę vietą ir siūlo pristatymo arba mobiliojo ryšio paslaugas.
Aptarnaujamos zonos apribojimai
„Google“ išlaiko esamus paslaugų sričių apribojimus, įskaitant:
- Ne daugiau kaip 20 aptarnavimo sričių vienai įmonei
- Paslaugų ribos apribotos iki maždaug 2 valandų vairavimo nuo verslo bazės
- Aptarnaujamos zonos turi būti apibrėžtos pagal miestą, pašto kodą arba konkretų geografinį regioną, o ne pagal spindulį
Poveikis verslui
Šis naujinimas turi įtakos tam tikro tipo įmonėms:
- Mobiliosios alkoholio pristatymo paslaugos
- Kanapių pristatymo paslaugos
- Ginklų pardavėjai be fizinės parduotuvės
- Produktų, kurių amžius ribojamas, pardavėjai, kurie tik pristato
Pagal naujas taisykles reikalaujama, kad šios įmonės turėtų fizinę parduotuvę, kad galėtų išlaikyti savo „Google“ verslo profilius.
Šiuo pakeitimu siekiama užtikrinti tinkamą amžiaus patikrą ir atitikimą jautriems gaminių ir paslaugų reglamentams.
Ką Tai Reiškia
Politikos naujinys sprendžia susirūpinimą dėl amžiaus ribojamų produktų pardavimo tik pristatymo įmonėms.
Šis pokytis daugiausia paveikia naujas kanapių ir alkoholio pristatymo paslaugas, kurios kai kuriuose miestuose išaugo.
Teminis vaizdas: Alexandre.ROSA/Shutterstock