Threads pristato dar vieną „Bluesky“ įkvėptą funkciją, o įvairūs jūsų sklaidos kanalai dabar nustatyti taip, kad liktų matomi pagrindiniame ekrane, kad galėtumėte lengviau pereiti prie rekomenduojamo srauto „Sekami“ arba „Jums“ arba bet kurio pasirinkto srauto. sąrašus.
Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį pasidalijo IG/Threads vadovas Adamas Mosseri, dabar, užuot bakstelėjus gijų piktogramą sklaidos kanalo viršuje, kad būtų rodomos alternatyvios informacijos santraukos parinktys, jos bus rodomos ekrane. , o taip pat galėsite lengvai perbraukti per kiekvieną.
O tai taip pat reiškia, kad nebeliks dabartinės „Threads“ funkcijos, nurodančios „Patinka“ arba „Matyti mažiau“, braukiant kairėn arba dešinėn ant įrašo.
Pagal temas:
„Kai kurie iš jūsų klausė apie įrašų perbraukimą. Dabar palieskite širdelę, kad pamėgtumėte įrašą, jei norite, kad jis būtų panašus į jį. Jei norite pamatyti mažiau kažko, palieskite trijų taškų meniu, tada „Nedomina. “
Taigi Threads grįžta prie tradicinių socialinės žiniasklaidos funkcijų, o ne kaip indikatorių naudoja braukimą. Kuriu, manau, vis tiek naudojosi nedaug žmonių, nes tai nėra gerai žinoma, taigi, pernelyg intuityvi vartotojo sąsaja.
Taigi po kelių mėnesių užklausų dėl numatytojo sekimo sklaidos kanalo, geresnio sekėjų skaičiaus augimo ir patobulintos paieškos, gijos per kelias savaites išleido visa tai.
Tai paskatino „Bluesky“ ir staigus „Twitter“ klono – decentralizuotos socialinės programos – dėmesys.
Atrodė, kad JAV rinkimai buvo priežastis, nes daugelis pastebėjo, kad „Threads“ algoritmu apibrėžti sklaidos kanalai buvo beveik nenaudingi norint sekti naujausias tos dienos naujienas. Nes Threads optimizuoja įtraukimą, o ne savalaikiškumą, o taip pat aktyviai slopina politinį turinį. Taigi, nenuostabu, kai diskusijose dominuoja pagrindinės politinės naujienos, Threads nieko gero, ir atrodo, kad tai paskatino daugiau vartotojų bent jau išbandyti Bluesky.
Ir tai, ką daugelis pastebėjo (ir, svarbiausia, žurnalistai), yra tai, kad „Bluesky“ lengviau sukurti auditoriją ir pasiekti naujienų turinį.
Kas turi prasmę. Galimybė pagal numatytuosius nustatymus naudoti „Bluesky“ sklaidos kanalą „Following“ suteikia naudotojams daugiau motyvacijos iš tikrųjų užpildyti tą srautą, stebint naudotojus programoje, o „Threads“ akcentuojant algoritmines rekomendacijas sekimas tam tikru mastu tampa nebereikalingas, nes galite tiesiog pasikliauti algoritmas, rodantis geriausius dalykus, atsižvelgiant į jūsų pomėgius.
„Bluesky“ taip pat neslopina nei nuorodų, nei politinio turinio, ir, atsižvelgiant į visus šiuos veiksnius, galite suprasti, kodėl jis patinka rašytojams ir leidėjams, kurie naudojasi socialinėmis platformomis, kad padidintų persiuntimo srautą, o ne tam, kad įsitrauktų.
Būtent todėl „Meta“ į pramogas orientuotas, nepolitinis, algoritminis požiūris, kuris veikė „Facebook“ ir IG, neveiks „Threads“.
Pagrindinis aspektas, norint sukurti konkurentą tam, kas buvo „Twitter“, yra tai, kad tik nedidelė „Twitter“ vartotojų dalis iš tikrųjų ką nors paskelbė programoje, o didžioji dauguma vartotojų pasyviai vartoja turinį. Tiesą sakant, vidutiniškai 80% „Twitter“ vartotojų niekada neskelbė, nemėgsta, nekomentavo ir jokiu būdu nedalyvavo programoje. Jie tiesiog kasdien apsilankė programoje norėdami gauti naujausių naujienų.
Tam „Twitter“ buvo naudingas, neatsilikdamas nuo naujausių, naujausių atnaujinimų bet kurioje jus dominančioje nišoje. Pokalbiai apie sportą, politiką, verslo sektorius, TV laidas, visa tai buvo „Twitter“ vieta. labai vertinga, o pagrindiniai balsai dalijasi mintimis, o atsidavę gerbėjai prisiderina. Tada tie įrašai, atnaujinimai ir idėjos bus platinami kitose programose, o tai reiškia, kad nors „Twitter“ niekada neturėjo tokio dydžio auditorijos kaip Facebook ar Instagram, jo įtaka išliko reikšminga.
Tačiau svarbiausia yra tai, kad jei bandote sukurti į „Twitter“ panašią platformą, kreipiatės į tą pagrindinį aktyvių vartotojų segmentą, kad programa veiktų. Ir šiuo metu bent kai kuriems iš šių pagrindinių vartotojų „Blueksy“ yra patrauklesnis.
Ar turėdami daugiau sekėjų galite pasiekti daugiau? Galbūt, galbūt ne, bet tai net neaktualu, nes aktyviai skelbiantys žmonės jausis labiau prisirišę prie programos, kurioje galės kurti savo auditoriją.
Šie vartotojai nori dalytis nuorodomis ir diskutuoti bet kokia pasirinkta tema, nebijodami gauti baudų. „Bluesky“ tai siūlo ir, nors tai vis dar yra tik dalis gijų dydžio, „Threads“ komanda vis tiek turi pabusti ir atpažinti unikalią realaus laiko socialinių programų vertę, skirtingą nuo kitų platformų.
Atrodo, kad „Bluesky“ tam tikra prasme pažadino. O dabar laukiame ir pažiūrėsime, ar gijos gali iš naujo užfiksuoti „šiuo metu populiarėjančios programos“ pavadinimą.