
Šios savaitės „Ask AN“ klausimo kyla iš vidutinio dydžio el. Prekybos svetainės vadybininko, kuris susiduria su įprasta problema:
„Mūsų produktų puslapiai yra gerai vertinami, tačiau mūsų kategorijų puslapiai retai būna paieškos rezultatuose. Kokias konkrečias optimizavimo strategijas rekomenduotumėte kategorijų puslapiams pagerinti jų matomumą?”
Ačiū už klausimą!
Tai dažna problema elektroninės prekybos svetainių valdytojams. Jūs turite daugybę kategorijų puslapių, kurie suteiktų gerą galimybę skatinti srautą, tačiau panašu, kad jie tiesiog nemato matomumo paieškos variklio rezultatų puslapiuose.
Pirmosios mintys
Jei jūsų produkto puslapiai yra gerai vertinami, tačiau jūsų kategorijų puslapiai labiau kovoja su paieškos rezultatais, greičiausiai tai lemia didesnė konkurencija dėl platesnių, vidutinio modelio raktinių žodžių.
Nors produktų puslapiai gali užfiksuoti ilgalaikę, „Funnel“ užklausas apačioje, kategorijos puslapiai dažnai kovoja su konkurencingesniais, didelio srauto terminais.
Čia yra keletas pagrindinių priežasčių, dėl kurių jūsų produkto puslapiai gali būti aplenkę jūsų kategorijų puslapius, taip pat keletas patarimų, kaip suteikti tuos kategorijos puslapius:
1. Techninis prieinamumas
Gali būti neteisingų indeksavimo direktyvų. Kategorijų puslapiai nebus gerai vertinami, jei pagrindiniai techniniai elementai neveikia tinkamai.
Norėdami užtikrinti, kad jūsų kategorijos puslapiai būtų visiškai nuskaityami ir indeksuojami pagal paieškos variklius, patikrinkite šiuos aspektus:
- Direktyvos puslapyje: Įsitikinkite, kad „Noindex“ žymos neužblokuoja jūsų kategorijų puslapių, nes pasirodo paieškos rezultatuose.
- Robots.txt failas: Dar kartą patikrinkite, ar jūsų robotai.txt failas netyčia blokuoja svarbius kategorijų puslapius.
- Kanoninės žymos: Patvirtinkite, kad kanoninės žymos yra teisingai nustatytos, kad nurodytų pageidaujamą kiekvieno puslapio versiją.
2. Svetainės architektūra ir vidinis susiejimas
Gali būti, kad jūsų svetainės architektūra yra sukurta taip, kad suteiktų daugiau nuorodos nuosavybės su produktų, o ne kategorijų puslapiais.
Norėdami pagerinti kategorijų puslapio matomumą, sutelkite dėmesį į susiejimą su tais kategorijų puslapiais, ypač tais, kurie gali padidinti didžiausią pajamų kiekį.
Tai galima padaryti susiejant iš kitų kategorijų, tinklaraščio įrašų, vadovų ir dar daugiau. Užtikrindami, kad kategorijos puslapiai yra susieti su dažniau, jūs padėsite paieškos varikliams suprasti jų svarbą ir autoritetą.
Štai kodėl labai svarbu atlikti galimybių analizę ankstyvoje SEO strategijoje. Tai padeda nustatyti kategorijų puslapius, kurie turėtų gauti labiausiai vidinį susiejimo palaikymą.
Paskutinis susiejimo taškas: įsitikinkite, kad jūsų džiūvėsėliai yra optimizuoti ir matomi. Tai ne tik padeda lankytojams suprasti, kur jie yra jūsų svetainėje, bet ir gali paskatinti juos ištirti daugiau to, ką turite pasiūlyti.
3. Naršyti briaunotai problemos
Naršymas briaunotas yra esminė didelių el. Prekybos svetainių savybė, leidžianti vartotojams filtruoti produktų paieškas. Tačiau jei jis nebus tinkamai valdomas, jis gali sukelti reikšmingų SEO iššūkių.
Vienas iš pagrindinių rūpesčių yra „rodyklės pūtimas“ – kelis, dažnai dubliuojami URL kiekvienam įmanomam filtro deriniui.
Tai gali išnaudoti jūsų nuskaitymo biudžetą, o tada paieškos varikliai gali nepastebėti kritinių puslapių.
Be to, netinkamas įgyvendinimas gali sukelti dublikatų turinį, kanibalizuoti kategorijų puslapių reitingus ir praskiesti vidinę nuorodų nuosavybę.
Norėdami to išvengti, rekomenduoju apriboti indeksuotų filtrų derinių skaičių bet kuriuo metu – idealiu atveju ne daugiau kaip du.
Konkretus skaičius priklausys nuo turimų filtrų diapazono, tačiau labai svarbu nustatyti prioritetus filtrus, kurie atitiktų paieškos paklausą.
Pvz., Venkite indeksuoti tokį derinį kaip „7 dydis, žalias, platus, bėgimo batas“, jei jo yra minimalus paieškos tūris.
Tačiau „Žaliojo dydžio 7 bėgimo batai“ gali būti vertingas rodyklės derinys, nes jis turi didesnį paieškos ketinimą.
4. Nepakankamas ar žemos kokybės turinys kategorijų puslapiuose
Bėgant metams šioje pramonėje iš pradžių mačiau, kokia įtaka gali būti kategorijų puslapių kopija. Tai padeda pateikti papildomą kontekstą, kuris padeda paieškos sistemoms geriau suprasti jūsų puslapių dėmesį.
Galų gale, paieškos varikliams prioritetus puslapiuose yra vertingas turinys, kuris suteikia vartotojams kontekstą.
Daugelis kategorijų puslapių yra ne kas kita, kaip ilgi produktų ir piktogramų sąrašai. Tai tikra praleista galimybė – ir taip pat daro juos mažiau linkę į SERPS.
Čia yra keletas būdų, kaip padidinti jų galimybes:
Trumpos prisistatymai viršuje
Daugelyje el. Prekybos svetainių pastebėsite, kad puslapio viršuje dažnai yra trumpas įvadinės kopijos blokas.
Tai nebūtinai turi būti daugiau nei 100 žodžių ir yra efektyvus būdas padėti paieškos sistemoms suprasti puslapio kontekstą. Venkite pūkų ar katilinės kopijos; Tai turi būti unikali ir prasminga.
Patarimas: Paaiškinkite, kas yra kategorija, ir platų jūsų parduodamų produktų ar prekės ženklų asortimentą.
Tarkime, kad kategorijos puslapis buvo „bėgimo bateliai“. Įvadas galėjo kalbėti apie visas medžiagas, iš kurių yra pagamintos bėgimo bateliai, turimos spalvos, tipų bėgimų, kuriems jie gali būti naudojami, ir pan.
Vadovai Žemiau žemyn
Toliau puslapyje galite įtraukti papildomus turinio modulius, kurie padėtų klientui priimti pagrįstą sprendimą.
El. Prekybos parduotuvės dažnai naudoja tokius dalykus:
- DUK.
- Funkcijų palyginimai.
- Daugiau informacijos apie jūsų prekės ženklą.
- Informacija apie tai, kaip pasirinkti produktus.
- Vaizdo įrašai.
- Informacija apie pristatymą.
5. Optimizavimo puslapyje trūkumas
Jūsų puslapių optimizavimas kategorijų puslapiuose gali būti nevisiškai suderinti su paieškos ketinimais, todėl verta peržiūrėti ir patobulinti jį, kad geriau suderintumėte tai, ko vartotojai ieško.
Puslapių pavadinimai
Jei kategorijų puslapiuose yra bendrieji arba blogai optimizuoti puslapių pavadinimai, paieškos varikliai gali stengtis suprasti puslapio aktualumą, o vartotojai nesijaus, kad spustelės rezultatą SERP.
Kurdami juos:
- Peržiūrėkite dabartinius SERP, kad sužinotumėte, kas veikia konkurentams.
- Laikykite pavadinimus unikalius kiekvienai kategorijai, kad išvengtumėte dubliavimosi, ir siekite 50–60 simbolių, kad būtų išvengta sutrumpinimo paieškos rezultatuose.
- Įsitikinkite, kad jūsų pavadinimai atspindi tai, ko ieško vartotojai, pvz., Konkretūs produkto atributai (pvz., Spalva, dydis), kai tinkama.
Meta aprašymai
Įtikinamas meta produktų sąrašo puslapio (PLP) meta aprašymas turėtų suteikti vartotojams priežastį spustelėti, parodyti jo pasiūlymą ir vertę.
Laikykite „Meta“ aprašymą 150–160 simbolių, kad išvengtumėte sutrumpinimo, ir paraginkite jį, kad atsakytumėte į galimas vartotojo užklausas, tokias kaip „Geriausias (kategorija) (konkretus poreikis)“.
Antraštės žymos
Kai peržiūrite kategorijų antraščių žymes, svarbiausia yra fiksuoti visos kategorijos esmę, kalbant apie pirkėjų naršymo ar filtravimo parinkčių ketinimus.
Pradėkite nuo aiškaus, raktinių žodžių turtingo H1, kuris vartotojams tiksliai nurodo, apie ką yra puslapis, pavyzdžiui, „vyrų bėgimo bateliai“.
Tada naudokite „H2“ žymas, kad dar labiau suskaidytumėte dalykus su subkategorijomis ar populiariais filtrais, tokiais kaip „Toperated“ arba „Shop by Brand“.
Išsamiems produkto puslapiams (PDPS) antraštės žymos tampa būdingos atskiram produktui.
6. Žemos kokybės ar trūkstamos schemos žymėjimas
Dabar mes įsitraukiame į keletą techninių užduočių, kad pagerintume jūsų kategorijų puslapių reitingus.
Gali būti, kad jūsų schemos žymėjimas yra geresnis PDP nei jūsų PLP, arba jūsų PLP tiesiog reikia dar šiek tiek patobulinimų ar papildymų.
Štai keletas paprastų veiksmų, kurie gali pakeisti:
- Apsvarstykite galimybę pridėti „Breadcrumblist“ schemą į savo kategorijų puslapius. (Tai padeda paieškos varikliams suprasti puslapio poziciją jūsų svetainės hierarchijoje, pagerinti vidinį susiejimą.)
- Jei reikia, apsvarstykite galimybę surinkti struktūrizuotus duomenis.
- Peržiūrėkite, jei kategorijų puslapiuose trūksta struktūrizuotų duomenų.
7. Turinio šviežumo signalai
Pernelyg dažnai žmonės kuria kategorijų puslapius, tada iš esmės apie juos pamiršta.
Tačiau reguliariai juos atnaujinti parodys, kad puslapis yra aktyviai išlaikomas, padidindamas jūsų galimybes pasirodyti SERP.
Laikykite kategorijų puslapius dinamiškus
Pabrėžkite populiarėjančius produktus, geriausius daiktus ar sezonines prekes, padėkite juos savo kategorijų puslapių viršuje.
Įtraukite naujausius apžvalgas
Gauti teigiamų produktų apžvalgų? Įdėkite juos kaip turinio blokus savo kategorijos puslapiuose. Kuo naujesnės apžvalgos, tuo geriau.
Atnaujinti kopiją
Tendencijos ateina ir išeina, atsargos keičiamos, o nauji produktai yra pagaminti. Atnaujinkite savo kategorijos puslapio kopiją, kad atspindėtumėte šiuos pakeitimus.
Paskutinis žodis
Tikiuosi, kad šie patarimai gali padėti įgyti daugiau matomumo jūsų kategorijų puslapiuose – ir papildys jau sėkmingus produkto puslapius.
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal