
Jei šiandien esate nuolatinis socialinės žiniasklaidos skaitytojas, tada, be abejo, anksčiau perskaitėte mano raginimus anksčiau, ir tai nėra tikrai naujiena, o kaip daugiau, o daugiau žvilgsnio, kuris laikui bėgant tęsiasi.
Bet kokiu atveju „X“ komanda ir toliau sustiprina atsitiktinius teiginius, kad „X yra naujų naujienų programa Prancūzijoje“, „X yra pirmoji naujienų programa Brazilijoje“, „Labiausiai atsisiųsta naujienų programa Australijoje“.

Ir šie teiginiai yra tiesa, X yra labiausiai atsisiųsta „naujienų“ programa „iOS“, daugelyje regionų. Bet taip yra dėl kūrybinio programos suskirstymo į kategorijas ir nebūtinai atspindi tai, koks vertingas jis yra kaip naujienų šaltinis.
X vėl suskirstė save į „naujienų“ programą 2016 m., Po kelių ketvirčių lėtėjančio augimo, o „Facebook“ ir „Instagram“ klestėjo. Palyginimas tarp „Facebook“ ir „Twitter“ nuolat kenkia „Twitter“ rinkos suvokimui, todėl „Twitter“ komanda sugalvojo genialų planą sumažinti neigiamą matavimą su „Meta“ programomis: perjunkite „Twitter“ kategorijas į „naujienų“ kategoriją „App Store“, išeidami ją iš „socialinės žiniasklaidos“ segmento.
„Twitter“ turi daug naujienų turinio, ir daugybė naujienų leidėjų, kurie jame skelbia. Tai savotiška naujienų programa. Teisingai?
Ir tai taip pat tiesa. Remiantis „Pew Research“, daugelis „X“ vartotojų naudoja programą naujienų turiniui, labiau nei kitos socialinės programos:

Taigi ji galėtų būti laisvai apibrėžta kaip „naujienų“ programa, o ne socialinės žiniasklaidos programa, kategorija, kurioje ji ir toliau atsilieka, ir didžiąją laiko dalį bus reitinguojama 40-ųjų viduryje.
Ne, ne, X iš tikrųjų yra „naujienų“ programa, nes ji atrodo daug geriau, net jei tai nėra visiškai tikslus programos turinio, naudojimo, populiarumo ir kt. Atspindys atspindys
Kūrybinis suskirstymas į kategorijas, kad paveiktų rinkos suvokimą. Ir dabar X komanda ir toliau tai naudoja kaip rodiklį Iš nuolatinio programos populiarumo, nepaisant neigiamos spaudos transliacijos, nepaisant kritikos dėl Elono vizijos ir nepaisant regioninio pasipriešinimo Elonui Muskui, X ar Teslai ar dar ką nors.
Pavyzdys: Aukščiau pateiktame įraše X generalinė direktorė Linda Yaccarino švenčia, kad X yra geriausia naujienų programa Prancūzijoje šią savaitę. Atrodo, kad nepaisant to, kad Elonas Muskas gali įžeisti Prancūzijos lyderį Emmanuelį Macroną, juokaudamas apie tai, kaip jis praėjusią savaitę sulaukė juodos akies.
Taigi tai rodo, kad X, kaip alternatyvaus naujienų šaltinis, myli žmonės, nepaisant „pagrindinės“ žiniasklaidos, slypi apie neigiamą suvokimą. Teisingai?
Na, ne, nes, kaip matote šioje diagramoje iš jutiklio bokšto, X visada yra svarbiausia naujienų programa Prancūzijoje.

Aišku, retkarčiais jis gali sumažėti iki 2 numerio, tačiau „X“ pirmauja naujienų programose apie „iOS“, nes ji turi didžiulį pranašumą prieš kitas tikras naujienų programas.
Tai yra tai, kad „X“ nėra naujienų programa, bent jau ne taip, kaip kiti, išvardyti toje pačioje kategorijoje.
Kalbant apie kontekstą, tai yra 12 populiariausių „iOS“ naujienų programų Prancūzijoje:

Taip, aš nesu tikras, kad šios programos bus laikomos konkurentais X. Daugeliui jų pasisektų, kad turėtų milijoną ar daugiau aktyvių vartotojų, o X turi daugiau nei 17 milijonų aktyvių vartotojų Prancūzijoje.
Taip pat atkreipsite dėmesį, kad x gali tik kada nors reklamuoti, kad tai yra „IOS“ naujienų programa numeris vienas, nes iš tikrųjų neleidžiama priskirti „Android“ naujienų programos.
Kodėl?
„AšF programose visų pirma yra vartotojo sukurtas turinys (pavyzdžiui, socialinės žiniasklaidos programos), jos neturėtų deklaruoti savęs naujienų programas ir nėra laikomos naujienų programomis. “
Taigi, kadangi „X“ yra visas vartotojo sukurtas turinys, kuriame nėra oficialiai pateikto savo redakcinio turinio, neįmanoma iš naujo suskirstyti programos ir „Android“.
Apibendrinant galima pasakyti, kad X ir toliau dalijasi klaidinančia informacija, kad pakartotinai galėtų pakartoti save kaip lyderį erdvėje, o tikrieji, tikrinami duomenys, kuriuos ji sukuria, rodo, kad praranda vartotojus.
Iš tikrųjų, remiantis naujausia X DSA ataskaita, Nuo tada, kai „Elon Musk“ perėmė programą, programa sumažėja 15% dėl bendro Europos naudojimo.
X nėra naujienų programa numeris vienas, tai nėra socialinės žiniasklaidos programa numeris vienas, ir tai tikrai yra tik vidurinioji platforma, kurioje daugumos auditorijos potencialas yra ribotas.