„Google“ apibrėžė metrikų rinkinį, į kurį svetainių savininkai turėtų sutelkti dėmesį optimizuodami puslapio patirtį. Pagrindinė žiniatinklio gyvybiškai svarbi metrika yra „Google“ dalis puslapio naudojimo faktoriai kurias turėtų stengtis atitikti visos svetainės.
Naudotojų lūkesčiai dėl žiniatinklio patirties gali skirtis priklausomai nuo svetainės ir konteksto, tačiau kai kurie išlieka vienodi, nepaisant to, kurioje žiniatinklio vietoje jie yra.
Tiksliau, „Google“ nustato pagrindinius vartotojo patirties poreikius, pvz pakrovimo greitis, interaktyvumasir vizualinis stabilumas.
Kas yra pagrindiniai žiniatinklio gyvybiniai rodikliai?
„Google“ rekomenduoja svetainių savininkams turėti CWV metriką žemiau „geros“ slenksčio, nurodyto toliau:
Metrinis pavadinimas | Gerai | Vargšas |
Didžiausias turinio dažymas (LCP) | ≤2500ms | >4000ms |
Sąveika su kitais dažais (INP) | ≤2000ms | >500mx |
Kaupiamasis išdėstymo poslinkis (CLS) | ≤1 | >0,25 |
Viskas, kas yra tarp gero ir prasto, laikoma vidutinio sunkumo, o tai turėtų būti patobulinta.
„Google“ paaiškina, kodėl šios trys metrikos yra tokios svarbios:
„Visos šios metrikos fiksuoja svarbius į vartotoją orientuotus rezultatus, yra išmatuojamos vietoje ir turi pagalbinius laboratorinės diagnostikos metrikos atitikmenis ir įrankius.
Pavyzdžiui, nors didžiausias turinio dažymas yra pagrindinė įkėlimo metrika, ji taip pat labai priklauso nuo pirmojo turinio dažymo (FCP) ir laiko iki pirmojo baito (TTFB), kurie išlieka labai svarbūs stebint ir tobulinant.
Kaip „Google“ įvertina pagrindinius žiniatinklio gyvybinius rodiklius
Google CrUX ataskaitoje naudojami „Chrome“ duomenys, kai naudotojai naršo svetaines, kad rinktų realaus pasaulio naudotojų duomenis iš savo įrenginių. Kad svetainė atitiktų CWV slenksčius, bent 75 % svetainės puslapių peržiūrų turėtų būti „geri“.
Atminkite, kad ji naudoja 75 % visos svetainės puslapių peržiūrų, o tai reiškia, kad puslapiai su prastu CWV ir mažesniu srautu neturės įtakos bendram svetainės balui.
Štai kodėl galite pastebėti, kad „gerą“ įvertinimą turinčiose svetainėse yra puslapių su baisiais CWV ir atvirkščiai.
Šis matavimo metodas užtikrina, kad mažas apsilankymų procentas dėl lėto tinklo sąlygų nesumažina viso svetainės „gero“ balo.
Štai kaip galima išmatuoti šiuos rodiklius.
Kaip išmatuoti pagrindinius žiniatinklio gyvybinius rodiklius
„Google“ į daugelį esamų įrankių įtraukia „Core Web Vitals“ matavimo galimybes.
Pagrindinius žiniatinklio gyvybinius rodiklius galima išmatuoti naudojant šiuos nemokamus įrankius:
Pasinerkime į tai, kaip naudoti kiekvieną iš jų nemokami SEO įrankiai norint išmatuoti pagrindinius žiniatinklio gyvybinius rodiklius.
„PageSpeed Insights“.
„PageSpeed Insights“. leidžia išmatuoti pagrindinius žiniatinklio gyvybinius rodiklius naudojant laboratorijos ir lauko duomenis, įtrauktus į ataskaitas.
Ataskaitos laboratorijos skiltyje pateikiami duomenys, surinkti iš realių naudotojų įrenginių visomis geografinėmis vietomis ir skirtingomis tinklo sąlygomis, o lauko skiltyje rodomi duomenys iš modeliuotų įrenginių, naudojant tik vieną įrenginį.
Jei jūsų puslapiuose apsilankyta nedaug arba jie yra nauji, gali nepakakti istorinių duomenų, kad lauko duomenys būtų rodomi ataskaitai. Tokiu atveju, vidutinis lauko balas visa svetainė bus naudojama kaip atsarginė priemonė, jei bus; kitu atveju nebus rodomi jokie duomenys.
Paleidę ataskaitas, apačioje turėsite rekomendacijų, kaip pagerinti balus, sąrašą. Galite perskaityti mūsų vadovą adresu „PageSpeed Insights“ ataskaita išmokti juo naudotis.
Web Vitals plėtinys
PageSpeed Insights įrankio naudojimas visada yra puikus būdas derinti ir patikrinti našumą, tačiau dažnai tai nėra patogu. Naršyklėje turite atidaryti naują skirtuką ir pereiti nuo puslapio, kuris blaško dėmesį.
Laimei, yra pratęsimas galima įdiegti iš „Chrome“ internetinės parduotuvės, kuri naršant realiuoju laiku matuoja pagrindinių žiniatinklio gyvybinių rodiklių metriką ir, jei įmanoma, įkelia lauko duomenis.
Be šios standartinės vartotojo sąsajos, šis priedas taip pat siūlo išsamesnes derinimo galimybes naudojant naršyklės DevTools skirtuką „konsolė“. Čia yra trumpas vaizdo įrašo vadovas, kaip tai padaryti.
Derinti „Interaction Next Paint“ metriką yra gana sudėtinga, nes ji gali pablogėti bet kuriuo naudotojo sąveikos momentu. Naudodami „PageSpeed Insights“ gaunate tik vidutinę visų sąveikų vertę, o ne tai, kuri sąveika su konkrečiu puslapio elementu buvo lėta.
Naudodami šį plėtinį galite sąveikauti su puslapiu ir nustatyti elementus, kurie pablogina INP metriką, patikrinę konsolės žurnalus. Pavyzdžiui, galite spustelėti mygtukus ir patikrinti konsolę, kad sužinotumėte, kiek laiko užtruko sąveika.
Kai tik nustatysite, kuris elementas reaguoja lėtai, galite patikrinti „JavaScript“ kodą, kad pamatytumėte, ar kokie nors scenarijai neblokuoja sąveikos.
Švyturys
Švyturys yra an atvirojo kodo įrankis, kurį galite naudoti savo tinklalapio našumui tikrinti, kuris taip pat pasiekiamas „Chrome“ kūrėjo įrankiai.
Visos ataskaitos apie Švyturio galias yra atnaujintos, kad atspindėtų naujausią versiją.
Vienas įspėjimas, kurį reikia žinoti, yra tas, kad paleidus „Lighthouse“ naršyklėje, ji taip pat įkelia daug išteklių iš „Chrome“ plėtinių, o tai gali turėti įtakos metrikai „Lighthouse“ ataskaitoje.
Todėl siūlau naudoti Chrome Canary kaip gerą praktiką. „Chrome Canary“ įdiegta atskirai nuo įprastos „Chrome“ naršyklės, kur galite pasiekti eksperimentines funkcijas. Tai leidžia išbandyti savo svetainę naudojant funkcijas, kurios bus įtrauktos į būsimus „Chrome“ leidimus.
Atlikau greitą eksperimentą, kad pamatyčiau, kaip smarkiai gali skirtis „Lighthouse“ puslapio greičio balai naudojant „Canary“ švarų diegimą, palyginti su naršykle su įgalintais priedais.
Viena svarbi funkcija, kurią įgalina „Lighthouse“, yra balų matavimas sąveikaujant su tinklalapiu ir tam tikros sąveikos įtakos jūsų balams, ypač Sąveikos su Next Paint (INP) metrika.
Siūlau pasinerti gilyn ir išmokti naudotis Švyturiu perskaitę mūsų vadovas parašė du labiausiai patyrę techninio SEO ekspertai pasaulyje.
CrUX prietaisų skydelis
CrUX ataskaita yra viešas duomenų rinkinys, kuriame pateikiami realios naudotojo patirties duomenys milijonuose svetainių. „Chrome“ UX ataskaitoje įvertinamos visų pagrindinių žiniatinklio gyvybinių rodiklių lauko versijos, o tai reiškia, kad joje pateikiami realaus pasaulio, o ne laboratorijos duomenys.
Naudodami „PageSpeed Insights“, „Lighthouse“ arba „Web Vital“ priedą, apie kurį kalbėjome, dabar žinote, kaip įvertinti atskiro URL našumą. Bet kaip matyti visą svetainės su tūkstančiais URL vaizdą? Koks procentas URL turi „gerus“ balus arba kelių mėnesių senumo balus, su kuriais galima palyginti?
Čia padeda nemokama „Google CrUX“ „Looker Studio“ prietaisų skydelis. Galite patikrinti segmentus ir peržiūrėti istorinius duomenis.
Norėdami tai padaryti, tiesiog nukopijuokite ir įklijuokite savo domeną į CrUX prietaisų skydelio paleidimo priemonė.
Tada mėgaukitės gražiais reportažais nemokamai. Štai pavyzdys ataskaita Search Engine Journal jei norite ištirti tikrą prietaisų skydelį.
Šioje prietaisų skydelyje galite rasti daug daugiau, be CWV metrikos. Jei nepasiekėte CWV „gerų“ balų, bet laboratoriniai duomenys rodo, kad atitinkate visus slenksčius, gali būti, kad jūsų lankytojų ryšys blogas.
Čia ryšio paskirstymo ataskaita yra labai vertinga: ji gali padėti suprasti, ar prastą balų našumą lėmė tinklo problemos.
Deja, ši prietaisų skydelis nepateikia CWV metrikos suskirstymo pagal šalį, tačiau yra nemokamas įrankis, treo.sh, kurį galite naudoti norėdami patikrinti našumo metriką pagal geos.
Search Console
GSC yra dar vienas įrankis, leidžiantis peržiūrėti bendrą svetainės CWV metriką.
Remiantis realiais „Chrome“ UX ataskaitos duomenimis, ataskaitoje nurodytos puslapių grupės, į kurias reikia atkreipti dėmesį. Jei atidarysite ataskaitą spustelėdami viršutiniame dešiniajame kampe esančią nuorodą, pamatysite savo problemų analizę.
Turėdami šią ataskaitą atminkite, kad ji renka duomenis iš „CruX“, o URL bus praleisti, jei juose nebus minimalaus ataskaitų duomenų kiekio, o tai reiškia, kad gali būti puslapių su prasta CWV metrika, kurie čia nepateikiami.
Web-Vitals.JS ir GA4
web-vitals.js yra atvirojo kodo biblioteka, kuri tiksliai matuoja CWV metriką taip pat, kaip tai daro „Chrome“ ar „PageSpeed Insights“. The žiniatinklio vitals plėtinys Aukščiau aptarėme, kad ši biblioteka iš tikrųjų naudojama ataskaitų teikimui ir registravimui.
Tačiau galite ją integruoti su „Google Analytics 4“, kad gautumėte išsamią našumo ataskaitą svetainėje, kurioje yra daug puslapių. Toliau pateikiamas GA4 gtag integravimo kodo pavyzdys.
<script type="module">
import {onCLS, onINP, onLCP} from 'https://unpkg.com/web-vitals@4/dist/web-vitals.attribution.js?module';
function getMetricRating(metricName, value) {
switch(metricName) {
case 'CLS':
return value <= 0.1 ? 'good' : value <= 0.25 ? 'needs-improvement' : 'poor';
case 'INP':
return value <= 200 ? 'good' : value <= 500 ? 'needs-improvement' : 'poor';
case 'LCP':
return value <= 2500 ? 'good' : value <= 4000 ? 'needs-improvement' : 'poor';
default:
return 'unknown';
}
}
function getAttribution( name, attribution){
switch (name) {
case 'CLS':
return attribution.largestShiftTarget;
case 'INP':
return attribution.interactionTarget;
case 'LCP':
return attribution.element;
default:
return 'unknown';
}
}
function sendToGoogleAnalytics({name, delta, value, id, attribution}) {
let rating = getMetricRating(name, value); //get metric rating based on value
let target_element = getAttribution( name, attribution); //get html element associated with metric
// Assumes the global `gtag()` function exists, see:
gtag('event', name, {
// Built-in params:
value: delta, // Use `delta`, a changed metric as it will be summed during user journey. If we use value it will sum new values resulting to inflated high numbers
// Custom params:
metric_id: id, // optional, Needed to aggregate events via BigQuery
metric_value: value, // optional,
metric_delta: delta, // optional,
metric_rating: rating, // optional,
debug_target: target_element // optional,
});
}
onCLS(sendToGoogleAnalytics);
onINP(sendToGoogleAnalytics);
onLCP(sendToGoogleAnalytics);
</script>
Kodo pavyzdyje „value“ yra įtaisytasis parametras, o „metric_id“, „metric_value“, „metric_delta“, „metric_rating“ ir „debug_target“ yra pasirenkami tinkinti aspektai, kuriuos galbūt norėsite įtraukti pagal savo poreikius.
Jei norite matyti šiuos aspektus GA4 tyrinėjimo ataskaitose, turite juos pridėti prie GA4 pasirinktinių apibrėžimų administratorius. Kitu atveju, jei nuspręsite siųsti šiuos parametrus, o ne pridėti jų per administratorių, neapdorotus duomenis galėsite pasiekti tik naudodami „BigQuery“. Tai suteikia daug daugiau lankstumo, bet reikalauja SQL kompetencija.
Jei nuspręsite įtraukti „metric_id“, kuris daug srauto turinčiose svetainėse turės neribotą unikalių verčių skaičių, tyrinėjimo ataskaitose gali kilti kardinalumo problemų.
Taigi, galbūt norėsite trumpam įgalinti šiuos papildomus tinkintus parametrus, kad surinktumėte pavyzdinius duomenis trikčių šalinimui.
Jei norite siųsti CWV metrikos duomenis per „Google“ žymų tvarkytuvę, žr šį vadovą sukūrė Google rinkodaros sprendimų komanda. Kaip geriausia praktika, turėtumėte naudoti GTM integravimą, o aukščiau pateiktas kodas (kuris yra visiškai veikiantis) parodo pagrindinę CWV duomenų rinkimo ir ataskaitų teikimo mechaniką.
Išskyrus tai, ką aptarėme, nemokami arba mokami įrankiai, pvz., Debugbear, treo.sh, Oncrawl, Lumar arba Semrush, gali padėti nustatyti balus visuose puslapiuose realiu laiku.
Tačiau norėčiau atkreipti dėmesį į tai, kad iš išvardytų įrankių Debugbear ir treo.sh yra labai specializuoti CWV metrikos srityje ir teikia labai detalias įžvalgas su išplėstiniais segmentais.
Ką apie kitus vertingus rodiklius?
Kad ir kokie svarbūs būtų pagrindiniai interneto gyvybiniai rodikliai, jie nėra tokie tik puslapio naudojimo metrika, į kurią reikia sutelkti dėmesį.
Jūsų svetainės naudojimo užtikrinimas HTTPSyra patogus mobiliesiemsvengia įkyrūs tarpinio puslapio skelbimaiir išlaiko aiškų skirtumą tarp svarbiausių svetainės dalių puslapio patirties reitingavimo veiksniai.
Taigi pagalvokite apie tai ir į vartotoją orientuotu požiūriu, ir ne tik todėl, kad tai yra a reitingo veiksnys.
Pavyzdžiui, žvelgiant iš konversijų perspektyvos, jei turite lėtą el. prekybos svetainę, potencialūs klientai gali susitraukti ir dėl to prarandamos pajamos.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: BestForBest / Shutterstock