Beveik prieš dvi savaites „TechCrunch“ pranešė, kad Afrikos elektroninės prekybos milžinė „Jumia“ ketino parduoti 20 milijonų Amerikos depozitoriumo akcijų (ADS) ir surinkti daugiau nei 100 milijonų JAV dolerių, atsižvelgiant į tuo metu jos akcijų kainą, kuri buvo maždaug 5,70 USD.
El. pardavėjas jau užbaigė 20 227 736 ADS rinkoje siūlomų sandorių pasiūlymą. „Jumia“ pardavė akcijas už vidutinę 4,92 USD už ADS kainą, sugeneruodama bendras bendrąsias pajamas prieš komisinius ir siūlydama 99,6 mln. USD išlaidas. „TechCrunch“ pranešė, kad „Jumia“ greičiausiai parduos už tokią kainą.
„Jumia“ generalinis direktorius Francisas Dufay pareiškime teigė, kad sostinė „dar labiau sustiprins mūsų balansą ir padės mums paspartinti augimo trajektoriją, kai sieksime pelningumo“.
„Jumia“ grynųjų pinigų padėtis šiuo metu yra 92,8 mln. USD (45,1 mln. USD grynųjų pinigų ir pinigų ekvivalentų bei 47,7 mln. USD terminuotųjų indėlių ir kito finansinio turto) pagal naujausią 2024 m. antrojo ketvirčio finansinę ataskaitą. Tai palyginti su platformos likvidumo padėtimi – 120,6 mln. USD 2023 m. ketvirtąjį ketvirtį ir 101,5 mln. USD 2024 m. pirmąjį ketvirtį.
Antrąjį metų ketvirtį „Jumia“ baigė turėdama 2 milijonus aktyvių ketvirtinių klientų, ty 6,0 % daugiau nei 2024 m. I ketvirtį, o 2023 m. II ketvirčio ir 2024 m. antrojo ketvirčio metinis augimas yra vienodas. „Mūsų klientų bazė vis dar yra palyginti maži, maždaug du milijonai aktyvių vartotojų per ketvirtį, o mes dirbame rinkose, kuriose gyvena daugiau nei 600 milijonų žmonių. Taigi galime nuveikti daug daugiau klientų atžvilgiu“, – sakė Dufay tsenojo TechCrunch, prieš pradėdamas pirmąjį antrinį akcijų pardavimą kaip generalinis direktorius anksčiau šį mėnesį.
2020–2021 m., kai privačios ir viešosios rinkos buvo perpildytos kapitalo, e-tailer pardavęs antrines akcijas surinko beveik 600 mln.