
Sudaryti veiksmingą strategiją, kaip išlaikyti jūsų organizaciją aktualią nuolat kintančioje paieškos rinkodaros kraštovaizdyje, yra sunkiau nei bet kada.
Šis vadovas, siekiant padėti palaikyti jūsų organizaciją per šią kelionę, suteikia įžvalgos, kodėl būtina schemos žymėjimas ir kaip galite įgyvendinti struktūrizuotą duomenų žymėjimo strategiją, kad palaikytumėte jūsų organizacijos tikslus šiais metais.
Kas yra schema (dar žinoma kaip struktūruoti duomenys)?
Schema, taip pat naudojama pakaitomis su terminais struktūrizuotais duomenimis, nurodo mašinų skaitomus duomenis, kuriuos galite pridėti prie savo svetainės, kad apibūdintumėte savo turinį.
Schema iš tikrųjų yra pramonės standartinis žodynas, naudojamas struktūrizuotiems duomenims žymėti. Tai padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainės turinį atsižvelgiant į jūsų prekės ženklą, todėl jūsų turinys tampa labiau matomas jūsų tikslinei auditorijai.
Savo svetainės optimizavimas yra tarsi jūsų turinio vertimas į paieškos sistemų ir mašinų kalbą.
Įgalinkite didesnį matomumą paieškoje
Įdiegę struktūrizuotus duomenų žymėjimą, atrakinate galimybę, kad jūsų turinys pasirodys kaip turtingi „Google“ paieškos sąrašų rezultatai.
Šie turtingi rezultatai, kuriuose pateikiama papildoma informacija, pavyzdžiui, produktų kainodara, žvaigždžių reitingai, darbo skelbimas ir vaizdo įrašų miniatiūra, paieškos rezultatuose užima daugiau nekilnojamojo turto, atkreipia daugiau dėmesio ir sukelia didesnius paspaudimų rodiklius (CTR) ir daugiau srauto į savo svetainę.

Schemos žymėjimas padeda užtikrinti, kad jūsų svetainė galėtų pasiekti turtingų rezultatų, palaikydama padidėjusį matomumą ir konvertavimą iš paieškos variklio rezultatų puslapių (SERP), todėl srautas ir potencialūs klientai.
1 patarimas: maksimaliai padidinkite turtingus rezultatus savo svetainėje
Įgyvendindami struktūrizuotą duomenų strategiją, sutelkite dėmesį į tai, kad padidintumėte turtingų rezultatų skaičių, kurį galite pasiekti. Šie rezultatai gali žymiai pagerinti jūsų svetainės matomumą ir konversijų rodiklį paieškos variklio rezultatų puslapyje
Geriausi turtingi rezultatai yra produktai, apžvalgos, klausimai ir atsakymai bei darbo skelbimai.
Pakvieskite savo komandą peržiūrėti dabartinį turinį, kad nustatytumėte esamas turtingų rezultatų galimybes.
„Google“ vadovas pateikia pavyzdžių, kaip pradėti jūsų komandą. Taip pat ieškokite galimybių atnaujinti turinį, kad atrakintumėte naujas turtingo rezultato galimybes.
Pvz., Jei turite produkto puslapį su informacija apie kainodarą, apsvarstykite galimybę jį išplėsti su papildomomis rekomenduojamomis savybėmis, tokiomis kaip prieinamumas, pristatymo informacija, įvertinimai ir apžvalgos. Tai galėtų padėti jums pasiekti išsamesnį prekybininkų sąrašą paieškos rezultatuose.
Mes rekomenduojame pažymėti ne tik minimalius reikalingus laukus.
Įtraukite „Google“ rekomenduojamas savybes, kad padidintumėte savo galimybes pasiekti turtingų rezultatų, taip pat kitas savybes, kuriose parodytas jūsų turinio ar produktų unikalumas. Tai padeda informuoti paieškos sistemas apie jūsų turinį ir suderinti juos su konkrečiomis užklausomis.
Nors turtingi rezultatai jau kurį laiką buvo gyvi, jie išlieka galinga įrankiu „Zero-Click“ paieškų amžiuje, kad būtų nukreiptas srautas į jūsų svetainę. Pagreitinant savo turinio optimizavimą naudojant schemos žymėjimą, norint pasiekti šiuos turtingus rezultatus, turėtų būti prioritetas.
Tvarkykite savo prekės ženklą naudodami semantinį duomenų sluoksnį
Įdiegus AI apžvalgas „Google“, taip pat sukeltas generuojančias AI platformas, tokias kaip „ChatGPT“, „Pasiplenkimas“ ir „Dvyniai“, jūsų tikslinė auditorija vis labiau sąveikauja su jūsų svetainės duomenimis, kol jie net lankosi jūsų svetainės tinklalapyje.
Duomenys, su kuriais šie AI modeliai sąveikauja, yra gauti iš jūsų svetainės turinio. Nors jūs kontroliuojate savo svetainės turinį, jūs mažai kontroliuojate, kaip AI platformos interpretuoja ir supranta duomenis.
Kai AI „haliucinatai“, tai gali sukelti neteisingą informaciją, rodomą paieškos patirtyje, ir šie netikslumai gali pakenkti jūsų prekės ženklo reputacijai.
Nors neaišku, ar šios AI platformos šiuo metu yra mokomos ant schemos žymėjimo, pridedant semantinės schemos žymėjimą, kuris lemia semantinį duomenų sluoksnį, suteikia šaltinį mašinoms, kaip, kaip tu Norite, kad jūsų turinys suprastų. Šis semantinis duomenų sluoksnis suteikia jums kontrolės tašką, kaip jūsų prekės ženklas pateikiamas šioms mašinoms.
Didelių kalbos modeliai (LLM) ir AI įrankiai kiekvieną dieną tobulina ir keičiasi.
Tobulėjant šiems modeliams teikiama patirtis, jūsų žiniatinklio turinys išliks pastovus. Norite būti tikri, kad jūsų duomenys yra paruošti nuskaityti ir sunaudoti – ir struktūruoti duomenų žymėjimas leidžia tai padaryti.
2 patarimas: perkelkite savo komandą iš raktinių žodžių į subjektus, naudodami struktūrizuotus duomenų žymėjimą
Norėdami sukurti semantinį duomenų sluoksnį, jūsų komanda turi pereiti nuo mąstymo apie raktinius žodžius prie mąstymo apie subjektus. Jūsų svetainėje yra vertinga apibūdinti „dalykus“ kontekste.
Šiame pažengusiųjų paieškos sistemų pasaulyje pagalvokite, kaip raktiniai žodžiai yra vienmatė, o subjektai yra daugialypiai.
Pavyzdžiui, aš, Martha van Berkel, esu asmuo, ir aš galiu būti apibrėžtas kaip subjektas savo autoriaus puslapyje.
Žodžiai puslapyje pasakoja apie dalykus, kuriuos žmonės gali norėti žinoti apie mane, o schemos žymėjimas struktūrizuoja šiuos duomenis, kuriuos supranta mašinos.
Mano autoriaus puslapio schema paaiškina, kas aš esu, mano santykis su savo organizacija ir informacija apie mano kompetencijos sritį.

Tai padarę jūsų nestruktūrizuotą turinį pavers kompiuteriu skaitomais duomenimis, sustiprindami jūsų semantinio duomenų sluoksnį.
Taigi, be bandymo pasiekti turtingų rezultatų, turėtumėte išsamiai panaudoti „Schema.org“ žodyną, kad paaiškintumėte, koks yra jūsų svetainės turinys, ir sukurti semantinį duomenų sluoksnį.
Pridėkite schemos žymėjimą prie visos savo svetainės, kad nustatytumėte ir apibūdintumėte savo subjektus – pagrindines temas ar „daiktus“ savo turinyje.
3 patarimas: prijunkite savo svetainės daiktus naudodami „Schema“ žymėjimą
Jūsų svetainės subjektų identifikavimas ir aprašymas yra tik pirmasis žingsnis. Daugelį jūsų svetainės subjektų taip pat galima apibrėžti jų santykiu su kitais dalykais jūsų svetainėje ir visame internete.
Todėl svarbu, kad jūsų komanda naudotų struktūrizuotų duomenų žymėjimą, kad apibrėžtų jūsų svetainės subjektus ir temas ir paaiškintų jų santykius.
Pavyzdžiui, aš, Martha van Berkel, esu organizacijos schemos programos įkūrėja. Aš taip pat esu kelių tinklaraščių straipsnių „Schema App“ svetainėje autorius.
Schemos programa ir šie tinklaraščio straipsniai yra unikalūs subjektai. Norėdami išdėstyti mano santykį su šiais subjektais, galime naudoti schemos žymėjimą.

Be to, žymėjimas leidžia susieti subjektus visame internete, suteikiant didesnį kontekstą paieškos varikliams ir AI.
Šis procesas, žinomas kaip siejantis subjektas, padeda ne tik toliau apibrėžti jūsų subjektus, bet ir paaiškinti jų prasmę.
Tęsdami mūsų pavyzdį: Aš, Martha van Berkel, žinau apie žinių grafikus. Galima lengvai suklysti žinių grafiką, apie kurį mes kalbame kaip „Google“ žinių grafiką.
Norėdami išsiaiškinti, kokią „žinių grafiką“ mes kalbame, galėtume susieti terminą „žinių grafikai“ su atitinkamu subjektu autoritetingose žinių bazėse, tokiose kaip „Wikidata“, kur terminas struktūruotus duomenis jau yra apibrėžiami ir suprantami naudojant turinį vartojančias mašinas.

Be semantinio duomenų sluoksnio kūrimo, „Schema“ programoje, mes matėme, kad padidėjo susijusių užklausų, pridėjus subjekto susiejimą.
Pvz., „Netoli manęs“ užklausos padidėjo po to, kai įdiegėme vietos pagrindu sukurtą subjektą, susiejantį vietos puslapius.
Sujungdami subjektus tiek savo svetainėje, tiek visame internete su struktūrizuotais duomenų žymėjimu, jūs efektyviai kuriate turinio žinių schemą.
Šis semantinis duomenų sluoksnis užtikrina, kad paieškos varikliai, AI ir kiti duomenų vartotojai supranta jūsų svetainės ir jų santykių subjektus – daug daugiau nei tik raktiniai žodžiai.
Pasiruošimas AI jūsų organizacijoje
Daugeliui organizacijų buvo pavesta kurti AI strategijas, skirtas pasiruošti ateičiai. Geros žinios yra tai, kad turinio žinių diagrama, kurią sukūrėte paieškai, yra vienodai vertinga įgalinant jūsų vidines AI naujoves.
2024 m. Vasario mėn. Gartneris įvertino 30 kylančių technologijų, į kurias įmonės turi investuoti, kad išliktų aktualios šiame naujame AI pasaulyje.
Jie pavadino „žinių grafikus“ kaip kritinę generatyvinės AI įgalintoją. Žinių grafikai gali palaikyti generuotą AI priėmimą, pagrįstą LLM faktine informacija, sumažinant haliucinacijas.
Be to, dar vienas „Data.World“ tyrimas parodė, kad žinių grafikų naudojimas atsakymams įmonėse pagerina GPT-4 tikslumą nuo 16% iki 54%.
Skaitmeninė aplinka greitai keičiasi, ir dabar yra daugybė būdų, kaip vartotojai ir įmonės gali „ieškoti“. Šios naujos patirties pagrindas yra jūsų prekės ženklo svetainės turinys arba jūsų svetainės duomenys.
Investuodami į savo svetainės optimizavimą naudojant schemos žymėjimą ir kurdami dinaminio turinio žinių schemą, ruošiate savo organizacijos žiniatinklio duomenis vidinėms AI iniciatyvoms.
Kai darote semantinę schemos žymėjimą, jūsų žiniatinklio duomenys yra pakartotinai naudojami ir pritaikomi būsimoms technologijoms.
4 patarimas: iššūkis SEO profesionalai pereiti nuo puslapių optimizavimo prie jūsų žiniatinklio duomenų optimizavimo
Kaip ir turinio komandos turi pereiti nuo mąstymo apie raktinius žodžius, SEO komandos turi galvoti apie savo žiniatinklio duomenų ir jų tinklalapių optimizavimą.
Iššūkis savo SEO specialistams galvoti apie savo subjektus ir jų santykius visoje jūsų svetainėje, naudojant schemos žymėjimą. Šis poslinkis reikalaus, kad komandos galvotų apie tai, kokie yra jų žiniatinklio duomenys ir kaip jos gali būti lengvai prieinamos nuskaityti ir suprasti.
SEO profesionalai turi mąstyti kaip „Data Architects“, kad užtikrintų, jog jūsų prekės ženklo svetainės duomenys ateityje yra atsparūs ateityje dėl to, kas bus paieškoje ir AI jūsų organizacijoje ir už jos ribų.
Tvarkykite savo žiniatinklio duomenis, kad pasiruoštumėte ateičiai
Struktūrizuotos duomenų žymėjimo strategijos įgyvendinimas yra ne tik optimizuoti matomumą paieškoje. Tai taip pat susiję su subjektų apibrėžimu ir sujungimu, kad būtų sukurtas jūsų prekės ženklo semantinis duomenų sluoksnis.
Paieškos aplinka nuolat tobulėja, o AI technologijos ateis ir eis.
Todėl SEO komandos turėtų pasinaudoti šia proga, kad panaudotų schemos žymėjimą savo semantinei vertei ir sukurti turinio žinių grafiką, kuri paruoštų jūsų prekės ženklą viskam, kas bus toliau.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: PeopleMages.com – „Yuri A/Shutterstock“