Paieška keičiasi. Aš nekenčiu to sakyti (vėl), nes šiuo metu ji jaučiasi klišė. Bet, klišė ar ne, tai tiesa ir yra seisminė.
Su AI apžvalgų įdiegimu, „Bing Copilot“ ir pokalbių paieškos sąsajomis, tokiomis kaip „ChatGPT“ ir „Celplexity“, SEO nebėra tik tradiciniai reitingai; Kalbama apie reprezentaciją ir matomumą.
Užuot apsėstas 1 puslapio ir eismo numerių, „WordPress“ svetainių savininkai turi pradėti sutelkti dėmesį į tai, ar jie atstovauja atsakymuose, kuriuos vartotojai iš tikrųjų mato, ir ar tas matomumas lemia pajamas.
Pati senoji reitingo sistema yra vis mažiau svarbi, nes AI varomos paieškos funkcijos nėra vien tik URL sąrašo iškasimas. Jie sintezuoja turinį, ištraukia pagrindines įžvalgas ir pateikia suvestinių atsakymų.
Jei jūsų turinys nėra sukurtas tokiam matomumui, jis taip pat gali būti.
„Google“ net neatrodo kaip „Google“. Nuo kovo pagrindinio atnaujinimo AI apžvalgos išvaizda išaugo daugiau nei dvigubai, ir ši tendencija nerodo lėtėjimo požymių. Tai yra mūsų naujoji realybė ir ji tik įsibėgės.
„WordPress“ jau yra lanksti, galinga platforma, tačiau ji nėra optimizuota, kaip šiandien veikia AI varoma paieška.
Šiame vadove aš jums parodysiu, kaip ateityje atsparinti jūsų „WordPress“ svetainę, suderindami jūsų struktūrą, turinį ir techninę sąranką su tuo, ką iš tikrųjų supranta ir cituoja didelių kalbų modeliai.
Nekurkite šiukšlių turinio
Prieš kalbėdami apie tai, kaip tai padaryti teisingai, pakalbėkime apie strategiją, kuri pagaliau baigsis.
Pažodiniais dešimtmečiais svetainių savininkai sukūrė turinio svetaines, kurios niekada nebuvo skirtos žmonėms, tik siekiant pajamų iš skelbimų. Šios svetainės nebuvo skirtos informuoti ar padėti – tiesiog reitingas pakankamai gerai, kad gautumėte paspaudimą ir rodytumėte skelbimą.
Deja, „WordPress“ padarė šį modelį nepaprastai keičiamą. Tai beveik akimirksniu tapo įrankiu tiems, kurie norėjo greitai (ar šimtus) greitai (ar šimtus) greitai (ar šimtus) paslėpti, paslėpti kai kuriuos „Adsense“ ir išauginti pasyvias pajamas-pinigus už nieką ir jūsų paspaudimus nemokamai.
Šis modelis labai gerai veikė labai ilgai. Bet (laimei) tas laikas baigėsi.
PG apžvalgos ir atsakymų varikliai nebeatlieka tokio tipo turinio. Eismas džiūsta. Kaina už Mille (CPM) mažėja. Ir pasitikėjimas – ne apimtis – yra valiuta, kuriai dabar teikiama pirmenybė paieškos varikliams.
Net jei bandote įveikti modelį, naudodami mokamą praktiką ar „citatos strategijas“, jūs konkuruojate su prekės ženklais, kurie per daugelį metų pelnė savo valdžią.
Aišku, „WordPress“ nėra ir niekada nebuvo problema. Problema ta, kad žmonės tai naudoja norėdami išplėsti netinkamą turinį.
Jei jūsų turinys sukurtas algoritmams, o ne tikriems žmonėms, AI ketina jus praeiti pro šalį. Ši nauja paieškos era neatlygina be vertės turinio gamyklų. Tai apdovanoja aiškumą, „naudingumą“ ir pasitikėjimą.
Niekas likusiame šio straipsnio dalyje neišspręs to mirštančio verslo modelio. Jei tai yra tai, dėl ko jūs čia, jau per vėlu.
Jei vis dėlto, jūs sutelkėte dėmesį į tai, kad skelbiate ką nors vertingo – ką verta perskaityti, kreiptis ar cituoti – tada prašau, skaitykite toliau.
Naudokite „WordPress“, kaip jūs turite omenyje
„WordPress“ yra labiausiai naudojama turinio valdymo sistema (CMS) dėl priežasties. Tai lanksti, išplečiama ir galinga, kai teisingai naudojate.
Tačiau numatytaisiais nustatymais ir išsipūtusiomis temomis jos nepadarys pirmoje AI aplinkoje. Turite optimizuoti, atsižvelgiant į aiškumą.
Pradėkime nuo jūsų temos. Pasirinkite tokį, kuris tinkamai naudoja semantinį HTML:
Venkite temų ir statytojų, kurie generuoja „div sriubą“. Didelės kalbos modeliai remiasi švariu HTML, kad interpretuotų ryšius tarp elementų. Jei jūsų išdėstymas yra
Jei jūsų mėgstama tema nėra tobula, viskas gerai. Paprastai antkainį galite ištaisyti naudodami vaiko temą, pasirinktinį šabloną ar mažą „Dev“ pagalbą. Tai verta investicijų.
„WordPress“ pagrindų optimizavimo sąrašas
- Naudokite lengvas temas: Pvz., „GenerAptress“, „Astra“ ar „Blocksy“ kūrėjai gerai vertinami už jų našumą ir švarų antkainį.
- Optimizuokite vaizdų pristatymą: Dideli, nesuspausti vaizdai yra vienas didžiausių lėto apkrovos laikų kaltininkų. Failų dydžių sumažinimas pagerina greitį, našumo balus ir vartotojo patirtį, ypač mobiliesiems.
- Naudokite talpyklą ir CDN: Tai sumažina serverio apkrovą ir pagreitina pristatymą, saugant turinį arčiau jūsų vartotojų. Geresnis našumas reiškia greitesnį indeksavimą, didesnį pasitenkinimą ir patobulintą pagrindinę žiniatinklio gyvybingumą.
- Ištrinkite nenaudojamus papildinius: Rimtai. Jei tai išjungta ir renka dulkes, tai yra atsakomybė. Kiekvienas neaktyvus papildinys yra nepaliestas atakos vektorius, kuris tik laukia išnaudojimo.
- Ištrinkite nenaudotas temas: Tas pats klausimas kaip aukščiau. Jie vis dar gali kelia riziką saugumui ir išpūsti jūsų svetainės failo struktūrą. Laikykite tik savo aktyvią temą ir atsarginį numatytąjį, pavyzdžiui, dvidešimt dvidešimt keturi.
Paslėptas ar suskaidytas turinys
Žodžiai, skirtukai ir akordeonai gali būti puikūs vartotojo patirčiai, tačiau jie gali užtemdyti LLM ir tikrinimo priemonių turinį.
Jei turinys nėra lengvai pasiekiamas pateiktame HTML – nereikalaujant paspaudimų, užrišimo ar „JavaScript“ trigerių, kuriuos reikia atskleisti – jis negali būti tinkamai indeksuotas ar suprantamas.
Tai gali reikšti pagrindines produktų specifikacijas, DUK ar ilgos formos turinį nepastebėti dėl AI varomų paieškos sistemų.
Problemos sudėjimas yra netvarka dokumento objekto modelyje (DOM).
Net jei kažkas yra vizualiai paslėptas nuo vartotojų, jis vis tiek gali užteršti jūsų dokumento struktūrą nereikalingu žymėjimu.
Sumažinkite triukšmingus valdiklius, automatiškai grojančias karuseles, scenarijaus įterpimus ar išsipūtusių trečiųjų šalių integracijas, atitraukiančias nuo jūsų pagrindinio turinio.
Tai gali sumažinti signalo ir triukšmo santykį tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams.
Jei jūsų tema ar puslapio kūrėjas per daug remiasi šiais elementais, apsvarstykite galimybę supaprastinti išdėstymą ar perdaryti, kaip pateikiamas pagrindinis turinys.
„JavaScript Heavy“ skirtukų pakeitimas į vidinį turinį arba su inkarais susijusiais šuolių skyriais yra vienas paprastas, vikšru, palankus patobulinimas, išsaugantis UX, palaikant AI atradimą.
Naudokite „WordPress SEO“ papildinius, kurie padeda struktūrai LLMS struktūrai
„WordPress“ SEO papildiniai dažniausiai siejami su schema, o schemos žymėjimas yra naudingas, tačiau jo vertė pasikeitė AI varomosios paieškos eroje.
Šiandieniniams dideliems kalbų modeliams nereikia schemos, kad suprastumėte jūsų turinį. Bet tai nereiškia, kad schema pasenusi.
Tiesą sakant, tai gali veikti kaip naudingas vadovas-ypač svetainėse, kuriose yra ne tokia tobula HTML struktūra (kuri, sąžiningai, apibūdina, apibūdina daugumą svetainių).
Tai padeda patikimiau, o kai kuriais atvejais – pagrindiniai faktai ir santykiai, o kai kuriais atvejais – tai, kad reikia cituoti ir praleisti.
Šiuolaikiniai SEO įrankiai ne tik generuoja struktūrizuotus duomenis. Jie padeda jums valdyti metaduomenis, pabrėžti „Cornerstone“ turinį ir informaciją apie paviršiaus autorių – visa tai vaidina svarbų vaidmenį, kaip AI sistemos vertina pasitikėjimą ir autoritetą.
Tiesiog nepadarykite klaidos manydami, kad galite „pridėti EEAT“ su papildinio perjungimu. Johnas Muelleris šių metų kovo mėn. „Search Central Live NYC“ sakė tiek daug.
Tačiau tai, ką autoriaus schema gali padaryti, yra padėti paieškos varikliams ir LLM sujungti jūsų turinį prie platesnio darbo. Tas tęstinumas yra tas, kuriame Eeat tampa tikra.
Galiausiai apsvarstykite galimybę pridėti „WordPress SEO“ papildinį, kuris gali sugeneruoti turinio lentelę.
Nors tai naudinga skaitytojams, tai taip pat suteikia LLMS aiškesnį supratimą apie jūsų puslapio hierarchiją, padedant jiems ištraukti, apibendrinti ir tiksliai cituoti jūsų turinį.
Struktūrizuokite savo turinį, kad AI jį naudoja
Nesvarbu, ar kuriate įrašus „Block“ redaktoriuje, klasikinį redaktorių, ar naudojate „Visual Page Builder“, pavyzdžiui, „Elementor“ ar „Beaver Builder“, tai, kaip jūs struktūrizuojate savo turinį, yra svarbus labiau nei bet kada.
AI nenurodo turinio kaip robotas. Tai virškina kaip skaitytojas. Norėdami cituoti AI apžvalgoje ar atsakymų laukelyje, jūsų turinys turi būti lengva išanalizuoti ir paruošti pakelti.
Pradėkite nuo aiškių skyrių antraščių (jūsų H2S ir H3) ir išlaikykite kiekvieną pastraipą, orientuotą į vieną idėją.
Jei paaiškinate veiksmus, naudokite sunumeruotus sąrašus. Jei lyginate parinktis, išbandykite lentelę. Kuo labiau nuspėjama jūsų struktūra, tuo lengviau kalbos modeliui ją išgauti ir apibendrinti.
Ir nepamilkite geriausios įžvalgos septintoje pastraipoje – padėkite savo pagrindinį tašką šalia viršaus. LLM yra tokie pat kaip ir žmonės: jie išsiblaško. Pirmaujant su aiškia santrauka arba TL; DR padidina jūsų įtraukimo tikimybę.
Galiausiai nepamirškite kalbos užuominų. Tokie žodžiai kaip „1 žingsnis“, „pagrindinis pasirodymas“ arba „Apibendrinant“ padeda AI interpretuoti jūsų struktūrą ir tikslą. Šios frazės nėra tik geras rašymas; Jie yra mašiniškai skaitomi signalai, pabrėžiantys, kas svarbu.
Parodykite AI esate patikimas šaltinis
„WordPress“ suteikia jums galingų įrankių, skirtų perduoti patikimumą – jei jais pasinaudojate.
Eeat (kuri reiškia patirtį, kompetenciją, autoritetą ir patikimumą) nėra tik santrumpa; Tai yra „Bar AI Systems“, naudojama nuspręsti, ar verta cituoti jūsų turinį.
„WordPress“ suteikia daug galimybių parodyti, kad esate tikras sandoris.
Pradėkite nuo to, kad jūsų autoriai yra matomi. Įtraukite biografiją, kredencialus ir nuorodą į autorių archyvą.
Jei jūsų tema jos nepalaiko, pridėkite papildinį arba tinkinkite išdėstymą.
Autoriams taip pat padeda schemos žymėjimas, tačiau atminkite, kad tai stebuklingai nesuteikia jums EEAT. Tai, ką ji daro, yra padėti LLM sujungti jūsų liniją prie platesnio darbo visame internete.
Iš ten sukurkite vidinius valdžios signalus. Susiekite savo turinį prasmingai.
„Surface Cornerstone“ kūriniai, parodantys temos gylį. Šie vidiniai santykiai rodo tiek vartotojus, tiek mašinas, apie kurias jūsų svetainė žino, apie ką ji kalba.
Pagaliau laikykitės šviežio. Pasenęs turinys yra mažiau linkęs į AI atsakymus.
Reguliarus turinio auditai, suplanuoti atnaujinimai ir aiškūs atnaujinimo laiko žymos padeda signalizuoti LLM (ir žmonėms), kad esate aktyvus ir patikimas.
Galutinės mintys: kurkite supratimą, o ne tik reitingą
Šiuo metu turėtų būti aišku, kad „WordPress“ gali absoliučiai klestėti AI pirmoje paieškos aplinkoje, tačiau tik tuo atveju, jei elgiatės su ja kaip su platforma, o ne nuoroda.
Sėkmė naudojant AI apžvalgas, atsakymo variklius ir pokalbio paiešką ne dėl apgaulės algoritmų. Tai kyla iš padėti kalbos modeliams iš tikrųjų suprasti, koks yra jūsų turinys – ir kodėl jūs esate tas, kurį verta cituoti.
Tai reiškia, kad reikia sutelkti dėmesį į struktūrą. Dėl aiškumo. Apie autorystę. Dėl nuoseklumo. Tai reiškia, kad reikia kurti ne tik „Google“ tikrintį, bet ir modelius, kurie generuoja atsakymus, kuriuos žmonės iš tikrųjų skaito.
Taigi, taip, SEO pasikeitė. Jei naudojate „WordPress“, jau laikote tinkamą įrankį. Dabar tiesiog reikia gerai jį naudoti.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: Romanas Samborskyi/Shutterstock