
„LinkedIn“ pašalina parinktį į savo profilį pridėti pasirinktinę nuorodą, kurią šiuo metu galima įsigyti „Premium“ abonentams programoje.

Kaip matote šioje pavyzdžių sekoje, „LinkedIn“ pasirinktinio profilio CTA mygtukuose, kuriuos ji pridėjo kaip „Premium“ funkcija dar 2023 m., Leidžia vartotojams pasirinkti iš daugybės CTA parinkčių (pvz.
Tai prideda didelį CTA mygtuką prie profilio ekrano, suteikdamas kitą būdą vartotojams nukreipti tiesioginį srautą iš savo „LinkedIn“ profilio
Tačiau dabar „LinkedIn“ pašalina tai kaip parinktį.
Kaip „LinkedIn“:
“„LinkedIn“ „LinkedIn“ nuolat vertiname savo funkcijas ir galvojame apie tai, kaip geriausiai galime pridėti savo narių ir klientų vertę. Vykdydami šį procesą galime nuspręsti atnaujinti ar pašalinti tam tikrus pasiūlymus, kad galėtume investuoti į funkcijas, kurios suteikia didžiausią vertę. Dėl to mes nebepalaikome naujų nuorodų pridėjimo prie jūsų profilio. Bet kuri anksčiau jūsų pridėta nuoroda liks viršutinėje kortelėje, tačiau jei pašalinsite, negalėsite pridėti naujos nuorodos. “
Taigi, jei jūs jau pridėjote CTA mygtuką, jis liks, bet jūs negalėsite jo pakeisti, o jei jį išjungsite, jis išnyks kaip pasirinkimas. Tuo tarpu tie, kurie jų neturi, nebeturi galimybės ją pridėti.
Tai gali būti reikšmingas pakeitimas, nors abejoju, ar daugelis vartotojų iš savo „LinkedIn“ profilio veda krūvą srauto. Ir, kaip pažymėta, jis taip pat nėra prieinamas, jis prieinamas tik „Premium“ abonentams.
Iš kurių yra daug. Remiantis pranešimais, „LinkedIn Premium“ šiuo metu turi aplink 175 mln. Mokančių abonentųkol „LinkedIn“ taip pat neseniai pranešė, kad bendra priemoka Prenumeratos per pastaruosius dvejus metus išaugo 50%.
Nors dalis šio augimo taip pat yra susijęs su „Premium Company“ puslapių pradžia, o tai suteikia prekės ženklams savaip išsiskirti programoje.
Tai, įdomu, taip pat apima pasirinktinius CTA mygtukus prekės ženklo profiliams, kurie yra gerai matomi pagrindiniame profilio ekrane.

Ir tai buvo hitas, o „LinkedIn“ taip pat pranešė „Premium Company“ puslapiai vidutiniškai gauna daugiau nei 10 kartų puslapių pasirinktinio mygtuko paspaudimus. Tikėtina, kad jie labiau matomi „Premium Company“ puslapiuose (nemokančios įmonės taip pat gali pridėti CTA mygtuką, tačiau jis yra paslėptas trijų taškų meniu), tačiau įdomu, kad „LinkedIn“ tai įrėmina kaip didelę naudą įmonėms, pašalinant jį asmenims.
Manau, kad dviejų naudojimo tendencijos būtų žymiai skirtingi. Tačiau kai „LinkedIn“ taip pat siekia teismo kūrėjų, kaip priemonę, kad į programą patektų daugiau turinio, panašu, kad tai būtų vertė, kurią verta išlaikyti tiems vartotojams?
„LinkedIn“ nepateikė priežasties pašalinti, tačiau, mano manymu, būtų tai, kad profilio lankytojai tai nėra plačiai naudojama, ir kad „LinkedIn“ labiau norėtų išlaikyti programos žmones ir sustabdyti narių pridėjimą prie abejotinų nuorodų (kurios gali pakenkti jos SEO potencialui).
Galbūt, pavyzdžiui, „OnyFans“ nuorodos tapo problemiškomis dėl savo bendro nuorodos profilio.