Šį įrašą rėmė „DebugBear“. Šiame straipsnyje išsakytos nuomonės yra pačios rėmėjo.
Žvelgiant iš naudotojo perspektyvos, lėta svetainė gali būti neįtikėtinai varginanti ir sukurianti prastą patirtį. Tačiau lėto įkėlimo laiko poveikis yra gilesnis nei tik vartotojų nusivylimas.
Prastas puslapio našumas turi įtakos paieškos reitingams, bendram svetainės įtraukimui, EEAT ir konversijų rodikliams, dėl kurių nutraukiami seansai, prarandami pardavimai ir pažeidžiamas pasitikėjimas.
Net jei „Google“ pagrindinių žiniatinklio gyvybinių rodiklių (CWV) ataskaita yra žalia.
Žinoma, „Chrome“ UX (CrUX) ir „Google“ CWV ataskaitos gali nurodyti, kad yra problema, bet viskas. Jie nepateikia pakankamai informacijos, kad galėtumėte nustatyti, pašalinti triktis ir išspręsti problemą.
Ir šių problemų sprendimas yra labai svarbus jūsų skaitmeninei sėkmei.
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kodėl lėtos svetainės kenkia naudotojų patirčiai (UX), kokie iššūkiai juos sukelia ir kaip pažangūs puslapių našumo įrankiai gali padėti išspręsti šias problemas taip, kaip nepajėgia pagrindiniai įrankiai.
UX, prekės ženklo suvokimas ir ne tik
Nors dažnai techninio SEO kontrolinio sąrašo apačioje, svetainės greitis yra labai svarbus UX. Svetainės, kurios įkeliamos per vieną sekundę konvertuoti 2,5–3 kartus daugiau nei svetainės, kurioms įkelti reikia penkių sekundžių.
Tačiau šiandien maždaug 14 % B2C el. prekybos svetainių įkeliama per penkias sekundes ar ilgiau.
Šie skaičiai dar ryškesni mobiliųjų įrenginių naudotojams, kurių puslapiai įkeliami 70,9 % lėčiau. Mobiliųjų įrenginių naudotojai turi 31 % mažiau puslapių peržiūrų ir vidutiniškai 4,8 % didesnį atmetimo rodiklį per vieną seansą.
Remiantis neseniai atliktu „Google“ tyrimu, 53 % mobiliųjų naudotojų paliks puslapį, jei jis įkeliamas ilgiau nei tris sekundes.
Prasta puslapio patirtis taip pat gali neigiamai paveikti kitus svetainės aspektus:
- Paieškos reitingai – „Google“ įtraukia puslapių patirtį, kurią lemia CWV ir puslapio našumas, vertindama tinklalapius.
- Vartotojo pasitikėjimas – Prastai našūs puslapiai nepateisina potencialaus kliento lūkesčių. Vartotojai juos dažnai suvokia kaip prekės ženklą, keliantį jiems nepatogumų, sukeliantį stresą, neigiamas emocijas ir praradusį pirkimo proceso kontrolės jausmą. Lėtesni puslapiai taip pat gali priversti vartotojus pamiršti informaciją, gautą iš ankstesnių puslapių, todėl sumažės reklamos, kopijavimo ir prekės ženklo reklamos kampanijų efektyvumas tarp paspaudimų.
- Vartotojo išlaikymas – Svetainės lankytojai, kurie patiria lėtą įkėlimo laiką, gali niekada nebegrįžti, todėl sumažės išlaikymo rodikliai ir klientų lojalumas.
Kodėl pagrindiniai puslapio našumo įrankiai iki galo neišsprendžia problemos
Tokie įrankiai kaip „Google PageSpeed Insights“ ar „Lighthouse“ suteikia vertingų įžvalgų apie jūsų svetainės našumą, tačiau dažnai jos gali būti ribotos. Jie sako, kad yra problema, bet dažnai nepaaiškina, kas ją sukėlė arba kaip ją išspręsti.
„Google Chrome“ naudotojo patirties ataskaita (CrUX) ir pagrindiniai žiniatinklio gyvybiniai rodikliai tapo būtini stebint svetainės našumą ir naudotojo patirtį.
Šios metrikos – didžiausio turinio dažymas (LCP), pirmosios įvesties delsa (FID) ir kumuliacinis išdėstymo poslinkis (CLS) – suteikia vertingų įžvalgų apie tai, kaip vartotojai suvokia svetainės greitį ir stabilumą.
Tačiau CrUX ir Core Web Vitals pasakoja tik dalį istorijos. Jie rodo, kad problema egzistuoja, bet neparodo pagrindinės priežasties arba nesiūlo neatidėliotino tobulinimo kelio.
Pavyzdžiui, jūsų LCP gali būti prastas, bet neatlikę gilesnės puslapio greičio analizės nežinotumėte, ar taip yra dėl neoptimizuoto vaizdo, lėto serverio atsako ar trečiųjų šalių scenarijų.
Štai kur „DebugBear“ išsiskiria. DebugBear gilinasi, siūlydamas išsamesnius duomenis ir unikalias funkcijas, kurių pagrindiniai įrankiai nesuteikia.
Nuolatinis stebėjimas ir istoriniai duomenys – Daugelis greičio tikrinimo įrankių siūlo tik momentines našumo duomenų nuotraukas. Kita vertus, „DebugBear“ leidžia nuolat stebėti laiką ir nuolat stebėti jūsų svetainės našumą. Tai labai svarbu norint aptikti netikėtai iškylančias problemas arba stebėti optimizavimo efektyvumą.
Išsamus suskirstymas pagal įrenginį, vietą ir naršyklę – Pagrindiniai įrankiai dažnai pateikia apibendrintus duomenis, kurie paslepia naudotojų patirties skirtumus įvairiuose įrenginiuose, šalyse ir tinklo sąlygomis. Naudodami „DebugBear“ galite įsigilinti, kad pamatytumėte, kaip skiriasi našumas, todėl galite optimizuoti konkrečius naudotojų segmentus.
Turinio elementų, sukeliančių vėlavimą, nustatymas – Viena iš išskirtinių „DebugBear“ funkcijų yra galimybė tiksliai parodyti, kurie turinio elementai – vaizdai, scenarijai ar trečiosios šalies kodas – lėtina jūsų svetainę. Užuot švaistęs valandas ieškodamas kodo ir eksperimentuodamas su bandymais ir klaidomis, „DebugBear“ pabrėžia konkrečius elementus, sukeliančius vėlavimą, todėl galima tikslingai ir efektyviai pataisyti.
Kodėl jums reikia nuolatinio puslapio greičio tikrinimo
Viena didžiausių žiniatinklio našumo optimizavimo spąstų yra pasikliauti vieno taško greičio testais.
Vykdydami vienkartinį testą galite gauti momentinę našumo apžvalgą tuo metu, tačiau jame neatsižvelgiama į svyravimus, kuriuos sukelia įvairūs veiksniai, pvz., srauto šuolis, skirtingi naudotojo įrenginiai ar svetainės turinio pakeitimai.
Be nuolatinio testavimo rizikuojate praleisti valandas (ar net dienas) bandydami nustatyti pagrindinę našumo problemų priežastį.
„DebugBear“ išsprendžia šią problemą, nuolat stebėdama puslapio greitį skirtinguose įrenginiuose ir geografinėse vietovėse, siūlydama išsamias ataskaitas, kurias galima lengvai bendrinti su komandos nariais ar suinteresuotosiomis šalimis.
Jei našumas sumažėja, DebugBear pateikia duomenis, reikalingus greitai nustatyti ir ištaisyti problemą, taip išvengiant nesibaigiančio rankinio derinimo bandymų ir klaidų proceso.
Neturėdami tokių įrankių kaip „DebugBear“, turėsite tik aukšto lygio svetainės našumo vaizdą.
Tai reiškia, kad reikia valandų valandas atspėti pagrindines problemas remiantis plačia metrika, neturint jokios realios įžvalgos, kas slegia svetainę.
Skirtingi vartotojai patiria skirtingą našumą
Ne visi vartotojai vienodai vertina jūsų svetainės našumą.
Įrenginio tipas, geografinė vieta ir tinklo greitis gali labai paveikti įkėlimo laiką ir sąveikos vėlavimą.
Pavyzdžiui, greitojo šviesolaidinio ryšio vartotojas JAV gali patirti visiškai kitokią patirtį nei lėtesnio mobiliojo ryšio tinkle Indijoje.
Šis naudotojų patirties skirtumas gali būti paslėptas suvestiniuose duomenyse, todėl galite manyti, kad jūsų svetainė veikia gerai, kai nemaža dalis jūsų auditorijos iš tikrųjų kovoja su lėtu greičiu.
Štai kodėl svarbu suskirstyti našumo duomenis pagal įrenginį, šalį ir naršyklę:
- Optimizavimas konkrečiam įrenginiui – Kai kurie elementai, pvz., dideli vaizdai ar animacija, gali gerai veikti darbalaukyje, tačiau mobiliajame telefone gali sumažėti greitis.
- Geografiniai našumo variantai – Tarptautiniai vartotojai gali patirti lėtesnį greitį dėl serverio vietos ar tinklo sąlygų. „DebugBear“ gali pabrėžti šiuos skirtumus ir padėti optimizuoti turinio pristatymo tinklo (CDN) strategiją.
- Naršyklės skirtumai – Skirtingos naršyklės gali skirtingai apdoroti tokius elementus kaip „JavaScript“ ir CSS, o tai turi įtakos našumui. „DebugBear“ suskirstymas pagal naršyklę užtikrina, kad nepastebėsite šių subtilybių.
Be šios išsamios įžvalgos rizikuojate atstumti auditorijos segmentus ir nepastebėti pagrindinių optimizavimo sričių.
Ir šių problemų šalinimas tampa brangiu košmaru.
Tiesiog paklauskite „SiteCare“.
„WordPress“ žiniatinklio kūrimo ir optimizavimo paslaugų teikėjas „SiteCare“ naudoja „DebugBear“, kad greitai pašalintų visų „WordPress“ svetainių triktis, greičiau išspręstų našumo problemas ir stebėtų, ar nėra pokyčių, savo klientams teikdamas aukštos kokybės paslaugas, kasmet sutaupydamas tūkstančius valandų ir dolerių.
„DebugBear“ siūlo šiuos suskirstymus, suteikdama aiškų vaizdą apie tai, kaip jūsų svetainė veikia visiems, o ne tik keletui vartotojų.
Tikras naudotojo stebėjimas: raktas į tikslias našumo įžvalgas
Be sintetinio testavimo (kuris imituoja vartotojų sąveiką), realus naudotojo stebėjimas (RUM) yra dar viena galinga techninių SEO ir rinkodaros komandų funkcija.
Nors sintetiniai testai suteikia vertingų kontroliuojamų įžvalgų, jie ne visada atspindi realią jūsų naudotojų patirtį.
RUM fiksuoja duomenis iš tikrųjų vartotojų, kai jie sąveikauja su jūsų svetaine, realiuoju laiku pateikia tikslias įžvalgas apie tai, kas veikia, o kas ne.
Pavyzdžiui, tikras vartotojo stebėjimas gali padėti:
- Nustatykite našumo problemas unikalus konkretiems naudotojų segmentams.
- Aptikti tendencijas kurios gali būti nematomos atliekant sintetinius testus, pvz., tinklo problemas arba lėtus trečiųjų šalių scenarijus.
- Išmatuokite tikrąją patirtį naudotojų jūsų svetainėje, o ne tik teorinį.
Be tikro naudotojo stebėjimo galite praleisti svarbias problemas, kurios iškyla tik esant tam tikroms sąlygoms, pvz., esant didelei naudotojų apkrovai ar lėtam mobiliojo ryšio tinklams.
Jei nenaudojate nuolatinio puslapio greičio testavimo ir išsamių ataskaitų, esate aklas.
Galite pastebėti bendrą našumo sumažėjimą nesuprasdami kodėl, arba galite praleisti optimizavimo galimybes, kurios atsiskleidžia tik tam tikromis sąlygomis.
Rezultatas?
Sugaištas laikas, nusivylę vartotojai, prarastos konversijos ir svetainė, kuri neveikia iki galo.
„DebugBear“ tai išsprendžia siūlydama ir nuolatinį stebėjimą, ir smulkius gedimus, kad būtų lengviau greitai ir tiksliai pašalinti triktis.
Turėdami išsamias ataskaitas tiksliai žinosite, ką taisyti ir kur sutelkti optimizavimo pastangas, taip žymiai sutrumpinant laiką, praleistą ieškant problemų.
Ištirkite naujoviškus „DebugBear“ puslapio našumo sprendimus
Vaizdo kreditai
Teminis vaizdas: Shutterstock vaizdas. Naudotas su leidimu.
Vaizdai įraše: „DebugBear“ vaizdai. Naudotas su leidimu.