
Nežinote, ar tai naudinga, ar erzina, bet „Instagram“ šiuo metu eksperimentuoja su naujais užrašais „Reels“ sraute, paaiškinančiomis, kodėl klipas programoje veikia gerai.

Kaip matote šiose ekrano kopijose, kurias paskelbė programų tyrinėtojas Oncescu Radu (pabrėžti pridėti raudoni kvadratai), naujose pastabose pateikiama kontekstinė įžvalga apie kiekvienos konkrečios ritės svarbiausius elementus.
Bakstelėkite raginimą ir pateikia konkretų našumo pastabų suskirstymą.

Štai dar vienas įrašų sraute pavyzdys:

Patarimai gali padėti geriau suprasti, kas gerai veikia Reels, ir pabrėžti pagrindinius aspektus, skatinančius pasiekiamumą programoje.
Kuris būtų įdomus kūrėjams, bet nesu tikras, kad paprastiems vartotojams per daug rūpės šie papildomi duomenų taškai, kurie užima kitą ekrano plotą. Galbūt tada „Instagram“ tikisi tai paskelbti kūrėjų paskyrose, užtikrindama, kad jos būtų rodomos tik tiems žmonėms, kurie greičiausiai bus sudominti.
Tačiau tai gali būti dar vienas būdas priversti žmones susimąstyti apie ritinių našumą ir veiksnius, į kuriuos atsižvelgia IG algoritmas reitinguodamas Reels klipus.
Ir tikrai daugiau žmonių savo strategijoje atsižvelgia į ritinius. Runguriai, tiek Facebook, tiek IG, yra greičiausiai populiarėjantis Meta turinio tipas, ir yra dabar pritraukia daugiau nei 200 milijardų peržiūrų per dieną. „Meta“ perėjimas prie AI rekomenduojamo turinio padidino būgnų skaičių, o daugiau nei 50% pranešimų kuriuos matote savo IG sklaidos kanale, dabar jums persiunčia „Meta“ AI sistema, o ne iš jūsų pasirinktų profilių.
Todėl vis daugiau prekių ženklų nori pasinaudoti „Reels“, kad padidintų savo turinio našumą ir pasiekiamumą, o kadangi reklaminiai ritiniai taip pat skatina pardavimo veiklą, šios papildomos pastabos gali būti naudingos daugeliui kūrėjų.
Tai dar nėra tiesioginio testavimo metu ir galbūt niekada nebus, bet Meta eksperimentuoja su formatu viduje.