
Tarifai – ir kiti tarptautinės prekybos turbulencija – linkę gyventi namo operacijose ar finansų pusėje.
Iš tikrųjų šie poslinkiai sutrikdo rinkodaros, žiniasklaidos efektyvumo ir PPC strategiją, kuriai ruošiasi daugelis prekės ženklų.
Kai užklupo „Ripple“ efektai, jie dažnai rodomi pirmiausia jūsų našumo metrikoje.
Šio mėnesio „Ask the PPC“ orientuota į:
- Tarifų poveikis.
- Ką jūs galite padaryti.
- Gretimos pasekmės.
Nacionaliniai ir tarptautiniai tarifų padariniai PPC
Kai nustatomi nauji tarifai arba išplėsta esami, jie keičia pagrindinę prekių sąnaudų struktūrą.
Vien to pakanka, kad būtų galima įmesti veržliaraktį į savo pasirodymo etalonus, tačiau tikrasis chaosas kyla iš to, kaip skirtingai reaguoja prekės ženklai.
- Kai kurie reklamuotojai kelia kainastikėdamasis išsaugoti paraštes.
- Kiti valgo kainąbent jau per trumpą laiką, siekiant išlaikyti rinkos dalį.
- Dar kiti Atsitraukite visą išleidimą paveiktose rinkose arba permainų biudžetus į „saugesnius“ kanalus.
Šis pertvarkymas daro įtaką aukcionų dinamikai. Jei dideli žaidėjai sumažina išlaidas jūsų vertikalėje, galite laikinai pamatyti kainą už paspaudimą-laikinai.
Bet jei kaina padidina tankus jūsų konversijos koeficientą ir vis dar optimizuojate, ar grąžinate skelbimų išlaidas (ROAS), jūsų išlaidos už įgijimą gali padidėti net naudojant stabilius CPC.
Kaip pranešė Mike'as Ryanas iš „Smarter Ecommerce“ (SMEC), staigus „Temu“ įspūdžių dalis rodo baimę investuoti į chaotišką rinką:
„Temu Google“ apsipirkimo išlaidos perėjo į nulį. APP RANK SMETING. Čia jis yra viename paveikslėlyje. Temu tikrai negali trukti dienos be skelbimų.
(Pastaba: mokami socialiniai ir kiti kanalai taip pat greičiausiai bus išjungti, tačiau aš negaliu to patvirtinti) pic.twitter.com/xpbg2bfswa
– Mike'as Ryanas (@MikeryanRetail) 2025 m. Balandžio 14 d
Tarptautiniams prekės ženklams tai dar labiau susipainioja.
Produktų linija, kuri staiga yra 20% brangesnė JAV, vis dar gali normaliai veikti ES ar Kanadoje. Tai reiškia skirtingus pranešimus, skirtingus ROAS taikinius ir galbūt skirtingas pasiūlymų strategijas įvairiose rinkose.
Štai kodėl tikrai svarbu segmentuoti rinkas pagal „Google“ kampaniją, kad galėtumėte dinamiškai pakoreguoti biudžetus. Verta paminėti, kad „Microsoft“, „Meta“ ir „LinkedIn“ leidžia nukreipti į skelbimų grupę/skelbimų nustatytą vietą.
Kaip tarifai daro įtaką CPC (net kai jie nekeičia pasiūlymo)
Viena didžiausių klaidingų nuomonių yra ta, kad tarifai = didesni CPC. Realybė yra subtilesnė.
Tarifai padidina verslo išlaidas. Fiziniams produktams tai paprastai reiškia aukštesnes mažmeninės prekybos kainas arba griežtesnes maržas. Ir tai, savo ruožtu, keičia, kaip efektyviai gali konvertuoti jūsų skelbimai.
- Aukštesnės kainos gali sumažinti konversijų rodikliusypač jei jūsų nusileidimo puslapiai nebuvo atnaujinti, kad atitiktų dabartinę pasaulio būseną.
- Minkštinimo konversijų rodikliai daro jūsų CPA brangesniusnet jei pranešta apie platformos CPC nepasikeitė.
- Į tai reaguoja protingas siūlymas. Jei ROAS ar CPA taikiniai nepavyks dėl mažesnių konversijų rodiklių, „Google“ ir „Meta“ arba „Meta“ padidins pristatymą atgal, arba medžios pigesnius (galbūt mažesnius intensyvius) paspaudimus.
Taigi ne, tarifai tiesiogiai nekeičia jūsų pasiūlymų, tačiau jie pakeis tai, kaip veikia jūsų pasiūlymų strategija, ir ar jūs pateikiate pagrindinius veiklos rodiklius (KPI).
Ką turėtų daryti reklamuotojai?
Čia nėra teisingo ar neteisingo atsakymo. Norint sukurti sėkmės planą tarifų pasaulyje, reikia subalansuoti patikrintą taktiką ir empatiją, kad būtų galima vystytis vartotojų nuotaikoms.
Čia yra keletas gerų vietų:
1. Jūsų PPC paskyros
- Patikrinkite savo konversijų rodiklius pagal rinką. Pardavimas viename regione, bet ne kitame, galėtų reikšti vietinę kainų nustatymą ar prieinamumo problemą. Jei rinka nebėra pakankamai pelninga biudžetui pateisinti, apsvarstykite galimybę pristabdyti investicijas ir perkelti, kurios išleidžia į kitus regionus
- Patobulinkite savo auditorijos taikymą. Apsvarstykite galimybę neįtraukti rinkos ir gyvenimo renginių auditorijų, kurios yra per toli nuo jūsų pagrindinės rinkos, taip pat sluoksniuoti segmentus iš „YouTube“ turinio, pasirinktinių ketinimų ir išvaizdos (tik „Doloun Gen“).
- Koreguokite savo kūrybą. Pabrėžkite ne kainų vertės rekvizitus: ilgaamžiškumas, garantija, vietinė parama, tvarumas. Be to, įsitikinkite, kad jūsų kūryba neplaukia jūsų į vieną ar kitą šalį. Tai puikus laikas tikrinti savo turtą (anksčiau žinomą kaip pratęsimai), kad būtų užtikrinta, jog niekas neatsiranda taip, kaip neketinate.
- Iš naujo kalibruokite intelektualųjį kainą. Sureguliuokite savo ROAS ar CPA tikslus, kad atspindėtumėte naują ekonominę realybę ir bet kokias mikrokonversijas, kurias galite įvesti. Jei našumas drastiškai skiriasi, gali tekti įvesti išimtis į „Google“ algoritmą.
2. Jūsų nusileidimo puslapiuose
- Būkite skaidrūs apie kainų pokyčius. Vartotojai labiau atleidžia, kai supranta, kodėl kažkas kainuoja brangiau, ypač jei pranešimai yra žmogiški ir iš anksto. Be to, įsitikinkite, kad jūsų kalba kalba ne tik su JAV, bet ir su visais klientais
- Pasinerkite į pasitikėjimo kūrimo elementus: Pristatymo politika, klientų apžvalgos ir grąžinimo garantijos padeda kompensuoti kainų jautrumą. Tai ypač svarbu virš raukšlės.
- Pabrėžkite tvarią ar vietinę gamybos praktikąbet atsargiai. Pranešimai „Pagaminta JAV“ gali veikti vidaus kampanijoms, tačiau būkite atsargūs tarptautinei auditorijai. Tai, kas rezonuoja vienoje rinkoje, gali susvetimėti kitoje.
Premija: nepamirškite aplinkos kampo
Tarifai ne tik apie pinigus. Jie dažnai atspindi ar sukelia pasaulinės logistikos pokyčius. Tai reiškia ilgesnius gabenimo maršrutus, didesnes sandėliavimo išlaidas ir didesnius anglies pėdsakus. Vartotojai atkreipia dėmesį.
Jei jūsų prekės ženklas pakeitė šaltinio medžiagą šalyje arba sumažina išmetamųjų teršalų kiekį, tai verta išbandyti skelbimų kopijavimo ir nukreipimo puslapiuose. Tvarumas nėra tik PR taškas; Tai konversijos svirtis.
Paskutinė mintis
PPC neveikia vakuume. Kiekviena ekonominė politika, prekybos poslinkis ar tarifų karas keičia žaidimo sąlygas, dažnai prieš tai, kai jūsų priskyrimo modelis gali pasivyti.
Kaip mokamų žiniasklaidos vadovai, mes negalime kontroliuoti tarifų, tačiau galime anksti atpažinti jų pasroviui skirtus efektus, greitai reaguoti ir nukreipti savo prekės ženklus per audrą su protingesne strategija.
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal