
Praėjo beveik dveji metai, kai Elonas Muskas nusprendė iš naujo pavadinti „Twitter“ į X, kuris įgyvendino ilgalaikę svajonę, kurią Muskas turėjo surengti programą X.com.
Tai yra keista ambicija, tačiau Muskas 2000-ųjų pradžioje nusipirko X.com URL ir nuo to laiko laikėsi, tikėdamasis, kad vieną dieną paleisite visa apimančią mokėjimų programą. Vadinamas „X.“ Nes jam tikrai patinka raidė x.
Taigi, kaip praėjo „X“ prekės ženklo prekės ženklas, o dabar yra x kelias į „Viskas programą“, kurią kadaise įsivaizdavo Elonas?
Na, savotiškai. Spėju. Priklausomai nuo to, kaip jūs tai žiūrite.
Pirmiausia, „X“ prekės ženkle, kaip pranešė „Sherwood“, „Google“ „X Prisijungimas“ paieška neseniai pirmą kartą nuo pervadinimo pirmą kartą viršijo „Twitter“ prisijungimo paieškos srautą.

Kuris yra geras ženklas, tiesa? Tai reiškia, kad daugiau žmonių dabar atpažįsta programą kaip X, o tai yra didelis žingsnis.
Nors tai yra tik žiniatinklio srautas, ir atsižvelgiant į tai, kad didžioji dalis x naudojimo yra mobiliesiems, tai tik tangentinės prisijungimo puslapio paieškos, kurios greičiausiai pateks per paieškos variklius.
Tačiau tie vartotojai taip pat rečiau yra nuolatiniai, ir tai vėlgi nurodo, kad pakartotinis prekės ženklas susiburia bent tam tikru pajėgumu.
Aš turiu galvoje, kad pats X tikrai nepadeda, nes jos dokumentacijos krūva vis dar reiškia „Twitter“ ir „Tweets“. Tačiau Elonas pareiškė, kad yra įsitikinęs, jog vartotojai galų gale pamirš „Twitter“, nes X bus daug geresnis.
Nežinau, kad tai įvykdė šį pažadą, tačiau atrodo, kad dabar žmonės pagaliau pripranta prie naujo prekės ženklo.
Kuris lemia kitą klausimą: ar x tampa „viskas programa“?
Ne. Ne taip.
Nepaisant visų puikių ir superlatyvų, kuriuos „Elon“ ir „X“ generalinė direktorė Linda Yaccarino, visais ketinimais ir tikslais, yra toks pat, koks buvo „Twitter“, su nedideliais funkciniais atnaujinimais ir pakeitimais, kurie iš tikrųjų neturėjo įtakos bendram naudojimui.
Na, bent jau teigiamai.
Pvz., X teigia, kad dabar tai yra vaizdo platforma, tačiau programoje buvo mažai pasikeitė, kad būtų geriau sustiprinta vaizdo įrašo turinys, ir ji nepaskelbė daugybės reikšmingų vaizdo įrašų pasiūlymų, ne dėl pradinės partnerystės rinkinio.
Anksčiau šiais metais jis pridėjo naują vaizdo įrašo skirtuką, tačiau pirmiausia vaizdo įrašų platforma pirmiausia atidarytų vaizdo įrašą, tiesa?
Tuo tarpu „X“ mokėjimų iniciatyva vis dar neišlipo iš žemės, o „Elon and Co.“ vis dar stengiasi gauti visišką licencijavimo leidimą, kad būtų galima įgalinti pirmąjį savo srauto mokėjimų etapą.
Anot „Yaccarino“, jis vis dar ateis, o X eksperimentavo su tuo, kaip atrodys ir veiks jo mokėjimų programoje procesas. Bet atsižvelgiant į tai, kad jis dar nebuvo paleistas JAV, aš neįsivaizduoju, kad tai netrukus pasirodys kitiems regionams.
Ir tada yra x naudojimas.
Kaip savo pradinės platformos vizijos dalis, Elonas Muskas prognozavo, kad X pasieks 600 milijonų aktyvių vartotojų iki 2025 m. Ir 931 mln. 2028 m.
Ar tai artimi tiems tikslams, priklauso nuo jūsų aiškinimo.
Kontekstui, dar 2022 m., Kai Elonas perėmė programą, „Twitter“ sėdėjo 217 mln. MDAU arba „Dienos aktyvūs vartotojai“. Neseniai Elonas pranešė, kad X dabar buvo iki 600 milijonų mėnesinių veikėjų (Mau).
O tai reiškia, kad techniškai X eina link savo prognozių, tačiau jo pradinės augimo prognozės rodo, kad ji pasieks 600 milijonų kasdien Aktyvūs vartotojai, o ne kas mėnesį.
Taigi galite teigti, kad jis auga, bet taip pat ne ten, kur pasiūlė Elonas. Tuo tarpu „X“ aktyvių vartotojų skaičius sėdi 250 milijonų MDAU, kur praėjo nuo 2022 m. Lapkričio mėn.
Taip pat yra įrodymų, kad X praranda auditoriją, o platforma mato a 15% Europos naudojimo sumažėjimas Kadangi Elonas Muskas perėmė programą. Tai pagrįsta jos ES skaidrumo ataskaitų teikimu, tačiau X neprivalo pateikti auditorių vartotojų numerių kitiems regionams.
Tačiau panašu, kad toks reikšmingas Europos nuosmukis tiki Musko teiginiais, kad platforma mato didelį augimą, nes tam, kad tai padarytų, ji turėtų pridėti krūvą daugiau vartotojų kituose regionuose, kad atremtų savo ES kritimą.
Svetainių srauto statistika sumažėjo (nors gegužę jos padidėjo pagal „Semrush“ duomenis), o X atsisiuntimo reitingai mažėja, todėl iš tikrųjų nėra daug ką palaikyti X pasiūlymas, kad tai pridėtų vartotojus.
Tai būtų dar vienas būdas, kuriuo jis kol kas nepasiekė savo „viskas programos“ ambicijų. Bet galbūt, kai mokėjimai yra aktyvūs, kai tik bus daugiau vaizdo įrašų pasiūlymų, galbūt jis vis dar turi galimybę?
Tikrai tai turbūt svarbu mažiau nei kadaise, nes „Xai“ neseniai įsigijo X, kurį jis naudoja kaip kritinį duomenų šaltinį. Tai reiškia, kad „X“ verslo pareiga buvo šiek tiek sumažinta, nes dabar jis dalijasi finansavimu su XAI, o Elonas sugebėjo ir toliau kaupti lėšas savo AI projektui dėl platesnio entuziazmo dėl technologijos.
Taigi „X“ artimiausioje ateityje išliks versle. Tačiau po dvejų metų, žiūrint į programos būklę, remiantis visais šiais veiksniais, tai tikrai nėra galutinė sėkmė.
Galbūt tai gali būti įrėminta taip, ir galbūt tai, kad Elonas galėjo naudoti programą, kad padėtų Donaldui Trumpui perrinkti, nes prezidentas yra pakankamai sėkmingas jo investicijoms.
Tačiau šiuo metu X vis dar turi daug idėjų, tačiau ne daug rezultatų pertvarkyti platformą.