Nuo pirmojo plataus pagrindinio algoritmo atnaujinimo kilo daug painiavos, diskusijų, spėliojimų ir klausimų, kas tai yra.
Kuo pagrindinis atnaujinimas skiriasi nuo pavadinto atnaujinimo, prie kurio yra įpratę daugelis SEO profesionalų?
„Google“ pagrindinių atnaujinimų pripažinimas paprastai yra neaiškus ir pateikia mažai informacijos, išskyrus tai, kad atnaujinimas įvyko. Kaip matysime šiame įraše, tam yra rimta priežastis.
Paprastai pagrindiniai naujinimai užtrunka kelias dienas (ar savaites), kol jie bus visiškai įdiegti, o „Google“ paskelbia vieną pranešimą pradžioje, o kitą – pabaigoje. Dėl to SEO profesionalai ir svetainių savininkai nuolat stebisi, kaip pagrindinis atnaujinimas paveikė jų reitingą.
Suprasdami platų pagrindinį naujinį ir kuo jis skiriasi nuo kitų algoritmų naujinių, galite suprasti, dėl ko svetainės reitingai pakilo, sumažėjo arba išliko tokie patys.
Taigi, kas tiksliai yra pagrindinis atnaujinimas?
Pirmiausia leiskite man pašalinti privalomą šabloną „Google atlieka šimtus algoritmo pakeitimų per metus, dažnai daugiau nei vieną per dieną“.
Daugelis iš pavadintas naujinimai, apie kuriuos girdime (Penguin, Panda, Pigeon, Fred ir daug kalbėta Naudingo turinio naujinimas, kuris nuo to laiko buvo integruotas į pagrindinį elementą), yra įdiegti siekiant pašalinti konkrečius „Google“ algoritmų gedimus ar problemas.
Pingvino atveju tai buvo nuorodų šlamštas; Pigeon atveju tai buvo vietinis SEO šlamštas. Kiekvienas iš jų buvo skirtas vienam konkrečiam dalykui ir daugeliu atvejų į bendrą algoritmą įtraukė naują metriką arba naują skaičiavimą arba naują mašininio mokymosi modelį.
Jie visi turėjo konkretų tikslą, tačiau jiems taip pat reikėjo naujų duomenų arba naujų sistemų.
Tokiais atvejais „Google“ (kartais nenoriai) informavo mus, ką ji bandė pasiekti arba užkirsti kelią algoritmo atnaujinimui, ir mes galėjome grįžti ir pataisyti savo svetaines.
Pagrindinis atnaujinimas yra kitoks.
Kaip aš suprantu, pagrindinis atnaujinimas yra paties pagrindinio paieškos algoritmo pakeitimas arba pakeitimas.
Tai neprideda nieko „naujo“ metrikos, duomenų, signalų, mašininio mokymosi ir tt atžvilgiu. Tai tiesiog pertvarko arba koreguoja esamus signalus / veiksnius ir jų svarbą.
Žinote, manoma, kad reitingavimo faktorių ir signalų yra nuo 200 iki 500 (o gal ir daugiau) – tikslus skaičius nežinomas.
Pagrindinis atnaujinimas man reiškia tai, kad „Google“ šiek tiek pakoregavo šių signalų svarbą, tvarką, svorį ar vertes.
Dėl to jie negali iš karto išeiti ir pasakyti, kas pasikeitė, neatskleisdami slapto padažo.
Paprasčiausias būdas tai įsivaizduoti būtų įsivaizduoti, tarkime, 200 veiksnių, išvardytų svarbos tvarka.
Dabar įsivaizduokite, kad „Google“ keičia 42 iš tų 200 veiksnių eilę.
Reitingai keistųsi, bet tai būtų daugelio dalykų derinys, o ne dėl vieno konkretaus veiksnio ar priežasties.
Akivaizdu, kad taip nėra kad paprasta, bet tai yra geras būdas galvoti apie pagrindinį atnaujinimą.
Gera analogija būtų jūsų 10 populiariausių Taylor Swift dainų sąrašas. Galite retkarčiais ją užsisakyti iš naujo, atsižvelgdami į tai, kas vyksta jūsų gyvenime, arba ji gali atnaujinti senesnę dainą arba išleisti naujos muzikos. Visa tai gali pakeisti jūsų sąrašą.
Čia yra grynai sugalvotas, šiek tiek sudėtingesnis pavyzdys, ką „Google“ gali pakoreguoti ir kodėl ji negali mums pasakyti.
„Šiame pagrindiniame naujinime padidinome raktinių žodžių reikšmę H1 žymose 2%, pakeitėme pagrindinį žiniatinklio gyvybingumo padidėjimą nuo 0,00001 iki 0,0000001, sumažinome raktinių žodžių trigramų santykio vertę, kurią apima pavadinimo trigramos, pakeitėme D reikšmę mūsų sistemoje. Puslapio reitingo apskaičiavimas nuo 0,85 iki 0,70 ir pradėjo naudoti TF-iDUF paieškos metodą prisijungusiems vartotojams, o ne tradicinis TF-PDF metodas“.
(Prisiekiu, kad tai tikri informacijos paieškos dalykai. Tik neįsivaizduoju, ar tai tikri dalykai, kuriuos naudoja „Google“.)
Kaip matote, tokio tipo atnaujinimai SEO profesionalams visai nebūtų naudingi – net jei jie juos suprastų.
Paprasčiau tariant, pagrindinis atnaujinimas reiškia, kad „Google“ pakeitė svoris ir svarba esamų reitingavimo veiksnių ir signalų – ir kai kurie rezultatai dėl to pasislinko.
Sudėtingiausia forma „Google“ surengė naują mokymo rinkinį, naudodama mašininio mokymosi reitingavimo modelį. Kokybės vertintojai šiam naujam rezultatų rinkiniui suteikė didesnį pasitenkinimo informacija (IS) balą nei ankstesniame rinkinyje, o inžinieriai neįsivaizduoja, kokie svoriai pasikeitė ar kaip jie pasikeitė, nes mašininis mokymasis veikia būtent taip.
(Visi žinome, kad „Google“ naudoja kokybės vertintojus, kad įvertintų paieškos rezultatus. Šie įvertinimai yra viena iš indėlių į tai, kaip ji pasirenka vieną algoritmą, palyginti su kitu – ne kaip ji vertina jūsų svetainę. Ar tai įtraukiama į mašininį mokymąsi, gali spėlioti. Bet tai viena galimybė.)
Tikėtina, kad koks nors atsitiktinis svėrimo derinys kokybės vertintojams davė tinkamesnius rezultatus, todėl jie jį daugiau išbandė, testo rezultatai (paspaudimai!) tai patvirtino ir paskelbė.
Prisimeni paspaudimus garsiajame „Google“ nutekėjime? Tai vienas iš būdų, kaip jie tuos naudojasi – A/B testuojant naujus algoritmo variantus.
Kaip galite atsigauti po pagrindinio atnaujinimo?
Noriu čia labai aiškiai pasakyti kalbą.
Pagrindinis algoritmo atnaujinimas jūsų už ką nors nenubaudė. Tai neprideda neigiamų svorių. Greičiausiai tai tiesiog apdovanojo kitą svetainę labiau nei jūsų, kai kalbama apie tinkamumo, autoriteto ir kokybės signalus.
Skirtingai nuo didelio vardinio atnaujinimo, skirto konkretiems dalykams, pagrindinis atnaujinimas gali pakeisti visko vertes.
Pagal šią užklausą gali būti svarstomos naujos svetainės; senos svetainės nebelaikomos. Daugelis svetainių tikriausiai buvo atnaujintos. Šios užklausos naudotojo tikslas (paspaudimo duomenys) galėjo pasikeisti, nauji objektai gali būti laikomi tinkamais šiai užklausai, galėjo pasikeisti nuorodų grafikas ir pan.
Duomenų pakeitimai ir veiksnių svoriai buvo iš naujo išdėstyti.
Kadangi svetainės vertinamos pagal kitas svetaines, susijusias su jūsų užklausa (inžinieriai tai vadina korpusu), priežastis, dėl kurios jūsų svetainė sumažėjo, gali būti visiškai kitokia nei priežastis, dėl kurios kažkieno reitingas padidėjo arba sumažėjo.
Paprasčiau tariant, „Google“ nenurodo, kaip „atkurti“, nes tai gali būti skirtingas kiekvienos svetainės ir užklausos atsakymas.
Galbūt jūs žudėte jį naudodami vidinį prieraišo tekstą ir puikiai suformatavote turinį, kad jis atitiktų naudotojo ketinimus – ir „Google“ pakeitė svarmenis, kad turinio formatavimas būtų šiek tiek didesnis, o vidinis prieraišo tekstas – šiek tiek mažesnis.
(Čia vėlgi hipotetiniai pavyzdžiai.)
Tiesą sakant, tikriausiai tai buvo keletas nedidelių pakeitimų, kuriuos sujungus, svarstyklės šiek tiek nukrypo vienos ar kitos svetainės naudai (pagalvokite apie mūsų pertvarkytą sąrašą čia).
Rasti tą „kažką kitą“, kuris padeda jūsų konkurentams, nėra lengva, tačiau būtent tai suteikia SEO profesionalams darbo saugumo.
O kaip su AI?
Verta pažymėti, kad pagrindiniai atnaujinimai daryti turi įtakos „Google“ AI apžvalgoms ir citatoms, nes šiuos dalykus užtikrina paieška.
Kiti žingsniai ir veiksmų elementai
Reitingai sumažėjo po pagrindinio atnaujinimo – kas dabar?
Pirmas žingsnis: išsiaiškinkite, ar iškritusiuose puslapiuose nėra raštų. Ar jie visi buvo vienodi šablonai? Tie patys ketinimai? Tas pats privatus mokamų nuorodų tinklaraščio tinklas? (Juokauju).
„Google“ gerai išmano modelius; mes taip pat turėtume gerai juos pastebėti.
Kitas jūsų žingsnis yra surinkti informaciją apie puslapius, kurių reitingas yra ten, kur anksčiau buvo jūsų svetainė.
Atlikite paieškos variklio rezultatų puslapio (SERP) analizę, kad rastumėte teigiamų koreliacijų tarp puslapių, kurių reitingas aukštesnis pagal užklausas, kuriose jūsų svetainė dabar yra žemesnė.
Stenkitės per daug neanalizuoti smulkių techninių detalių, pvz., kiek greitai įkeliamas kiekvienas puslapis ar jo pagrindinių žiniatinklio gyvybinių funkcijų balai. Tai labai smulkūs lūžio veiksniai.
Atkreipkite dėmesį į patį turinį. Vykdydami tai, užduokite sau tokius klausimus:
- Ar tai suteikia geresnį atsakymą į užklausą nei jūsų straipsnis?
- Ar turinyje yra naujesnių duomenų ir dabartinė statistika nei tavo?
- Koks šio puslapio informacijos pranašumas, palyginti su kitais reitingais? Ar tai tik sako tą patį, ar siūlo daugiau?
- Koks yra vartotojo, atliekantis šią užklausą, tikslas? Ar tai padeda jiems tai padaryti geriau?
„Google“ siekia teikti turinį, kuris suteikia geriausia ir dauguma užbaigti atsakymus į ieškotojų užklausas. Aktualumas yra vienintelis reitingavimo veiksnys, kuris visada nugalės prieš visus kitus.
Nuoširdžiai pažvelkite į savo turinį, kad sužinotumėte, ar jis šiandien toks pat aktualus, kaip ir prieš atnaujinant pagrindinį algoritmą.
Iš ten jūs suprasite, ką reikia tobulinti.
Geriausias patarimas, kaip įveikti pagrindinius atnaujinimus? Toliau sutelkite dėmesį į:
Galiausiai nenustokite tobulinti svetainės, kai pasieksite 1 poziciją, nes 2 pozicijoje esanti svetainė nesustos.
Taip, aš žinau – tai nėra atsakymas, kurio niekas nori, ir tai skamba kaip „Google“ propaganda, bet tai tik tikrovė, kas yra pagrindinis atnaujinimas.
Niekas nesakė, kad SEO buvo lengvas.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: BestForBest/Shutterstock