Atrodo, kad per kiekvieną technologinį pokytį viena pastovi yra žmonės, raginantys mirti SEO ir paieškos sistemos.
Nors ekspertai greitai ragino mirti SEO, pats SEO labai nenorėjo mirti. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip vystosi SEO ir kodėl tai tampa dar svarbesni.
Žinoma, galėtume tiesiog išrėžti keletą atsitiktinių faktų apie tai, kaip dauguma pirkimų internetu prasideda paieška ir kaip dauguma internetinių seansų apima paiešką, tačiau yra daug svarbesnių atvejų.
Norėdami visiškai suvokti SEO ir paieškos svarbą, pirmiausia turime grįžti atgal ir suprasti abiejų vartotojų ketinimus (kodėl žmonės ieško) ir kaip pasikeitė paieškos sistemos.
SEO nėra miręs
Atrodo, kad straipsniai „SEO yra mirę“ visada keičiasi paieškos pakeitimu, todėl vartotojams lengviau pasiekti informaciją. Mes matėme tai su svarbiais fragmentais, matėme tai su momentiniais atsakymais ir vėl matome su AI.
Taip pat matėme, kad „SEO mirties“ straipsniai pasirodo naujose ir atsirandančiose socialinės žiniasklaidos svetainėse, tokiose kaip „Meta“, „TikTok“, „X“ ir kt., tačiau faktas išlieka faktas, kad bendra žiniatinklio paieškų paieškos sistemose kasmet pastaraisiais metais vis daugėjo. dešimtmetis plius.
Paieška nemiršta, o nauji socialiniai tinklai ar technologijos, pvz., AI, nepadeda ieškoti – jie tiesiog verčia žmones ieškoti daugiau. Paieška įsitvirtina (jei neapibrėžia) mūsų kasdieniniame elgesyje internete.
Nors SEO dažnai siejama, tai yra daugiau nei tik nuorodų kūrimas ar paieškos sistemų apgaudinėjimas naudojant nepageidaujamo turinio taktiką. Tie dalykai gali veikti – laikinai – bet ne ilgalaikiai tikram verslui ar prekės ženklui. Tvarus SEO augimas turi skirti daugiau dėmesio nei raktiniams žodžiams ir gudrybėms.
Nuo raktinių žodžių iki tikslo
Yra puiki Billo Gateso citata 2009 m., kurioje jis pasakė: „Paieškų ateitis yra veiksmažodžiai“.
Ši citata tikrai apibendrina esmę „kodėl“ žmonės ieško. Žmonės ieško, kad įvykdytų užduotį ar ką nors padarytų.
Vertindami SEO ir paiešką svarbu atsižvelgti į šį paieškos tikslą. Ne visi ieškantys asmenys nori svetainių. Pirmosiomis paieškos dienomis nuorodos į svetaines buvo geriausia, ką turėjome.
Tačiau šiandien paieškos sistemos ir AI vis geriau atsako į dažniausiai užduodamus klausimus.
Norėdami atlikti paiešką, pvz., (kiek metų yra Teilor Swift) arba (kada yra NHL prekybos terminas?), vartotojai tiesiog nori gauti atsakymą – nereikia spustelėti svetainės, sutikti su sutikimu su slapukais, uždaryti įspėjimo iššokantįjį langą, atsisakyti prenumeruoti į naujienlaiškį, sustabdykite automatiškai paleidžiamą vaizdo įrašo skelbimą ir slinkite per tris nesusijusias pastraipas, kad gautumėte atsakymą.
Jei jūsų idėja apie SEO buvo sukurti plonus puslapius, kuriuose gausu skelbimų, kad atsakytumėte į viešojo domeno klausimus, tada taip, SEO yra miręs, tačiau dabar SEO yra daug daugiau.
SEO yra rinkodara
Kai daugelis sako, kad paieška ir SEO miršta, tos faktinės paieškos yra PVO, apie kurią jie kalba, tačiau yra visa paieškos dalis, kuri klesti: veiksmažodžiai!
Dėl šio pokyčio SEO tampa dar svarbesnis, nes paieška nebėra susijusi su vartotojo įvestu žodžiu, o tik apie realią rinkodarą.
PVO gali padėti suprasti naudotojų ketinimus ir asmenybes.
A geras SEO profesionalus gali padėti suprasti ne tik tai, ko naudotojai ieško, bet ir „kodėl“ jie ieško – ir tada padėti rinkodaros specialistams sukurti tai, kas atitinka vartotojų poreikius.
Kaip tobulėjo paieškos sistemos, tobulėja ir SEO.
Dienos raktinių žodžių tankis ir meta žymeles yra dingę. Paieškos sistemos tikrai taip nebeveikia.
Jie perėjo prie semantinio modelio, kuris naudoja vektorius, kad suprastų prasmę, o rinkodaros specialistai turėtų daryti tuos pačius veiksmus, suprasdami savo vartotojo ketinimus.
Vartotojų kelionės evoliucija
Paprastai galvojame vartotojo kelionė kaip piltuvėlis – bet tokio piltuvo kiekviename verslo mokyklos vadovėlyje tikrai nėra. Šiandienos vartotojų kelionė labiau primena vieną iš tų beprotiškų šiaudų, kuriuos vaikystėje patekote į dribsnių dėžutę su daugybe lenkimų ir kilpų, ir sukate.
Vartotojai daugiau nei bet kada ieško keliuose įrenginiuose, platformose, tinkluose, programose ir svetainėse. Dėl tokio plataus naudotojo elgesio patyrusio SEO specialisto turėjimas yra dar svarbesnis.
Tai ne tik tinkamų žodžių pateikimas puslapyje ir suprasti vartotojo ketinimus to neužtenka – taip pat turime suprasti, kur mūsų naudotojai veikia pagal kiekvieną iš šių ketinimų.
Technika taip pat svarbi
Nepaisant daugelio platformų ir sistemų, kurios teigia, kad jos yra palankios SEO, techninės SEO problemos ir galimybių vis dar yra daug.
Dauguma populiariausių šiandienos svetainių struktūrų nėra labai palankios SEO, todėl jas vis tiek reikia tinkinti ir koreguoti, kad iš tikrųjų pasiektų rezultatus.
Vis dar nėra visiems tinkamo sprendimo ir nesu tikras, kad jis kada nors bus.
Geras SEO padės užtikrinti, kad nebūtų klaidinančių pasikartojančių puslapių versijų, kad visi puslapiai, kuriuos norite matyti, būtų lengvai suprantami paieškos sistemoms ir kad perdarytas dizainas ar platforma nepakenks esamai. eismo.
Taigi kodėl paieška vis dar svarbi?
Paieška yra svarbi, nes svarbūs vartotojai.
Žinoma, vartotojai eina į skirtingas platformas arba naudoja programas / AI, tačiau šie dalykai techniškai vis dar yra paieška ir vis tiek turime įsitikinti, kad jie patenka į mūsų prekės ženklus / produktus.
Nesvarbu, ar vartotojas rašo į žiniatinklio formą, kalba su įrenginiu, klausia AI, naudoja savo fotoaparatą ar net kalba į išmanųjį PIN kodą – jis vis tiek bando ką nors „daryti“ ir tol, kol Kadangi vartotojai turi atlikti užduotis, SEO profesionalai turės jiems įtakos.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: Accogliente dizainas/Shutterstock