
Šios savaitės klausimą kyla Thomas, kuris klausia:
Aš išjungiau „JavaScript“ tik norėdamas patikrinti savo tinklalapio turinį, bet, deja, nemačiau jokio turinio, išskyrus „Banner H1“ žymą.
Ar tai pakenks mano SEO? Jei taip, kokie yra patartini sprendimai tam?
Tai puikus klausimas – tai yra kažkas, apie ką turi žinoti visi SEO specialistai.
Mes praleidžiame tiek daug laiko bandydami sukurti įdomų, įtraukiantį turinį, kad būtų skaudu manyti, kad jis nėra matomas paieškos sistemose.
Tačiau, atsižvelgiant į naujausius „Google“ galimybes pateikti „JavaScript“ turinį, ar tai mums vis dar reikia susirūpinti?
Trumpas atsakymas yra „taip“.
Kodėl „JavaScript“ gali būti problema
Mes žinome, kad norėdami praryti informaciją, „GoogleBot“ atras puslapį, nuskaitytų jį, analizuotų ir parodys. „JavaScript“ tikrintojui reikia „pateikti“ kodą. Perteikimo etapas yra tas, kuriame gali kilti „JavaScript“ problemų.
„JavaScript“ reikia atsisiųsti ir vykdyti, kad turinys būtų analizuojamas. Tam reikia daugiau išteklių nei HTML bot analizuodamas turinį.
Taigi kartais „Google“ atidės perteikimo etapą ir grįš į puslapį, kad jis pateiktų vėliau.
Šiomis dienomis daugumoje svetainių bus naudojama „JavaScript“ – tai yra be galo gerai.
Tačiau jei jūsų svetainėje reikalaujama, kad „JavaScript“ įkeltų svarbų turinį, kuris yra labai svarbus puslapiui, tai gali būti rizika.
Jei dėl tam tikrų priežasčių paieškos robotas nepadarys „JavaScript“ puslapyje, tada jis neturės jokio konteksto, apie ką yra puslapis.
Labai svarbu atsiminti, kad ne kiekvienas paieškos variklis gali padaryti „JavaScript“. Generatyvinių paieškos sistemų epochoje tai tampa vis svarbesnė – labai nedaugelis iš jų suteikia „JavaScript“.
Diagnozuoti problemą
Jūs padarėte teisingą dalyką, pradėdami ištirti „JavaScript“ perteikimą jūsų svetainėje.
Svarbu išjungti „JavaScript“ ir pamatyti, kas lieka turinys, o kas vis dar yra interaktyvus, yra svarbus.
Siūlau žengti žingsnį toliau ir peržiūrėti, kas yra prieinama paieškos robotai, kad galėčiau perskaityti pirmąjį puslapio apkrovą. Tai padės nustatyti turinį, prieinamą be „JavaScript“ perteikimo.
Patikrinkite „Google“ paieškos konsolę
Pirmiausia naudokite „Google“ paieškos konsolės URL tikrinimo įrankį ir pažiūrėkite į pateiktą HTML. Jei turinys yra pateiktame HTML, tada „Google“ turėtų sugebėti skaityti turinį.
Patikrinkite „Chrome“ naršyklę
„Chrome“ galite pereiti į „View Source“, kad pamatytumėte, kaip atrodo iš anksto pateiktas HTML. Jei turinys yra viskas, jums nereikia daugiau jaudintis.
Tačiau jei to nėra, tada galite naudoti „Chrome“ kūrėjų įrankius tolesnei diagnostikai. Pažvelkite į skirtuką „Elementai“. Jei matote savo turinį, tada dar kartą, tikriausiai jums viskas gerai.
Patikrinkite robotus.txt
Kartais kūrėjai gali nuspręsti blokuoti konkrečius „JavaScript“ failus, kad jie būtų nuskaityti, neleisdami juos robotams.txt.
Tai nebūtinai yra problema, nebent tie failai būtų reikalingi svarbiai informacijai pateikti.
Visada verta patikrinti „Robots.txt“ failą, kad sužinotumėte, ar yra užblokuoti kokių nors „JavaScript“ failų, kurie galėtų užkirsti kelią robotai, ypač pasiekti puslapio turinį.
Kiti veiksmai
„JavaScript“ linkęs nerimauti dėl daugybės žmonių, kai kalbama apie SEO. Tačiau tai reikšminga šiuolaikinio žiniatinklio dalis. Nebuvo išvengta „JavaScript“ naudojimo.
Turime užtikrinti, kad mūsų svetainėse būtų naudojami „JavaScript“, kad tiek populiarios, tiek kylančios paieškos sistemos galėtų rasti ir perskaityti mūsų turinį.
Nereikia jaudintis, bet būkite darbštūs.
Jei turite kūrėjų išteklių, galite dirbti su jais, kad nustatytumėte tinkamiausią sprendimą.
Čia yra keletas čekių, kuriuos galbūt norėsite atlikti:
Ar mes naudojame kliento pusės perteikimą, ar serverio pusės perteikimą?
Kliento pusės perteikimas iš esmės naudoja naršyklę, kad pateiktų puslapio „JavaScript“.
Kai lankomas puslapis, serveris reaguoja siųsdamas HTML kodą ir „JavaScript“ failus. Tada naršyklė atsisiunčia tuos failus ir sukuria turinį iš „JavaScript“.
Tai prieštarauja serverio pusės pateikimui, kai turinį pateikia serveris, o po to siunčiamas į naršyklę pateiktais duomenimis.
Apskritai, serverio serverio perteikimas yra lengvesnis robotui, tai gali būti greitesnė patirtis vartotojams ir paprastai yra numatytoji SEO rekomendacija.
Tačiau svetainėms tai gali būti brangiau, todėl ne visada yra numatytasis kūrėjų pasirinkimas.
Ar mūsų pagrindinis turinys gali būti pateiktas be „JavaScript“?
Svarbiausias jūsų puslapio turinys, pagrindinis turinys, turi būti įmanomas išanalizuoti be „JavaScript“ pateikimo.
Tai visada yra saugiausias būdas užtikrinti, kad robotai galėtų pasiekti turinį.
Ar mes naudojame „JavaScript“ nuorodas?
Kitas dalykas yra tai, ar jūsų nuorodas galima lengvai išsiaiškinti paieškos robotus.
Tai ne visada yra problema, jei nuorodos yra sukurtos per „JavaScript“. Tačiau yra rizika, kad robotai gali jų nesugebėti jų išspręsti, nebent jie yra tinkamai esantys HTML elemente su HREF atributu.
„Google“ teigia, kad „negali patikimai išgauti URL iš elementų, kurie neturi HREF atributo ar kitų žymų, kurios veikia kaip nuorodos dėl scenarijaus įvykių“.
Vis dėlto atminkite, kad reikia žinoti ne tik „Google“. Visada geriau klysti, kad jūsų nuorodos būtų lengvai vykdomos.
Apibendrinant
Labai svarbu įsitikinti, kad jūsų turinys yra prieinamas robotai, dabar ir ateityje.
Tai reiškia, kad jei jūsų svetainė labai priklauso nuo „JavaScript“, kad įkeltumėte turinį, galite stengtis perduoti tą informaciją kai kuriems paieškos sistemoms.
Tiesa, kad „Google“ daug geriau pateikia „JavaScript“ sunkiasdešimt svetainių nei anksčiau, tačiau SEO žaidimo sąlygos nėra tik „Google“.
Norėdami įsitikinti, kad jūsų svetainė gali gerai veikti paieškos platformose už „Google“, galbūt norėsite pakeisti tai, kaip jūsų svetainė pateikia turinį, įsitikindama, kad jūsų pagrindinis turinys yra HTML.
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal