
Kadangi „Tiktok“ ir toliau kuria savo paieškos patirtį, socialiniame tinkle dabar pateikiamos pasirinktos vietos apžvalgos, esančios vaizdo įrašo komentarų skirtuke. Nauja funkcija, kuri, atrodo, yra testas, pašalina poreikį atlikti naują paiešką arba atidaryti „Google“, kai susiduriate su „Tiktok“ vieta ir norite sužinoti daugiau apie tai.
„Tiktok“ vartotojams, kurie turi prieigą prie šios naujos funkcijos, iš dešinės pusės pamatys naują „Reviews“ skirtuką, kai jie spustelėja norėdami pamatyti vaizdo įrašo komentarus.
Pvz., Jei susidursite su vaizdo įrašu apie Centrinį parką Niujorke, kur kūrėjas pažymėjo vietą, galėsite pamatyti vartotojų žvaigždžių reitingus, skirtus vietai, jų rašytinėms apžvalgoms ir jų įkeltoms nuotraukoms, jei tokių yra.

Taip pat galite spustelėti apžvalgininko vartotojo vardą, kad galėtumėte apsilankyti jų „Tiktok“ profilyje iš šio skyriaus, kuris išskiria šią funkciją iš ankstesnės „Google Maps“ integracijos, kuri buvo paskirta „Google Maps“ piktograma.
Nors nauja funkcija kai kuriems gali būti sveikintinas papildymas, kiti gali pamanyti, kad tai sutraukia vartotojo patirtį žiūrint turinį.
Šis žingsnis yra paskutinis būdas, kuriuo „Tiktok“ siekia išplėsti savo paieškos ambicijas, kad galėtų imtis „Google“.
2022 m. „Google“ vadovas pasiūlė, kad „Tiktok“ valgytų savo pagrindines paslaugas, paiešką ir žemėlapius, ypač jaunesniems vartotojams. Greitai į priekį šiandien, o „Tiktok“ užginčijo „Google“ dominavimą keliose srityse.
„Tiktok“, be to, kad „Tiktok“ pridėjo vaizdo paieškos galimybes, ne tik tampa aukščiausiu „Gen Z“ paieškos „Place“ stotele, leidžiančia vartotojams fotografuoti arba įkelti nuotrauką, kad „Tiktok“ parduotuvėje rastų panašius produktus.
2024 m. Rugsėjo mėn. „Tiktok“ taip pat pradėjo leisti reklamuotojams nukreipti savo paieškos rezultatų puslapį per „Tiktok Paieškos skelbimų kampanijas“-raktinių žodžių pagrįstą paieškos sprendimą, skirtą prekių ženklų skelbimams rodyti paieškos rezultatuose.
Neaišku, ar „Tiktok“ planuoja plačiau išsiųsti savo apžvalgų skirtuką, nes įmonė atsisakė pateikti komentarą prieš paskelbiant. Tačiau „TechCrunch“ testuose mes nustatėme, kad šią funkciją parodys tik keli vaizdo įrašai su pažymėta vieta.