
„LinkedIn“ paskelbė apie naują „Wire Video“ reklamos pasiūlymo plėtrą, leidžiančią prekės ženklams pateikti savo vaizdo įrašų skelbimus kartu su „Premium Publisher Content“ programoje.

Kaip matote šiame pavyzdyje, naudodamiesi programa „Brands“ gali savo vaizdo įrašų skelbimus pateikti pasirinkto leidėjų vaizdo klipo (išankstinio rango) pradžioje, pridedant asociacijos lygį su rankiniu būdu parinktu profesionaliu turiniu, kuris galėtų padėti pagerinti prekės ženklą ir rezonansą.
Iš pradžių su pasirinktais partneriais praėjusių metų birželio mėn., „LinkedIn“ išplėtė savo vielos pasiūlymą ES leidėjams praėjusių metų spalį.
Ir dabar tai atveria prieigą prie vielos skelbimų vietos.
Kaip „LinkedIn“:
„Suderinus savo prekės ženklo pranešimą leidėjo turiniui tokiu formatu, kuris rezonuoja su pirkėjais, palaikys atminties prisiminimą, kai ateis laikas pirkti. Mes išbandome laidų programą su ribotu leidėjų skaičiumi, pavyzdžiui,„ Barron's “,„ Bloomberg “,„ Business Insider “,„ Forbes “,„ LinkedIn News “,„ Marketwatch “,„ NBCUNIversal “,„ REUTER “,„ The Wall Street Journal “ir„ Yahoo Finance “,„ Pirkėjai “,„ Marketwatch “,„ NBCUNIversal “,„ REUTER “,„ The Wall Street Journal “ir„ Yahoo Finance “,„ Pirkėjai “,„ Marketwatch “,„ NBCUNIversal “,„ REUTER “,„ The Wall Street Journal “ir„ Yahoo Finance “.
„LinkedIn“ sako, kad prekės ženklai dabar gali nustatyti dalyvaujančius leidėjus, su kuriais jie nori išdėstyti savo vaizdo įrašų reklamas, tada pasirinkite tuos, kurie yra „Campan Manager“, per savo savitarnos vaizdo įrašų skelbimus.
Tai gali būti geras dalykas, o bendrą vaizdo įrašų žiūrėjimo laiką „LinkedIn“ – 36%, akivaizdu, kad auditorija yra pasirengusi vartoti šį turinį.
„Wire“ programa suteikia galimybę prisijungti prie to, ir tai gali būti vertinga jūsų kitos „LinkedIn“ vaizdo kampanijos kampanija.
Daugiau apie „LinkedIn“ laidų programą galite sužinoti čia.