
„Google“ labai pakeičia savo domeno struktūrą. Netrukus visi šaliai būdingi „Google“ domenai bus nukreipti į google.com.
Nors šis pakeitimas daro įtaką paties „Google“ domenų struktūrai, „Google“ paaiškino, kad jis nepastebi, kaip tarptautinė SEO veikia svetainėse.
„Google“ konsoliduoja domeno struktūrą
„Google“ paskelbė planus panaikinti konkrečias šalies domenus, tokius kaip „Google.fr“ (Prancūzija), „Google.ca“ (Kanada) ir „Google.co.jp“ (Japonija). Visa tai galiausiai nukreips į google.com.
„Google“ pranešime sako:
„Bėgant metams pagerėjo mūsų galimybė suteikti vietos patirtį. 2017 m. Mes pradėjome teikti tą pačią patirtį su vietiniais rezultatais visiems, naudojantiems paiešką, nesvarbu, ar jie naudojosi„ Google.com “, ar jų šalies CCTLD.“
„Google“ paaiškino, kad šalies lygio domenai nebereikia, nes dabar jie dabar gali pateikti svarbius rezultatus, nesvarbu, kokią sritį naudojate.
Įgyvendinimo laiko juosta
„Google“ per ateinančius mėnesius lėtai išleis šį pakeitimą, suteikdama vartotojams laiko prisitaikyti prie naujos sistemos.
Nors jūsų naršyklės URL pasikeis, „Google“ sako, kad paieška vis tiek veiks taip pat.
„Google“ pabrėžė, kad atnaujinimas „neturės įtakos paieškos veikimui, taip pat nepakeis to, kaip mes vykdome įsipareigojimus pagal nacionalinius įstatymus“.
Ryšys su Hreflango evoliucija
Spėliojama, kad šis domeno pakeitimas gali prisijungti prie to, kaip „Google“ tvarko tarptautinį turinį, nors „Google“ nepatvirtino tokio ryšio.
Liepos mėn. „Google“ atstovas Gary Illyesas užsiminė, kad jie gali mažiau pasikliauti rankinėmis hreflango žymėmis ir labiau automatiniu kalbų aptikimu.
Illyes teigė podcast'e:
„Galų gale norėčiau vis mažiau ir mažiau komentarų, svetainių anotacijų ir automatiškai išmoktų dalykų.“
„SEO Professional Montse Cano“ atkreipė dėmesį į šį ryšį socialinės žiniasklaidos įraše, pažymėdamas, kad „Hreflangas iš tikrųjų taip pat gali pasikeisti ir dėl AI pagerėjimo“.
Tačiau „Google“ Johnas Muelleris aiškiai pareiškė, kad „nieko nepasikeitė dėl tarptautinio SEO“, teigdamas, kad šios spėlionės gali būti per anksti.
Poveikis SEO profesionalams
Šis pakeitimas daro įtaką paieškos rinkodaros specialistams keliais būdais, ypač tie, kurie dirba tarptautiniame SEO:
- Jūsų analizė parodys skirtingus siuntimo modelius, nes srautas juda iš konkrečių šalių domenų į google.com.
- Vartotojai turėtų įgyti vienodesnę patirtį regionuose, vis dar matydami lokalizuotus rezultatus.
Kiti veiksmai
Nors „Google“ geriau aptikti automatinį aptikimą, SEO profesionalai vis tiek turėtų:
- Naudokite „Hreflang“ žymas
- Įsitikinkite, kad jūsų svetainė aiškiai signalizuoja apie kalbą ir regioninį taikymą
- Stebėkite savo analizę, ar eismo modelio keitimas pereinant
- Pagalvokite apie tai, kaip tai daro įtaką SEO strategijoms, kurios rėmėsi konkrečiai šalių sritims
Muelleris pabrėžė, kad svetainių savininkai nebūtinai turėtų nukopijuoti „Google“ domenų konsolidavimo metodą SEO tikslais. Kaip pažymėjo Alanas Perkinsas ir Muelleris patvirtino, „Google“ sprendimas konsoliduoti domenus yra verslo sprendimas dėl jų, kaip pasaulinio prekės ženklo, situacijos, nebūtinai SEO geriausios praktikos, kuriomis turėtų sekti visi.
Pagrindiniai išsinešimai
Šis pakeitimas atspindi besivystančią „Google“ verslo strategiją savo domenams, nors pagal „Google“ teiginius padariniai tarptautinei SEO išlieka ribotos.
Nors pramonės diskusijos apie automatinį kalbų aptikimą, „Google“ nepatvirtino jokių pakeitimų, kaip ji apdoroja tarptautinį turinį ar Hreflango signalus.
SEO profesionalai turėtų tai vertinti kaip natūralios paieškos technologijos evoliucijos dalį. Būkite budrūs, kaip šie pokyčiai veikia jūsų tarptautinį paieškos matomumą ir srautą, tačiau atminkite, kad esminė tarptautinė SEO praktika kol kas nesikeičia.
Teminis vaizdas: Jhvephoto/Shutterstock