„Google“ ir toliau atnaujina AIO reitingus, didindama didesnių su apsipirkimu susijusių skydelių ir skelbimų, kurie stumia organinės paieškos rezultatus puslapyje žemiau, buvimą. Geros naujienos paieškos rinkodaros specialistams yra tai, kad AIO apsipirkimo užklausų nepastovumas stabilizuojasi, o AIO reitingai vis labiau atitinka svetaines, kurios paprastai vertinamos natūralioje paieškoje.
- Neabejotinai svarbiausias pakeitimas yra AI apžvalgose pridėta reklama, dėl kurios natūralios paieškos rezultatai nustumiami žemyn puslapyje.
- Nuo rugpjūčio mėn. AIO svetainių, skirtų bendrosioms užklausoms, nuorodų skaičius išaugo daugiau nei 300 %, o didžiausias augimas (200 %) užfiksuotas rugsėjį.
Nuo 2023 m. lapkričio 1 d. „BrightEdge“ stebi nuoseklų paieškos užklausų rinkinį, atspindintį milijardus paieškų devyniose pramonės šakose. Svarbiausia yra tai, kad jie kiekvieną mėnesį stebi tas pačias užklausas naudodami savo unikalią technologiją „BrightEdge Generative Parser“ (TM). „BrightEdge Generative Parser“ aptinka ir seka AIO formatus, analizuoja AIO paieškos rezultatus ir pateikia įžvalgų apie kasdienes tendencijas.
AIO ir aukščiausio lygio ekologiški produktai vis labiau atitinka nuo rugsėjo mėn
Nuo rugsėjo mėn. „BrightEdge“ pastebėjo tendenciją, kai AI apžvalgose vis dažniau buvo rodomos nuorodos į svetaines, kurios atitiko natūralios paieškos rezultatus. Tai reiškia, kad tradiciniai reitingavimo veiksniai, dėl kurių svetainė patenka į natūralios paieškos rezultatų viršūnę, AIO turėtų pasiteisinti.
AIO stabilumas ir toliau gerėja
„BrightEdge“ duomenys parodė, kad kasdienis stabilumas pagerėjo 8%, o AIO skydelių pikselių dydis svyravo mažiau nei 1%. Tai reiškia, kad AIO paieškos rezultatai buvo mažiau nepastovūs ir patikimesni. Su apsipirkimu susijusių paieškos užklausų nepastovumas sumažėjo 37 % (nuo rugpjūčio pradžios) iki 26 % (rugsėjo pabaigoje). Mažesnis nepastovumas rodo, kad reitingai turėtų būti nuoseklesni. Tikimasi, kad ši tendencija persikels ir į šventinį apsipirkimo sezoną, kuris prasidės lapkritį.
Tikslesni AI apžvalgos rezultatai
Dėl šio stabilumo 15 % sumažėjo raktinių žodžių naudojant AIO, o tai rodo, kad padaugėjo tikslių paieškos užklausų tinklalapių temoms ir galbūt tai gali atspindėti didesnį natūralios kalbos naudojimą užklausose.
Bright Edge pažymėjo:
„Diegiant skelbimus, „Google“ tiksliau nustato, kur AIO yra naudingiausi.
Ši tikslesnių ir glaustesnių AIO tendencija prasidėjo rugpjūtį ir tęsėsi iki rugsėjo, o iki to laiko „Google“ AIO sumažino nesutvarkytus sąrašus dar 14,6 %, palyginti su praėjusiu mėnesiu. Sutraukti netvarkingi sąrašai rodo glaustą atsakymą matomoje dalyje ir atskleidžia papildomos informacijos, jei naudotojai spustelėja norėdami pamatyti daugiau. Ši tendencija tęsėsi ir spalį, kai žlugusių netvarkingų asmenų procentas išaugo dar 20%.
Nors tai skamba kaip daug, bene dramatiškiausias pokytis įvyko dėl to, kiek kartų buvo suaktyvinta AIO produktų karuselė, kuri išaugo 300 % nuo tada, kai ji buvo išleista iš pradžių.
Didesnių AIO funkcijų tendencija rodo, kad su apsipirkimu susiję AIO rezultatai su skelbimais gali vis labiau išstumti organinį turinį.
Pagal „BrightEdge“:
„Kai „Google“ spalį įveda skelbimus į AIO, dvi funkcijos smarkiai išaugo. Ypač naudojant produktų karuseles, reklamuotojai turi tiesioginių galimybių. Kadangi jie neužima daugiau vietos, tai rodo, kad šie skelbimai greičiausiai išstums organinį sąrašą, jei ši tendencija tęsis. Visos šios tendencijos rodo šventinį apsipirkimo sezoną, kuriame AI vaidins didesnį vaidmenį nei bet kada, bet galbūt ne taip, kaip iš pradžių tikėjomės.
AIO padaugėjo „YouTube“ šaltinių
Su el. prekyba susijusių „YouTube“ šaltinių skaičius AIO iki rugsėjo mėnesio padidėjo 121 %, o tai gali reikšti, kad naudotojai nori žiūrėti vaizdo įrašus tyrinėdami produktus. Tai atkreipia dėmesį į vaizdo įtakų svarbą, taip pat į multimodalines strategijas, į kurias įtraukiamas su apsipirkimu susijęs vaizdo turinys. temos (kur tikslas yra prasmingas).
AIO pirkiniams rugsėjį augo ne tik, nes užklausos, susijusios su tam tikromis temomis, suaktyvino mažiau AI apžvalgų.
Šios temos parodė mažiau AIO rezultatų:
- „Konkrečių produktų užklausos: -7,2 proc.
- Baldai ir namų apdaila: -2,7 %
- Drabužiai ir mada: – 2,2 proc.
- Paieškos pagal žodį „geriausias“: – 1,7 %
- Apsipirkimo instrukcijos ir mokomosios paieškos: -1,6 %
Ankstyvosios stadijos tyrimo ketinimas
Kita spalio mėnesį aptikta AIO tendencija buvo tyrimo etapo paieškos užklausų ir ketinimų padidėjimas. Leidėjai, pasikliaujantys paieška, turėtų stebėti srauto sumažėjimą, kuris gali būti susijęs su AIO paieškos rezultatų, susijusių su tyrimo etapo užklausomis, padidėjimu.
Spalio mėnesio elektroninės prekybos AIO tendencijos
- „81,1 % teikia platų žinių mainus
- Tik 1,4 % pateikia nuoseklias gaires
- AIO teikia pirmenybę mokomajam turiniui, o ne instrukcijoms
- Ankstyvosios kelionės turinio struktūra
39,8 % naudoja sąrašo struktūras, kad būtų lengva nuskaityti- Pirmenybė teikiama platiems paaiškinimams
- Turinys organizuotas informacijos rinkimui
- Dėmesys visapusiškam supratimui“
AI apžvalgose rodomi atsakymų tipai
„BrightEdge“ duomenys rodo, kad spalį daugiausia dirbtinio intelekto apžvalgų sukėlė atradimų ir tyrimų tipų užklausos.
AI apžvalgose rodomi 3 populiariausi atsakymų tipai:
- Apibrėžimai ir apžvalgos
- Priežasčių paaiškinimas
- Duomenų taškai
„BrightEdge“ paaiškina, ką visa tai reiškia:
- „Duomenys aiškiai rodo, kad AIO yra optimizuoti ankstyvosios stadijos tyrimams ir atradimams.
- Šviečiamąjį turinį su ekspertų patarimais apie tai, kas yra populiarūs, ar svarbiausius duomenų taškus, cituoti yra naudingiau nei konkrečias instrukcijas.
- Sėkmė reiškia turinio suderinimą su šiuo kanalo viršuje esančiu akcentu – išsamus, mokomasis turinys laimi prieš operacijų gaires, kurias galima pakeisti skelbimais.
Dažniausias atsakymo tipas AI apžvalgose
Išsinešti
„BrightEdge“ tyrimai suteikia daug įžvalgų apie turinį, kuriam „Google“ AI apžvalgos teikia pirmenybę, ir apie tai, kaip jis įsibėgėja švenčių apsipirkimo sezonui, kuris prasideda Juoduoju penktadieniu. Jei srauto modeliai keičiasi, tai gali būti dėl to, kad atnaujinami užklausų tipai, suaktyvinantys AIO, ir dėl padidėjusio reklamavimo, o tai kartu su didesnių AIO skydelių dydžiais gali sumažinti natūralius rezultatus.
Reikia pabrėžti, kad organiniai rezultatai nebuvo norma jau gerokai daugiau nei dešimt metų ir šiuo metu anachroniška vis dar galvoti apie dešimt mėlynųjų grandžių. Štai kodėl „BrightEdge“ duomenys yra svarbūs, nes jie parodo, kas vyksta paieškos rezultatuose.
Pagrindinės įžvalgos
- Skelbimai dabar pateikiami AI apžvalgose
- Su apsipirkimu susijusių užklausų nepastovumas stabilizuojasi ir sukuria didesnį nuspėjamumą
- „Google“ tampa vis tikslesnė, kas suaktyvina AIO
- Spalio mėnesį prekių karuselės išaugo 300 proc
- Sutraukti netvarkingi sąrašai, kuriuos naudotojai turi spustelėti, kad pamatytų daugiau informacijos, padidėjo 20 %
- Rečiau tikėtina, kad užklausos dėl konkrečių produktų suaktyvins AIO
- Tyrimo etapo užklausos ir ketinimai vis dažniau yra pagrindiniai AIO veiksniai
Skaitykite naujausius „BrightEdge“ tyrimų duomenis
Naujos AI apžvalgos tendencijos: ko tikėtis juodąjį penktadienį ir kibernetinį pirmadienį (PDF)
Teminis vaizdas, kurį sukūrė Shutterstock / Cranium_Soul