„Pinterest“ pasidalino savo naujausiu našumo atnaujinimu, paskelbdamas solidų pajamų padidėjimą ir pasiekdamas naują rekordinį naudojimą.
Kurios platforma yra tinkama atostogų apsipirkimo bangai.
Visų pirma, aktyviems naudotojams „Pinterest“ trečiąjį ketvirtį pridėjo 15 mln. daugiau vartotojų, todėl jų skaičius padidėjo iki 537 mln.
Tai yra reikšmingas augimo tempo padidėjimas, palyginti su antrąjį ketvirtį, kur jis pridėjo tik 4 mln.
Turiu galvoje, kad viskas yra santykinė, nes 4 milijonai žmonių vis dar yra didelis skaičius žmonių, kurie reguliariai lankosi programoje. Tačiau socialinės žiniasklaidos augimo požiūriu 4 milijonai yra nedideli, tačiau 15 milijonų yra daug teigiamesnis programos rezultatas.
Naujo naudojimo aukšto lygio pasiekimas taip pat svarbus ir platesnei „Pinterest“ augimo istorijai, nes platforma ten trumpam nukrito nuo bėgių.
Dar 2020 m., vykstant COVID užblokavimui, dėl kurio visi buvo priversti apsipirkti iš namų, „Pinterest“ naudojimas labai išaugo, o daugelis rinkos analitikų manė, kad tai paskatins ilgalaikį platesnių apsipirkimo tendencijų pokytį. Tačiau kai fizinės parduotuvės vėl atsidarė, dauguma žmonių grįžo prie įprastų apsipirkimo įpročių, todėl Pinterest naudojimas sumažėjo.
Prireikė šiek tiek laiko atsigauti, tačiau „Pinterest“ dabar gerokai viršijo tuos COVID rekordus ir ruošiasi kurti tvirtesnį pagrindą nuolatinei sėkmei.
Vienintelis susirūpinimas šiuo atveju yra tas, kad „Pinterest“ augimas išlieka gana sustingęs JAV ir ES, kurios yra pagrindinės jos pajamų rinkos.
Kaip matote šiose diagramose, „Pinterest“ generuoja žymiai daugiau pajamų iš šių dviejų regionų naudotojų, todėl tai, kad ji nedidina savo auditorijos pasiekiamumo čia, gali turėti įtakos jos skelbimų potencialui. Ji vis dar plečia savo skelbimų verslą kitose rinkose, o tai suteiks naudos ateityje. Tačiau šiuo metu jis niekaip nepadidėja regionuose, kurie šiuo atžvilgiu yra svarbiausi.
Dauguma socialinių programų pasiekė arba pasiekia prisotinimo tašką Vakarų rinkose, todėl tai nėra netikėtas rezultatas. Tai tiesiog daro didesnį spaudimą įmonei pateikti alternatyvių skelbimų variantų, kad galėtų pasinaudoti savo galimybėmis, o tai taip pat rizikuoja suerzinti vartotojus, jei jie nueina per toli. Taigi saugesnis statymas plečia skelbimų potencialą kituose regionuose, tačiau, kaip matote anksčiau pateiktose diagramose, kurti skelbimų verslą nėra lengva, nes Pinterest ES ARPU skaičiai vis dar gerokai atsilieka nuo JAV.
Kalbant apie bendras pajamas, „Pinterest“ atnešė 898 mln. USD per ketvirtį, o tai reiškia 18% augimą per metus.
Tai geras rezultatas ir vėlgi, atsižvelgiant į ketvirtojo ketvirčio pardavimus ir praėjusių metų rezultatus, „Pinterest“ laukia didelis 2024 m. finišas. Dėmesys tam, kad palengvintų daugiau apsipirkimo galimybių ir pagerintų skaitmeninį derinimą bei išbandymą, yra labai patrauklus. vis didesniam skaičiui naudotojų, ir kadangi ji ir toliau daug dėmesio skiria savo įrankių kūrimui, atrodo, kad tai tampa vertingesne vieta daugiau pirkėjų.
Ir tos galimybės tobulėja. Šiais metais „Pinterest“ toliau plečia savo AI varomas „Kūno tipo filtrai“dėl kurių Pinners lengviau rasti atitikmenis, tiksliau atspindinčius jų kūno tipą.
Ji taip pat įtraukė daugiau dirbtinio intelekto elementų į savo skelbimų kūrimo procesą, kad padėtų rinkodaros specialistams susipažinti su pagrindinėmis naudojimo tendencijomis ir pagerintų turinio pateikimą.
Tai yra svarbūs patobulinimai, tačiau jie taip pat turi savo kainą.
Kaip matote šiose diagramose, „Pinterest“ mokslinių tyrimų ir plėtros išlaidos šiais metais padidėjo beveik 25%, todėl tikimasi, kad jos ir toliau didės iki metų pabaigos.
Kas turi prasmę. Kitos platformos išleidžia milijardus dirbtinio intelekto kūrimui, ir nors „Pinterest“ šiuo atžvilgiu neturi tokio paties lygio išteklių, ji turi judėti su laiku ir suteikti daugiau galimybių, kad maksimaliai padidintų apsipirkimo patirtį programoje.
Nes tai yra pagrindinis „Pinterest“ patrauklumas. Be to, kad vartotojams suteikiama galimybė išsaugoti prekes ir gauti rekomendacijų, susijusių su pasirinktu stiliumi, pagrindinis „Pinterest“ pranašumas prekių ženklams yra tai, kad jis siūlo išsamesnį produktų pristatymą ir patirtį, nei jie gali savo internetinėse parduotuvėse. Kuo geriau „Pinterest“ galės tai padaryti, tuo geriau jis išliks pagrindine apsipirkimo vieta, skatinančia aktyvumą ir aktyvumą.
Apskritai Pinterest rodikliai yra geri, gerėja rezultatai ir nuolat didėja įsitraukimas. Maksimalus reklamos galimybių ne JAV rinkose padidinimas padės padidinti jos patrauklumą rinkai, tačiau, kalbant apie naudotojų patirtį, „Pinterest“ aiškiai eina teisingu keliu ir liko ištikimas savo tikslams, o ne prisirišo prie naujausių socialinės žiniasklaidos tendencijų.