
Šį įrašą rėmė „MarketBrew“. Šiame straipsnyje išreikštos nuomonės yra pačios rėmėjo.
Ar „Google“ naudoja AI cenzūruoti tūkstančius nepriklausomų svetainių?
Įdomu, kodėl jūsų srautas staiga sumažėjo, nors tinkamai darote SEO?
Tarp laiškų FPK, apibūdinančiai sistemingą „Google“ atvirojo interneto išardymą SEO profesionalams, kurie gali nežinoti, kad jų strategijos nebeturi įtakos, šie pakeitimai yra aiškus visos žiniatinklio skatinimo struktūros pertvarkymas.
Atėjo laikas prisitaikyti.
Nors kai kurie perspėjo apie AI ištraukų gavimo ir vektorių taškus, pramonė daugiausia laikėsi palikimo mąstymo. SEOS ir toliau daugiausia dėmesio skyrė EEAT, atgalinių nuorodų ir turinio atnaujinimo ciklams, darant prielaidą, kad jei jie tiesiog pagerins kokybę, atsigavimas atsiras.
Tačiau taisyklės pasikeitė.
„Google“ tylusis posūkis: nuo raktinių žodžių iki vektorių įterpimo
2023 m. Pabaigoje ir 2024 m. Pradžioje „Google“ pradėjo valdyti tai, ką ji dabar vadina AI režimu.
Kas yra „Google“ AI režimas?
AI režimas suskaido turinį į ištraukas, įtraukia tuos ištraukas į daugialypę vektoriaus erdvę ir lygina juos tiesiogiai su užklausomis, naudojant kosinuso panašumą.
Šiame naujame modelyje aktualumas nustatomas geometriškai, o ne leksiškai. Užuot reitingas ištisus puslapius, „Google“ vertina atskirus ištraukas. Tada aktualiausi ištraukos yra rodomos į „ChatGPt“ panašią sąsają, dažnai nereikalaujant vartotojų spustelėti šaltinio.
Po šiuo matomu pokyčiu yra gilesnis poslinkis: turinio įvertinimas tapo pirmuoju įterpimu.
Kas yra įterpimo vektoriai?
Raktiniai žodžiai sutelkti į tikslias atitikmenis. Vektorių įterpimas sutelkia dėmesį į prasmę.
Tradicinis SEO rėmėsi tikslinių terminų pateikimu visame puslapyje. Tačiau „Google“ AI režimas dabar lygina semantinę užklausos ir ištraukos, naudojant įterpimo vektorius, prasmę. Ištrauka gali būti gerai įvertinta, net jei ji nenaudoja tų pačių žodžių, jei jos reikšmė glaudžiai atitinka užklausą.
Šis poslinkis padarė daugybę pasenusių SEO strategijų. Puslapiai gali būti gerai parašyti ir turtingi raktiniais žodžiais, tačiau vis dar prastesni, jei jų įterptoji reikšmė neatitinka paieškos ketinimo.
Kas SEO suklydo ir kas bus toliau
Pasakojimas nėra susijęs tik su „Google“ žaidimo keitimu, taip pat apie tai, kaip SEO pramonei nepastebėjo taisyklės, kurios jau pasikeitė.
Ne: neteisingai perskaitykite signalus
Sumažėjus reitingams, daugelis komandų manė, kad jas nukentėjo nuo kokybės atnaujinimo ar pagrindinio algoritmo pataisos. Jie padvigubino pažįstamą taktiką: tobulinti EAT signalus, atnaujinti pavadinimus ir gaivinti turinį. Jie genėjo plonus puslapius, padidino vidines nuorodas ir atliko auditą.
Tačiau šios pastangos buvo pagrįstos pasenusiais modeliais. Jie gydė simptomą, matomumo praradimą, o ne priežasties: semantinį dreifą.
Semantinis dreifas įvyksta tada, kai jūsų turinio vektorius nebeatlieka besikeičiančio paieškos ketinimo vektoriaus. Tai nematoma tradiciniams SEO įrankiams, nes jis atsiranda latentinėje erdvėje, o ne jūsų HTML.
Jokios nuorodos ar turinio pataisos negali to ištaisyti.
Tai nebuvo tik piktnaudžiavimas platforma. Tai taip pat buvo strateginė priežiūra.
SEO komandos:
Daugelis manė, kad daryk tai, ką pasakė „Google“, pagerinti paslaugumą, genėti turinį ir rašyti žmonėms.
Šis pažadas žlugo AI tikrinant.
Bet mes nesame bejėgiai.
Negalima: patenka į atitikties spąstus
„Google“ liepė pramonei „sutelkti dėmesį į naudingą turinį“, o SEOS klausėsi per leksinį objektyvą. Jie optimizavo toną, skaitomumą ir DUK.
Tačiau „naudingumą“ matematiškai nustatė tai, ar jūsų vektoriai suderinami su AI užklausos aiškinimu.
Tūkstančiai perdarytų svetainių vis dar sumažėjo. Kodėl? Nes šlifuodami kopiją jie niekada neklausė: Ar šis turinys geometriškai atitinka paieškos ketinimus?
DO: Optimizuokite duomenis, o ne raktinius žodžius
Naujasis SEO sąsiuvinis prasideda paprasta tiesa: jūs optimizuojate matematikai, o ne žodžiams.
Naujasis SEO sąsiuvinis: kaip optimizuoti AI varomus SERP
Štai ką mes dabar žinome:
- AI režimas yra tikras ir išmatuojamas.
✅Galite apskaičiuoti įterpimo panašumą.
✅Galite išbandyti ištraukas pagal užklausas.
✅Galite įsivaizduoti, kaip „Google“ užima reitingą. - Turinys turi suderinti semantiškai ne tik vietiniu būdu.
✅Du puslapiai apie „geriausius pėsčiųjų takus“ gali būti leksiškai panašūs, tačiau jei vienas sutelks dėmesį į šeimos žygius, o kitą – į ekstremalią reljefą, jų vektoriai skiriasi. - Valdžia vis dar yra svarbi, bet tik po panašumo.
✅AI režimo ventiliatorius pirmiausia pasirenka atitinkamas ištraukas. Valdžios perdavimas ateis vėliau.
✅Jei neperduosite panašumo slenksčio, jūsų autoritetas nebus svarbus. - Pasakų lygio optimizavimas yra naujoji siena.
✅Visų puslapių optimizavimo nepakanka. Kiekvienas turinio gabalas turi pritraukti semantinį svorį.
Kaip sekti „Google AI“ režimo duomenis, siekiant pagerinti SERP matomumą?
Tai priklauso nuo jūsų tikslų; Norėdami sėkmingai SERPS, turite sutelkti dėmesį į įrankius, kurie ne tik parodo matomumo duomenis, bet ir kaip ten patekti.
„Gilūs“ buvo viena iš pirmųjų įrankių, skirtų įvertinti, ar turinys atsirado didelių kalbų modelių viduje, iš esmės siūlantis LLM įtraukimo matomumo patikrinimą. Tai davė SEOS ankstyvuosius signalus, kad AI sistemos pradeda skirtingai traktuoti paieškos rezultatus, kartais paviršių, kurie niekada nebuvo reitinguojami tradiciškai. Gilus paaiškino: LLM nesikliavo tomis pačiomis balų skaičiavimo sistemomis, kurias SEOS praleido dešimtmečius bandydama paveikti.
Tačiau gilumas nesibaigė pasiūlyti paaiškinimų. Tai tau pasakė jei Jūsų turinys buvo pasirinktas, bet ne Kodėl. Tai neparemtino AI režimo algoritminio elgesio ar neatskleidė, kokie pakeitimai leis geriau įtraukti.
Štai kur atsirado modeliavimu pagrįstos platformos.
„Market Brew“ į iššūkį priėmė kitaip. Užuot tikrinę tai, kas buvo matoma AI sistemos viduje, jie rekonstravo vidinę tų sistemų logiką, kūrimo paieškos variklių modelius, atspindinčius „Google“ evoliuciją įterpimo link ir vektorių pagrįstus balus. Šios platformos ne tik stebėjo AI režimo poveikį, bet ir atkūrė jo mechanizmus.
Jau 2023 m. „Market Brew“ jau buvo įgyvendinta:
- Ištraukų segmentacija Tai padalija puslapio turinį į nuoseklius ~ 700 simbolių blokus.
- Įterpimo karta Naudojant sakinį-BEN, kad būtų galima užfiksuoti kiekvienos ištraukos semantinį pirštų atspaudą.
- Kosinuso panašumo skaičiavimai Norėdami imituoti, kaip užklausos atitinka konkrečius turinio blokus, o ne tik visą puslapį.
- Teminiai grupavimo algoritmaikaip ir aukščiausias klasterio panašumas, siekiant nustatyti, kurios ištraukų grupės geriausiai suderintos su paieškos ketinimu.
🔍 Rinkos alaus mokymas: Įvaldyti aukščiausio lygio klasterio panašumo reitingo faktorių | Pirmieji principai SEO
Tai reiškė Stebėkite algoritmą galvoti, „Block Block“, panašumo balas pagal rezultatą.
Ten, kur gilus pasiūlė matomumą, „Market Brew“ pasiūlė agentūrą.
Užuot klausęs „Ar aš pasirodžiau AI apžvalgoje?“, Simuliacijos įrankiai padėjo Seosui paklausti: “Kodėl aš ne?„Ir dar svarbiau”Ką galiu pakeisti, kad pagerinčiau savo galimybes?“
Vizualizuodami AI režimo elgesį, kol „Google“ kada nors viešai pripažino, šios platformos ankstyvieji įvaikintojai suteikė kritinį pranašumą. Juos naudojantys SEOS nelaukė, kol eismas sumažės prieš veikiant, jie jau optimizavo vektorių derinimą ir semantinę aprėptį dar ilgai, kol dauguma pramonės žinojo, kad tai svarbu.
Ir eroje, kur reitingas priklauso Kaip gerai jūsų įterpimai atitinka vartotojo ketinimąTa galvos pradžia padarė didelę įtaką.
Vizualizuokite AI režimo aprėptį. Nemokamai.
SEO nemirė. Iš meno jis virto taikoma geometrija.
AI režimo vizualizatoriaus pamoka
Siekdamas padėti SEOS prisitaikyti prie šio AI varomo kraštovaizdžio, „Market Brew“ ką tik paskelbė AI režimo vizualizatorius, Nemokamas įrankis, imituojantis, kaip „Google“ AI apžvalgos įvertina jūsų turinį:
- Įveskite puslapio URL.
- Įveskite iki 10 paieškos raginimų arba juos automatiškai sugeneruokite iš vienos pagrindinės užklausos, naudodamiesi LLM stiliaus greita plėtra.
- Žr. Kosinuso panašumo matricą, parodančią, kaip kiekvienas jūsų puslapio turinys (700 simbolių) suderinamas su kiekvienu ketinimu.
- Spustelėkite bet kurį balą, kad tiksliai pamatytumėte, kuri ištrauka atitiko ir kodėl.
🔗 Išbandykite AI režimo vizualizatorių
Tai yra vienintelis įrankis, leidžiantis žiūrėti AI režimą.
Dvi tiesos, viena ateitis
Nate'as Hake'as teisus: „Google“ pertvarkė žaidimą. Duomenys atspindi pramonę, vis dar įsitraukiančią į naują žaidimų knygą.
Nes du dalykai gali būti tiesa:
- „Google“ gali valdyti savo paslaugas, skelbimų produktus ir AI monopolijas.
- Ir daugelis SEOS vis dar vejasi vaiduoklius pasaulyje, kurį valdo geometrija.
Atėjo laikas peržengti spėliones.
Jei AI režimas yra nauja paieškos architektūra, mums reikia įrankių, kurie parodytų, kaip jis veikia, o ne tik teorijos apie tai, kas pasikeitė.
Mes jums pateikėme šią istoriją 2024 m. Pradžioje, prieš tai, kai AI apžvalgos turėjo pavadinimą, paaiškindami, kaip įterpimo ir vektorių taškai pakeis SEO.
Tokie įrankiai kaip AI režimo vizualizatorius suteikia retą galimybę pamatyti už užuolaidos.
Naudokite. Išbandykite savo prielaidas. Nubraižykite erdvę tarp savo turinio ir šiuolaikinio aktualumo.
Paieška nesibaigė.
Tačiau kelias į priekį reikalauja naujų akių.
Užsisakykite savo AI režimo strategijos sesiją
________________________________________________________________________________________________________________
Vaizdo kreditai
Pateiktas vaizdas: „MarketBrew“ vaizdas. Naudojamas su leidimu.