
„YouTube“ nori padėti kūrėjams sukurti daugiau prekės ženklo partnerystės galimybių naudodamiesi nauju „atviro skambučio“ elementu savo „BrandConnect“ platformoje, kuri leis prekės ženklams paskelbti galimybes būsimiems kūrėjams kreiptis į darbą su jais.

Kaip matote šiame pavyzdžio ekrane, naudodamiesi šia nauja iniciatyva, „Brands“ galės pakviesti kūrėjus pateikti pasirinktinius vaizdo įrašus, kuriuose demonstruojami jų produktai ir (arba) verslas, remiantis apibrėžta kūrybine informacija. Tada prekės ženklas galės pasirinkti iš šių mokamų akcijų pateikimo per partnerystės skelbimus, suteikdami kūrėjams papildomų pinigų gavimo galimybių.
Kaip „YouTube“:
“„Open Call“ suteikia bet kokio dydžio kūrėjams galimybę užmegzti naujus ryšius su prekės ženklais. Ir prekės ženklai gali remtis „YouTube“ kūrėjų aktualumu ir pasitikėjimu, kad gautų daugiau iš savo socialinės strategijos „YouTube“. “
Tai yra naujausias „YouTube“ besiplečiantis kūrėjų partnerystės parinkčių rinkinys, nes ieškoma daugiau būdų, kaip padėti prekės ženklams, ypač trumpos formos vaizdo įrašams, ir suderinti su besivystančiomis vaizdo tendencijomis.
Nes trumpos formos vaizdo įrašas turi savo vaizdinę kalbą ir stilių, kurį gali būti sunku atkartoti tiems, kuriems nepažįstami formatas. „Tiktok“ matė tą patį, o daug daugiau prekės ženklų nori bendradarbiauti su geriausiomis žvaigždėmis, kad sustiprintų savo akcijas, o tai, be abejo, suteikia galimybę tuos prekės ženklus gauti savo produktus priešais kiekvieno kūrėjų auditoriją.
Šioje srityje „YouTube“ taip pat pridėjo naujų būdų, kaip šortų kūrėjams paraginti prekės ženklus potencialioms partnerystėms, tuo tarpu jis taip pat neseniai demonstravo savo naują „Insights Finder“ (šiuo metu beta versijoje), kuris pateiks pažangias atradimo parinktis, naudojant naujausią „Google“ technologiją.

Šie naujojo kūrėjų atradimų ir ryšio įrankiai siekia paskatinti daugiau galimybių prekės ženklams ir kūrėjams, kurie vėliau padės, kad kūrėjai būtų aktyvūs ir paskelbtų programoje.
„Open Call“ yra dar vienas didesnio galvosūkio kūrinys, nes „YouTube“ siekia išlaikyti savo poziciją kaip geriausią kūrėjų pinigų gavimo platformą.
„YouTube“ tai sako Šiuo metu „Open Call“ galima pasirinkti pasirinktus reklamuotojus, netrukus bus išplėsta tolesnė plėtra.