
Prisimeni, kada „Tiesiog„ Google “tai“ buvo visų jūsų paieškos poreikių sprendimas? Deja, tos dienos greitai keičiasi.
Nors „Google“ išlieka paieškos karaliumi, žemė po kojomis keičiasi kaip prekės ženklai, rinkodaros specialistai ir galutiniai vartotojai pastebi, kad mieste yra keletas naujų šerifų.
Paieškos ekosistema, kuri visus jūsų kiaušinius deda į „Google“ krepšį, gali būti ne protingas žingsnis.
Šiandienos paieškos kraštovaizdis nėra susijęs tik su algoritmo atnaujinimais ir matomu „Google“. Tai yra pripažinimas, kad jūsų auditorija egzistuoja keliuose sąlyčio taškuose iš tradicinių paieškos sistemų, ty nuo „Bing“ ir „Google“ iki AI pokalbių programų, nuo socialinių platformų iki specializuotų prekyviečių, tokių kaip „Amazon“ ir kt.
Klestintys verslai nebus tie, kurie laukia, kas atsitiks; Jie bus pionieriai, jau nustatantys stiprią buvimą šioje besiplečiančioje paieškos visatoje.
„Google“ vis dar dominuoja, tačiau ji yra iššūkis
„Google“ susiduria su tam tikra konkurencija.
„Statcounter“ rodo, kad „Google“ pasaulinė paieškos dalis sumažėjo žemiau 90% ir liko ten per paskutinį 2024 m. Ketvirtį, pažymint pirmąjį tokį nuosmukį per beveik dešimtmetį.
Šis poslinkis sutampa su reikšmingais teisiniais vėjais.
2025 m. „Google“ susiduria su keliais antimonopoliniais iššūkiais, nes teisėjas neseniai nustatė, kad „Google“ turi paieškos monopoliją ir veikė, kad ją išlaikytų.
Dėl šių teisinių rūpesčių „Google“ gali pakeisti savo verslo praktiką ir gali turėti įtakos jos dominavimui rinkoje, leisdama kitoms socialinėms ir AI platformoms užfiksuoti daugiau „Google“ rinkos dalies.
Tai nereiškia, kad „Google“ mažėja; Tai tik reiškia, kad „Google“ nebėra vienintelis žaidimas mieste, todėl pasikliauti „Google“ gali būti vis labiau rizikinga.
Pvz., Jei esate el. Prekybos mažmenininkas, kuris sukuria 60–80% jūsų srauto iš „Google“, o jūsų svetainė patiria laikiną matomumo sumažėjimą pagrindinio atnaujinimo metu, norint sukurti AI turinį, jums kiltų didelių problemų.
Jei jūsų rinkodaros strategijoje nėra alternatyvių eismo šaltinių, per kelias savaites jūsų pajamos gali sumažėti 40% ar daugiau.
Tuo tarpu, jei jūsų konkurentai paįvairino savo skaitmeninį buvimą keliose platformose, įskaitant PG prekybos asistentus ir socialinės komercijos kanalus, jie gali patirti tik nedidelius srauto ir pardavimo svyravimus.
Tai „OmniChannel“ pasaulis
Jūsų auditorija negalvoja apie platformas; Jie galvoja apie savo poreikius.
Pvz., Vartotojas gali paprašyti „ChatGpt“ informacijos apie tvarią medžiagą, naršyti „Instagram“, kad gautumėte įkvėpimą namų dizaino, patikrinkite „Amazon“, ar nėra produktų palyginimų, o po to prieš pirkdami „Google“ prekės ženklus.
Ši besikeičianti kliento kelionė reiškia, kad verslas turi aiškiai žinoti, kur yra jų srautas ir kiek srauto kyla iš įvairių šaltinių.
Dienos, kai pasikliaujate ir tikrinate tik „Google Analytics“, skirtą „Google“ srautui.
Norėdami pasisekti, turite turėti holistinį vaizdą apie savo matomumą visame skaitmeniniame kraštovaizdyje.
Pavyzdžiui, mano draugė Claudia turi pasenusią virtuvę ir nori gauti naują po 20 metų gyvenimo savo namuose su šeima.
Štai kaip Claudia kelionė atrodė šioje naujoje ekosistemoje:
- Claudia pradėjo eidama į „ChatGPT“ ir rašydama „Geriausi virtuvės dizaino prekės ženklai“ ir rado keletą informacijos, kuriuose paminėjo kelis dizainerių prekės ženklus.
- Kadangi virtuvės dizaino ketinimas yra pagrįstas vaizdais, Claudia tada ieško „Pinterest“ vaizdinio įkvėpimo ir išsaugo keletą vaizdų iš dizainerių prekės ženklų, kuriuos rado „ChatGpt“.
- Tada Claudia tikisi „Reddit“, kad surinktų atsiliepimų apie konkrečius prekės ženklus ir mokytųsi iš kitų patirties.
- Ji tikrina, ar „YouTube“ yra diegimo vadovėliai, tačiau nusprendžia, kad jai reikia profesionalo.
- Tada Claudia ieško vietinių rangovų, turinčių aukštus reitingus ir apžvalgas, susisiekia su vienu iš jų ir gauna citatą.

Dabar, jei esate verslas, kuris orientuotas tik į „Google“, atspėkite ką? Jūs neįgytumėte Claudia ir kitų klientų, nes praleisite kelis sąlyčio taškus jų vartotojo kelionėje, nes ji ieškojo skirtinguose kanaluose ir platformose. Turite turėti turinį, kuris įgyvendina jūsų prekės ženklą kiekviename etape.
Neapsiliko
Dabar laikas priimti „OmniChannel“ strategiją, išlikti pralenkdamas tendencijas, eksperimentuoti su skirtingomis platformomis ir išlaikyti tvirtą našumą tokiuose nusistovėjusiuose kanaluose kaip „Google“, todėl mes neliksime nuošalyje.
Įsivaizduokite, jei įvyktų šie scenarijai; Kas nutiktų jūsų verslui?
- 30% jūsų srauto praradimas per naktį.
- Jūs nerandate, kur jūsų klientai praleidžia laiką prieš priimdami sprendimus dėl pirkimo.
- Jūs nematote „ChatGPT“, „Bing“, „YouTube“, „Reddit“ ir kt.
Vienas iš prekės ženklų, su kuriais konsultavosi finansų pramonėje, pastebėjo, kad AI platformose ir „Google“ buvo prašoma ieškoti pensijų planavimo.
Mes sukūrėme išsamią turinio turinio strategiją, kuri juos paminėjo kai kuriuose pagrindiniuose finansų leidiniuose.
Kai vartotojai ieškojo pensijų planavimo „ChatGPT“, jų prekės ženklas buvo paminėtas kaip šaltinis, kuris paskatino klientus ir konversijas.

PG veikia kitaip nei tradicinė paieška
AI chatbotai, pavyzdžiui, „chatGpt“, neveikia kaip „Google“ algoritmas. Jie neįvertina svetainių; Vietoj to, jie renka informaciją ir nustato autoritetingus šaltinius.
Jei norite būti matomi „ChatGpt“, tada turite pakeisti savo požiūrį.
- Būdamas pripažintas vardas jūsų pramonėje, padidina jūsų galimybes būti paminėti.
- Pateikimas keliose platformose sustiprina jūsų autoritetą ir padidina jūsų matomumą AI pokalbių vietose.
- Remdamiesi kitais gerbiamiems šaltiniams, padeda sukurti pasitikėjimą.
- Turėkite aiškų, pokalbio ir struktūrizuotą turinį, kurį AI pokalbių programos gali remtis ir rasti.
- Būkite aktyvūs socialinėse bendruomenėse, tokiose kaip „Reddit“.
- Sukurkite pasitikėjimą ir patikimumą naudodamiesi teigiamomis apžvalgomis ir reitingais.
„ChatGPT“ ir kitos AI pokalbių programos ir platformos žiūri į skaitmeninę ekosistemą ir gauna informacijos iš „Quora“, „Reddit“, socialinės žiniasklaidos, forumo pokalbių ir apžvalgų.
AI pokalbių programos taip pat supranta ilgalaikes užklausas niuansingiau nei tradicinė paieška.
Viskas apie pusiausvyrą
Žmonės nesikreipia į kalvas ir atsisako „Google“.
„Google“ išlieka karalius ir greičiausiai išlaikys savo rinkos dalies lyderystę artimiausioje ateityje, tačiau viskas keičiasi.
Norėdami šiandien pasisekti, turite įgyvendinti „OmniChannel SEO“ strategiją, išlaikyti tvirtą „Google“ buvimą ir būti ten, kur yra jūsų auditorija.
Tęskite:
Susipainiojimas
Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, toliau vystysis kartu su „ChatGPT“, socialinėmis platformomis ir kitomis paieškos technologijomis, kurios, tikimasi, atsiras ateinančiais metais.
Tačiau dienos, kai pasikliaujate tik „Google“, nes jūsų pagrindinis skaitmeninės rinkodaros kanalas yra už mūsų.
Prekės ženklai, kurie yra aptikti, patikimi ir naudingi, bus sėkmingi, kad ir kur jūsų auditorija ieško informacijos.
Prekiniai ženklai, kurie laimi 2025 m., Neklausia: „Kaip mes geriau reitinguojame„ Google “?“ veikiau „kaip mes galime užtikrinti, kad esame matomi kiekviename kanale ir turėtume turinį, kuris rezonuoja ir atsako į visus mūsų klientų klausimus?“
Šis perspektyvos pokytis, nuo į platformą orientuota į auditoriją orientuota, yra tikrasis tvarios skaitmeninės sėkmės raktas.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: 3RDTIMELUCKYSTUDIO/Shutterstock