Beveik 20 metų kalbėdamas tarptautiniu mastu ir peržiūrėjęs profesionalius pranešimus visų lygių pranešėjams, pradedant „Search Engine Journal“ internetiniais seminarais ir baigiant padėti savo kolegoms, aš įgijau gilų supratimą apie tai, kas pristato pristatymus.
Per šią kelionę aš ištyriau, kaip žmonės gauna informaciją ir palaiko ryšius su garsiakalbiais, ir, galiausiai, kaip daro įtaką šiose aplinkose.
Kai pirmą kartą pradėjau peržiūrėti pristatymus ir pateikti grįžtamąjį ryšį, tai buvo tik keletas greitų idėjų, kuriomis pasidalyčiau, remdamasis savo kalbėjimo patirtimi.
Tačiau kai daugiau pranešėjų pradėjo pranešti apie teigiamus rezultatus ir paprašyti mano indėlio, supratau, kad mano požiūris iš tikrųjų padėjo kitiems pakelti jų pristatymus.
Ši evoliucija paskatino mane atlikti visus sausus laidas, skirtus „Search Engine Journal“ internetinių seminarų vedėjams, kuriems šiandien didžiuojuosi.
Kaip tas, kuris daugelį metų buvo panardintas į pranešėjų paruošimo ir pateikimo dinamiką, aš pastebėjau modelius, kurie verčia auditoriją pasilenkti prieš „Tune“.
Aš tikrai sutelkiau dėmesį į tai, kas pritraukia pristatymus ir kodėl žmonės nori išgirsti viso to psichologiją.
Šios įžvalgos nėra tik teorinės; Jie buvo patikrintos kovoje visuose žemynuose, pramonės šakose ir pristatymo formatuose.
Leiskite pasidalyti keliomis vertingiausiomis pamokomis, kurias sužinojau apie pristatymų kūrimą, kuris ne tik informuoja, bet ir iš tikrųjų susisiekia su jūsų auditorija.
Įvaldyti pasakojimo ir autentiškumo meną
Žmonės neprisijungia prie skaidrių denių; Jie jungiasi su istorijomis ir autentiška patirtimi.
Jūsų pristatymui reikalingas pasakojimo stuburas.
Kaip pažymi Stanfordo aukštosios verslo mokyklos profesorė Jennifer Aaker, „istorijos prisimenamos iki 22 karto daugiau nei vien tik faktai“.
Tai pagrįsta tyrimais, rodančiais, kad po pristatymo 63% dalyvių prisiminė istorijas, o tik 5% prisiminė statistiką.
Kai pateksite čia, žmonės šiek tiek jaudinsis dėl kažko pardavimo. Jie visada yra. Be to, žmonės lengvai atitraukia.
Taigi, yra savotiškas dėmesys, savotiškas „Kaip aš jaučiu tave?“ Tai veikia visą pristatymą.
Veiksmingiausias požiūris laikosi trijų dalių formulės:
- Pirmiausia nustatykite problemą, kuri rezonuoja su jūsų auditorija. Visi ateina, nes turi problemų. Padarykite tai skausmingą ir palyginamą: ši problema yra skausminga. Jaučiate, kad ši problema jums čiulpia.
- Antra, nustatykite, kad jūs vaikščiojote jų batais: jūs jungiate, kad turite ir šią problemą. Jūs įdėjote save į tą pačią erdvę. Jūs pritraukiate save į tą patį lygį kaip jie.
- Trečia, nustatykite savo įžvalgas kaip sprendimą: radau sprendimą, praleisdamas didžiulį laiko ir energijos bei darbo, atlikdamas tik tai, nes būtent taip aš esu beprotiška. Tai tik tai, kas yra.
Kalbėkitės taip, kaip jūs dalijatės įžvalgomis su draugu bare, kuris paklausė apie jūsų kompetencijos sritį. Šis pokalbio požiūris jaučiasi autentiškas, o ne repetuojamas.
Peržiūrėkite savo požiūrį į skaidres
Jūsų pristatymas skirtas jums, o ne jiems. Skaidrės turėtų būti naudojamos kaip vaizdiniai jūsų natūralios minties proceso inkarai, o ne kaip skaitymo medžiaga auditorijai.
Man kiekviena skaidrė turi tik vieną branduolį, reikalingas pokalbio taškas. Galėčiau kalbėti daugiau apie tai, bet yra tik vienas, kurio reikia, kol galėsiu eiti į kitą skaidrę. Taigi, jei kada nors prarasiu minties traukinį, viskas, ką turiu padaryti, tai eiti į kitą skaidrę ir atstatyti.
Štai galingas pratimas, kurį rekomenduoju: Sukurkite savo pristatymą ir kalbėkite per jį, tada atidėkite į šalį ir turėkite tą patį pokalbį be jokių skaidrių. Jūsų protinis dialogas yra jūsų autentiška istorija.
Pastebėję, kad tarp jūsų natūralaus srauto ir skaidrių išdėstymo yra atjungimas, sureguliuokite skaidres, o ne mąstymą.
Jei pastebite, kad šokinėjate į septynis, kai turėtumėte būti antroje skaidrėje, nepakeisite savo nuomonės; Jūs keičiate skaidres, nes jūsų vidinė istorija yra jūsų autentiškumas.
Šis požiūris užtikrina, kad net jei pasiklysite ar išsiblaškysite, kai tik eisite į kitą skaidrę, iškart vėl susisieksite su savo pasakojimo srautu.
Įvaldykite auditorijos ryšio psichologiją
Suprasti psichologinius suaktyvinimo priemones, sukuriančius ryšį, būtinas pristatymams, kurie iš tikrųjų rezonuoja.
Žmonėms nereikia teisingo atsakymo. Jie turi jausti, kad jie rezonuoja su girdimu atsakymu ir kad jie atėjo patys.
Taigi, jūs tarsi suteikiate jiems pakankamai jausmo, kad jie yra abipusės rezoliucijos žingsnyje.
Tai sukuria galingą dinamiką: Pateikdami juos į tą būseną, jie tampa jūsų draugu ir tiki jumis.
Žmonės natūraliai nori pasidalyti sprendimų priėmimu, nes tai paskirsto atsakomybę. Tai įsitraukė į mūsų išgyvenimo instinktus.
Tapdami problemos scenarijus, išsiaiškinkite, kad visi rastų bent vieną elementą, kuris rezonuoja su jų situacija.
Galite sugriauti problemų sąrašą, kad kiekviena iš šių problemų rezonuotų su kažkuo. Pabrėždamas įvairius klausimus, kiekvienas asmuo suras tai, kas su jais kalba.
Ši technika reiškia, kad visi turi „gerai, tai susiję su manimi“ akimirka ir jie pradeda spręsti savo problemas per jūsų nurodymus.
Strateginis įsitraukimas per tempą ir pauzes
Dažnai nepastebėtas puikių pristatymų aspektas yra suteikti auditorijai laiko psichiškai apdoroti informaciją.
Žmonės negali apdoroti, kol nenustosite kalbėti. Jiems reikia akimirkos apdoroti savo garso įrašu, pavyzdžiui, jų vidiniu dialogu.
Įtraukite tyčines pauzes po svarbiausių taškų su paprastomis frazėmis, tokiomis kaip:
- Tiesiog pagalvok apie tai sekundę.
- Tiesiog per sekundę sugerkite, o tada eikime toliau.
- Sekundę apvyniokime galvą.
Net mikrosekundės pauzės leidžia žmonėms sujungti taškus ir užmegzti reikiamus neurologinius ryšius.
Be šių apdorojimo momentų pastebėsite klasikinį „informacijos perkrovos“ atvejį, kai išlaikymas smuko, neatsižvelgiant į turinio kokybę.
Kai garsiakalbiai nuolat teikia informaciją be pertraukų, auditorija tiesiog negali absorbuoti to, kas dalijasi, kad ir kokia ji būtų vertinga.
Profesionaliai naršykite perėjimus tarp temų
Pristatymo metu žmonės ateina ir išeina iš dėmesio, todėl jūsų pasakojimas turi būti nuoseklus visose skaidrėse.
Kiekvieną kartą perkeliant temą, priminkite jiems, iš kur mes ką tik atvykome ir kur einame į kelionę. Tai verčia visus jaustis tarsi kelionių vadovu.
Sukurkite šiuos jungiamuosius perėjimus tokiomis frazėmis:
- Na, dabar, kai mes padarėme sąranką, kad galėtume mus pakelti į tašką, kuriame galime pamatyti investicijų grąžą (IG), norime eiti ir tai padaryti toliau, tiesa?
- Dabar, kai matėme tą pusę, patikrinkite, kur jie miegojo.
Iš esmės jūs vadovaujate žmonėms per savo idėjas, nuolat perorientuodami juos, kad išlaikytumėte įsitraukimą, nepaisant dėmesio svyravimų.
Laiko valdymo ir turinio prioritetų nustatymas
Pažįstant save kaip laidos vedėją, labai svarbu efektyviai valdyti laiką.
Aš planuoju turėti apie 20 minučių klausimams ir atsakymams. Ir norėdami tai padaryti, norite, kad jūsų pristatymas būtų apie 25–30 minučių.
Naudinga tai paleisti, praktikuoti ir pažinti save. Ar jūs greitai kalbate, kai iš tikrųjų tai darote gyvai? Ar jūs nukreipiate ir pateikiate daug papildomų pavyzdžių? Ir tai baigiasi ilgiau.
Atminkite, kad kiekvieną minutę, kai jūs praeinate, yra tik minutė, nuimta iš klausimų ir atsakymų. Kai teikiama pirmenybė turiniui, geriau gilintis į mažiau temų, nei skubėti per daug.
Jei turite 10 dalykų, kuriais galite pasidalyti, ir padidinate jį iki keturių, bet pasakykite tuos keturis dalykus trimis skirtingais būdais, kad visi galėtų su jais rezonuoti ir jaustis, kad jie iš tikrųjų ką nors jiems reiškia, jie pasitrauks daugiau nei tuo atveju, jei jūs tiesiog davėte jiems 10 dalykų, su kuriais jie negali susisiekti.
Veiksmingai apklausų naudojimas pertvarkymui
Aš nesu asmeniškai apklausų gerbėjas, tačiau pristatymų metu jos atlieka esminę pertvarkymo funkciją.
Tai, dėl ko mes žiūrime į apklausas, yra akių iš naujo sujungimas ekrane. Žmonės išsiblaškė ir galų gale kalbasi su kolegomis ir kita. Ir kai vyksta apklausa, tai yra: „O, aš turiu ateiti ir dalyvauti“.
Strateginė apklausos vieta yra svarbi: jei įdedate juos pradžioje, tada jūs juos vėl užmegzsite, kai jie jau vėl prisijungia, o tai gerai. Bet tuo tikslu jūs norėtumėte šiek tiek vėliau, viduryje ar pan.
Apklausos taip pat gali segmentuoti jūsų auditoriją dėl tikslinių tolesnių veiksmų: galimybė nustatyti skausmo taškus, kuriuose galite pakoreguoti formuluotę, kai po to siunčiate savo el. Laiškus ir pasiekiate.
Techninis pasiruošimas sklandžiam pristatymui
Techniniai žagai gali nuvažiuoti net ir geriausią turinį, todėl pasiruošimas yra būtinas.
Peršokite maždaug 10–15 minučių prieš ir tiesiog atlikite technikos patikrinimą, ar nėra pagrindinių dalykų, pvz., Greitai paleisdami sistemą. Jei turite katės kabelį, paleiskite jį, nes jis yra stabilesnis. Taip pat padėtų tokios smulkmenos kaip programų uždarymas.
Labai svarbu turėti atsarginių kopijų parinkčių: turėti PDF yra puikus būdas. Jei norite, vis tiek galite atsiriboti ir eiti gyvai. Tas pats ir dalijantis ekranu.
Šis pasirengimas užtikrina, kad galėtumėte naršyti potencialius techninius iššūkius neprarandant pagreičio.
Paskutinis žodis apie pristatymo kompetenciją
Per visą savo karjerą, kalbėdamas visame pasaulyje, sužinojau, kad įspūdingiausi pristatymai susilieja su techniniais įgūdžiais su autentišku žmogaus ryšiu.
Nesvarbu, ar jūs pristatote penkis žmones, ar 5000, šie principai galioja.
Vienas pranešėjas neseniai pasidalino savo patirtimi, kuri sustiprino mano aistrą ir toliau dalytis mano kalbėjimo patirtimi ir mintimis: „Jūsų patarimai pateikimo metu buvo neįkainojami, Brent. Jūs turite šį puikų talentą, kad sudėtingi komunikacijos principai jaustųsi intuityvūs ir veiksmingi.
Nuo tada, kai įgyvendinau savo pasakojimo metodus ir įsitraukimo strategijas, scenoje jaučiausi labiau pasitikintis savimi ir autentiškiau, o mano auditorija yra aiškiai reaguojanti. Jūs padėjote man pereiti nuo tiesiog pateikimo turinio iki tikrų ryšių kūrimo. Dėkojame, kad esate toks įžvalgus pristatymo partneris. “
Atminkite, kad jūsų auditorija neieško tobulumo; Jie ieško vertės, suteiktos taip, kad gerbtų jų laiką ir intelektą.
Kaip dažnai sakau pranešėjams, aš treniruojuosi: niekas nesiekia tavęs sulaužyti. Jie tikrai ten, nes bando mokytis.
Nuosekliai įgyvendindami šias strategijas, jūs pertvarkysite tiesiog pateikdami informaciją iki įsimenamų patirčių, skatinančių realų veiksmą ir pokyčius, kūrimą. Ir galų gale, ar ne tai, kas yra puikus kalbėjimas?
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: Anton Vierietin/Shutterstock