
Aleyda Soliso „Seofomo“ paskelbė elektroninės prekybos savininkų ir SEOS apklausą, kuri rodo platų AI naudojimo spektrą, atspindintį populiarią SEO taktiką ir naujus produktyvumo padidinimo būdus, tačiau taip pat atskleidžia, kad nemaža dalis respondentų dar turi visiškai pritaikyti technologiją, nes jie vis dar supranta, kaip jis geriausiai tinka jų darbui. Labai nedaugelis apklausos respondentų teigė, kad nemano AI.
Apklausos atsakymai parodė, kad AI yra penki populiarūs kategorijos naudojimo būdai:
- Turinys
- Analizė ir tyrimai
- Techninis SEO
- Vartotojo patirtis ir konversijų koeficientas optimizavimas
- Sukurkite kliento dokumentaciją, švietimą ir mokymąsi
Turinio kūrimas
Apklausos respondentai naudojo AI dėl svarbių priežasčių, tokių kaip produktų sąrašas ir aprašymai, taip pat dėl meta aprašų, pavadinimų ir ALT teksto mastelio keitimo. Kiti naudojimo būdai apima turinio kontūrų, gramatikos patikrinimų ir kitų pagalbinių AI naudojimo būdų kūrimą.
Tačiau kai kurie jį taip pat panaudojo tinklaraščio turiniui, nusileidimo puslapiams ir DUK turinio generavimui. Nėra jokios informacijos apie tai, kaip plačiai naudojama AI tinklaraščio turiniui, tačiau buvo galima padaryti atvejį, kai jį galima naudoti visiškai generuoti pagrindinį turinį su AI (jei tai yra tai, kaip kai kurie žmonės jį naudoja) dėl naujausių „Google“ atsargių patarimų, kaip plačiai naudoti AI pagrindiniam turiniui.
„Google“ atstovas Danny Sullivanas neseniai vykusiame „Search Central NYC“ renginyje buvo įspėtas apie mažai pastangų turinį, kuriame trūksta originalumo.
Kitas praneštas AI naudojimas buvo skirtas gramatikos tikrinimui ir aiškumui, kuris yra puikūs būdai naudoti AI. Net šiems tikslams turėtų būti naudojama atsargumas, nes AI turi tokį stilių, kuris gali būti įpuršktas į turinį net tokiu paprastu, kaip tikrinant gramatiką.
Kitas įdomus AI panaudojimas yra turinio peržiūra, kad jis atitiktų įmonės „prekės ženklo balsą“, kuris tikrina žodžių pasirinkimą, toną ir net sakinio struktūrą.
Galiausiai el. Prekybos apklausos respondentai pranešė, kad naudojo AI turinio šturmo idėjas, o tai yra dar vienas puikus būdas naudoti AI.
Analizė ir tyrimai
Dalis apie raktinių žodžių analizę yra įdomi, nes ataskaitoje pateikiami raktinių žodžių tyrimai ir klasteriai kaip vienas iš naudojimo būdų. Klasteriniai raktiniai žodžiai pagal panašumą yra gera praktika, nes šiek tiek pasikartojanti ir šlamšto rašyti turinio puslapius apie susijusius dalykus, po vieną puslapį kiekvienai raktinių žodžių frazei, kai pakanka vieno stipraus puslapio, vaizduojančio visą temą.
Susitelkimas į SEO raktinius žodžius buvo maždaug ilgiau nei „Google“, ir net pati „Google“ išsivystė iš raktinių žodžių, kaip būdo suprasti turinį, taip pat įtraukti užklausų ir turinio supratimą kaip temas. Tai matoma tuo, kad „Google“ naudoja pagrindines aktualumo sistemas kaip savo reitingo algoritmo dalį. Taigi šiek tiek įdomu, kad aktualumo tyrimai nebuvo paminėti kaip vienas iš naudojimo būdų, nebent raktinių žodžių grupavimas laikomas to dalimi. Nepaisant to, duomenų analizė yra puikus AI panaudojimas.
Techninis SEO
Techninis SEO yra fantastiškas AI pritaikymas, nes tai yra viskas, kas taip pat susijusi su pasikartojančių SEO užduotimis, bet taip pat ir padeda priimti sprendimus, ką daryti. Yra daugybė būdų, kaip tai padaryti, įskaitant įkeliant gairių ir (arba) diagramų rinkinį ir paprašius AI analizuoti konkrečių dalykų. Tokios programos kaip „Screaming Frog“ leidžia integrati
Pavyzdžiui, vienas iš apklausos naudojimo būdų buvo skirta sukurti vidinę susiejimo strategiją.
Vartotojo patirtis (UX) ir konversijų rodiklio optimizavimas (CRO)
Kitas būdas, kuriuo el. Prekybos parduotuvių savininkai naudoja AI, yra vartotojo patirties gerinimas ir CRO.
Apklausos pranešimas:
- „AI varomos produkto rekomendacijos
- Pokalbių rinkiniai, skirti produktų atradimui ar klientų aptarnavimo tarnybai
- CRO/UX auditai, atsižvelgiant į vartotojo elgesį “
Mokymas ir švietimas
Galiausiai vis daugiau elektroninės prekybos respondentų pranešė, kad naudoja AI kurdami mokymo dokumentaciją vidiniam naudojimui ir klientų dokumentacijai kurti.
Apklausos pranešimas:
„Mažiau dažnas, bet augantis:
- Sužinokite, kaip veikia AI įrankiai
- AI naudojimas mokymo medžiagai ar SEO mokymosi ištekliams kurti “
Nenaudokite AI ar riboto naudojimo
Stebina tai, kiek SEO, kurie reikšmingai nenaudoja AI, kiekis. 31% respondentų teigė, kad nenaudoja AI, tačiau planuoja, kad 3% apklausos respondentų kasė kulnus į žemę ir visiškai atsisakė naudoti AI, o papildomi 4% atsakė, kad jie nebuvo tikri.
Tai sudaro visą 37%, kurie nenaudoja AI jokiu prasmingu būdu. Pažvelgę į kitą būdą, 31% respondentų ruošėsi įvaikinti AI į savo darbo eigą. Daugelis valdomų „WordPress“ prieglobos kompanijų integruoja AI į savo „WordPress Builder“ darbo eigą, kaip ir kai kurie „WordPress“ statytojai. PG taip pat galima integruoti naudojant „WordPress SEO“ papildinius. „Wix“ jau integravo AI į savo klientų darbo eigą per savo patentuotą „Astro Chatbot“ ir tokios įmonės kaip „Shopify“ taip pat planuoja prasmingus ir naudingus būdus integruoti AI.
Seofomo apklausa leidžia suprasti, kad AI yra reikšminga SEO ir elektroninės prekybos darbo eigos dalis. Tie, kurie nenaudoja AI, neturėtų jaustis taip, kaip turi. Bet jei nesate tikri, kaip tai integruoti, vienas iš būdų apie tai galvoti yra paklausti: Kokias užduotis galėtumėte perduoti stažuotojui? Tai yra tos užduotys, kuriomis AI išsiskiria, leidžiančios vienam darbuotojui gaminti penkis kartus didesnę lygį, nei galėjo, nenaudodami AI.
Perskaitykite „Seofomo“ elektroninės prekybos tyrimo rezultatuose:
2025 m. Seofomo elektroninės prekybos SEO tyrimo rezultatai
Pateiktas „Shutterstock“/„Tete_escape“ vaizdas