
„Tiktok“ atnaujino savo žiniasklaidos partnerystę su „Major League Soccer“ (MLS), kuria pamatys, kad JAV įsikūrusi futbolo lyga ir toliau dalijasi išskirtiniu turiniu programai.

„Tiktok“ pasirašė savo originalią partnerystę su MLS dar 2023 m., Kurioje lyga buvo sukurta stipriai stebint programą, kurią dabar siekia išplėsti pagal šią atnaujintą susitarimą.
Kaip paaiškino Tiktok:
“„Tiktok“ tapo futbolo gerbėjų platforma, siūlančia viską-nuo užkulisių turinio iki tiesioginių rungtynių akcentų, gerbėjų reakcijos ir kūrybinių redagavimų. Šis pratęsimas remiasi tokių iniciatyvų, kaip praėjusių metų novatoriški, sėkmei “Žaidėjo akiratis: Messi, Kur „Tiktok“, bendradarbiaudamas su „Apple TV“ ir MLS, išskirtinai transliavo tiesioginį Lionelio Messi pašarą per savo debiutines MLS taurės atkrintamųjų varžybas „Inter Miami“ plg. “
Ši partnerystė buvo didelė programos pergalė, ir pirmą kartą, kai tiktokas pasinaudojo tiesioginiu sportu.

Tai nebuvo visos rungtynių aprėptis, turint „Messi“ skirtą kanalą. Tačiau tai atkreipė dėmesį į futbolo populiarumą programoje, o srautas surinko 150K vienu metu žiūrovus.
Iš tiesų, Tiktokas tai sako Milijonai futbolo gerbėjų programoje „jau klesti“:
„Naudojami 14,8 milijono pranešimų #SOCCERsu Beveik 9 milijonai pranešimų 2024 m vienas. Augantis MLS tarptautinis veikimas „Tiktok“, o 65% jos gerbėjų bazės už JAV ribų („Tiktok“ vidiniai duomenys, 2024 m.) Atspindi lygos pasaulinį patrauklumą ir bendravimą su gerbėjais visame pasaulyje.“
Kaip pažymėta, atnaujintas MLS susitarimas matys daugiau išskirtinio lygos turinio, pasidalinto programa, tuo tarpu jis taip pat padės sustiprinti „Tiktok“ kaip pagrindinį lygos rėmėją ir „Home for MLS“ diskusijoms.
Ir nors MLS vis dar yra daug mažesnis nei Europos futbolo lygos, todėl tiek daug ES žvaigždžių taip pat žaidžia JAV konkurse, susidomėjimas lyga didėja, o tai galėtų gerai pritaikyti programą.