
Interviu su Kenichi Suzuki iš „Faber Company Inc.“, „Google“ kūrėjas advokatas Martinas Splittas neseniai pasidalino pagrindine informacija apie „JavaScript“ pateikimą, serverio pusės ir kliento pateikimo ir struktūrizuotus duomenis.
Pokalbis išaiškino bendrą SEO painiavą ir pateikė praktinius patarimus kūrėjams ir rinkodaros specialistams, dirbantiems su „Google“ besikeičiančiomis paieškos sistemomis.
„Google“ AI Crawler & Javascript perteikimas
Paklaustas, kaip „AI Systems“ tvarko „JavaScript“ turinį, „Splitt“ atskleidė, kad „Google“ AI Crawler (Naudojamas „Gemini“) gerai apdoroja „JavaScript“ naudodamas bendrą paslaugą.
Splitt paaiškino:
„Mes nesidaliname tuo, ką„ GoogleBot “mato interneto paieškai, tačiau„ Google “AI Crawler, kurį„ Gemini “taip pat naudoja. Jis naudoja WRS (žiniatinklio perteikimo paslaugą), tačiau iš esmės taip, kaip mes naudojame„ GoogleBot “naudojimą, o„ Dvyni “taip pat naudoja paslaugą.”
Tai suteikia „Google“ AI įrankiams pranašumą prieš konkurentus, kuriems kyla problemų dėl „JavaScript“.
Nors viename interviu tyrime teigiama, kad perteikimas kartais trunka savaites, „Splitt“ paaiškino, kad paprastai tai vyksta daug greičiau.
„99 -asis procentilis yra per kelias minutes“, – pažymėjo Splittas, rodantis, kad ilgas vėlavimas yra retas ir gali atsirasti dėl matavimo klaidų.
Serverio pusės ir kliento pusės pateikimas: kuris yra geresnis?
Dalis diskusijos apėmė diskusijas tarp serverio perteikimo (SSR) ir kliento pusės pateikimo (CSR).
Užuot sakęs, kad visada yra geriau, „Splitt“ pabrėžė, kad tinkamas pasirinkimas priklauso nuo to, ką daro jūsų svetainė.
Split pareiškė:
„Jei turite svetainę, kuri yra klasikinė svetainė, kuri iš esmės yra tik informacijos pateikimas vartotojui, reikalavimas„ JavaScript “yra trūkumas. Tai gali sulaužyti. Tai gali sukelti problemų. Tai padarys viską lėtesniu. Jai reikės daugiau akumuliatoriaus jūsų telefone.”
„Splitt“ siūlo SSR ar net išankstinį statinį HTML, skirtą svetainėms, orientuotos į turinį. Tačiau ĮSA geriau veikia interaktyvius įrankius, tokius kaip CAD programos ar vaizdo įrašų redaktoriai.
Splitt paaiškino:
„Tai nėra vienas ar kitas. Tai yra du įrankiai. Ar jums reikia plaktuko, ar jums reikia atsuktuvo? Tai priklauso nuo to, ką bandai padaryti.”
Taip pat žiūrėkite: Supraskite skirtumą tarp kliento ir serverio pusės pateikimo.
Struktūrizuotų duomenų vaidmuo suprantant AI
Tada pokalbis perėjo prie struktūrizuotų duomenų, kurie tampa svarbesni, nes AI sistemos auga ieškant.
Paklaustas, ar struktūruoti duomenys padeda „Google“ AI geriau suprasti turinį, pavyzdžiui, „Microsoft“ teigia apie „Bing“, „Splitt“ patvirtino, kad tai padeda.
Jis pareiškė:
„Struktūriniai duomenys suteikia mums daugiau informacijos ir suteikia daugiau pasitikėjimo informacija. Taigi prasminga turėti struktūrizuotus duomenis“.
Tačiau „Splitt“ paaiškino, kad nors struktūruoti duomenys prideda kontekstą, jis tiesiogiai „neplaukia reitingų“. Tai yra svarbus skirtumas SEO profesionalams, kurie gali manyti, kad tai tiesiogiai padidina paieškos pozicijas.
Ką tai reiškia
Čia yra pagrindiniai dalykai, kuriuos išmokome iš šio interviu:
- „Google“ perteikimas paprastai vyksta per kelias minutes, todėl sena baimė, kad „JavaScript“ sunkios svetainės yra nepalankioje padėtyje, dabar ne tokia problema.
- Ne „Google AI“ įrankiai vis dar gali turėti problemų dėl „JavaScript“, todėl SSR gali būti kritiškesnis matomumui visose AI sistemose.
- Interaktyvių įrankių turinio svetainėms ir CSR naudokite SSR. Nenaudokite vieno sprendimo viskam.
- Nors struktūriniai duomenys nėra reitingavimo faktorius, „Google“ padeda geriau suprasti jūsų turinį. Tai labiau svarbu, nes AI tampa didesne paieškos dalimi.
Savo paskutiniame patarime SEO profesionalams Splitt pabrėžė pagrindinius techninių triukų principus:
„Pagalvokite apie savo vartotojus. Išsiaiškinkite, koks yra jūsų verslo tikslas, kaip padaryti vartotojus laimingus, o tada tiesiog sukurkite puikų turinį“.
Kai AI keičia paieškos technologiją, suprasti šias technines detales tampa svarbiau rinkodaros specialistams, norintiems optimizuoti žmonių turinį ir paieškos algoritmus.
Išgirskite visą diskusiją žemiau esančiame vaizdo įraše: