
„Google“ paskelbė keletą naujų AI varomų „Performance Max“ kampanijų, įskaitant Kanalo lygio ataskaitų teikimas, patobulintos klaidų ataskaitų teikimas ir naujos paieškos įžvalgos, padedančios nukreipti jūsų dėmesį.
„Google“ Našumo maks Skelbimai yra sukurti taip, kad būtų galima konvertuoti, o „Google“ automatizuota sistema veikia siekiant optimizuoti skelbimo našumą realiuoju laiku ir per kanalus, naudojant intelektualųjį kainą. Procesas iš esmės leidžia „Google“ automatizuotam kainų siūlymui, biudžeto optimizavimui, auditorijai ir kūrybiniams elementams dirbti kartu, kad būtų galima optimizuoti geriausius jūsų kampanijų rezultatus, mažinant rankinį darbo krūvį sutelkiant savo skelbimo našumą.
Ir dabar turėsite daugiau skaidrumo „Performance Max“ rezultatų, todėl galėsite sekti ir patobulinti savo procesą.
Pirmiausia „Google“ prideda kanalo lygio našumo įžvalgas su nauju, supaprastintu pristatymu, kad parodytų, kur matote geresnį našumą.

Kaip paaiškino „Google“:
“„Channel“ našumo ataskaitos padeda suprasti, kaip jūsų „Performance Max“ kampanija pateikia rezultatus visuose „Google“ kanalų ir atsargų spektre. Naujame „kanalo našumo“ puslapyje rasite kampanijos lygio našumo suvestinę kartu su nauja duomenų vizualizacija, kuri palengvina pasinerti į tai, į kuriuos kanalus įtraukiate klientus ir kaip jie prisideda prie jūsų konversijos tikslų.“
Taigi dabar galėsite lengviau sužinoti apie tai, kur jūsų akcijos sulaukia daugiausiai dėmesio, todėl galite patobulinti kanalus, kurie greičiausiai paskatins atsakymą.
„Google“ taip pat pridėjo naujų diagnostinių ataskaitų, kurios išryškins galimas kampanijos problemas:
„Rasite diagnostiką tą paviršiaus potencialo problemas konkrečiuose kanaluose, kad žinotumėte, kur pirmenybę teikti savo pastangoms.“

Tai taip pat prideda “Paieškos terminų ataskaitų teikimas“, Kuris suteiks išsamesnės įžvalgos apie tai, kaip paieška daro įtaką jūsų kampanijos našumui.
„Naudokite šią informaciją, kad sukurtumėte naują teksto turtą, nukreiptą į jūsų aukščiausios kokybės paieškos terminus. Arba, jei atrasite kokių nors paieškos terminų, kurie nėra tinkami jūsų verslui, pritaikykite kampanijos lygį, pritaikykite kampanijos lygį Neigiami raktiniai žodžiai arba Prekės ženklo išimtys Prireikus, stebėdami savo pasirodymą, kad įsitikintumėte, jog neribojate savo pasiekiamumo.“
Kaip ir visi AI varomi įrankiai, „Performance Max“ skelbimai nuolat tobulėja, nes „Google“ patikslina savo modelius, kad užtikrintų tinkamus signalus, kad būtų galima optimizuoti AD ekraną.
Ir atsižvelgiant į sistemingą skelbimų tinklų pobūdį, AI sistemos, kurios iš esmės nustato ir suderina su naudojimo modeliais, gali būti labai gerai optimizuojant AD našumą, užtikrinant tik tinkamos auditorijos poveikį.
Tokios sistemos gali apdoroti daug daugiau įvesties nei bet kuris žmogus, todėl net jei esate įsitikinę, kad pažįstate savo auditoriją ir optimalius taikymo parametrus, gali būti verta eksperimentuoti su tokiais įrankiais ir pamatyti, kokius rezultatus gaunate.
Ir dabar turėsite daugiau būdų, kaip įvertinti „Google“ skelbimų našumą.
Daugiau apie naujausius „Performance Max“ atnaujinimus galite perskaityti čia.