Nauji duomenys rodo, kad „Google“ ilgiau palaiko vartotojus savo svetainėje. Lankytojai dabar prieš išeidami į kitą svetainę „Google“ svetainėje daro 10 paspaudimų.
Ši išvada gaunama iš 13 mėnesių tyrimo, kuriame lyginami „Google“ ir „ChatGPt“ srauto modeliai.
„Google“ palaiko vartotojus, „ChatGpt“ juos išsiunčia
Taileris Einbergeris iš akimirksniu išanalizavo panašius „Wore“ duomenis, rodančius, kad „Google“ puslapiai „per vizitą“ metricas nuo kovo mėn. Padidėjo iki 10, tai yra didelis šuolis iš anksčiau.

Ką tai reiškia? Vartotojai išleidžia daugiau paspaudimų „Google“ paieškos rezultatuose nei kitose svetainėse.
Ataskaitoje paaiškinta:
„„ Google.com “apsilankymo„ viename apsilankymo puslapiuose “padidinimas yra rodiklis, kad vartotojai išleidžia daugiau paspaudimų„ Google “paieškos rezultatais (SERP). Kadangi dauguma SERP sąveikų, pavyzdžiui, sąveikauja su SERP funkcijomis, paieškomis, paieškos paieškomis ar spustelėkite vaizdus – keičia URL, bet saugokite lankytojus„ Google “domene“.
„Google“ vis dar siunčia daugiausiai srautų į išorines svetaines.
Kovo mėnesį „Google“ sukūrė 175,5 mln. Išeinančių vizitų, palyginti su 57,6 mln. „ChatGpt“. Tai rodo „Google“ 66,4% padidėjimą, palyginti su praėjusiais metais.
Efektyvumo atotrūkis
„ChatGpt“ efektyviau siunčia žmones į kitas svetaines.
Skaičiai pasakoja istoriją:
- „ChatGpt“ generuoja 1,4 išorinių svetainių vizitų vienam vartotojui
- „Google“ sukuria tik 0,6 vizitų vienam vartotojui
Tai reiškia, kad „ChatGPT“ vartotojai yra 2,3 karto didesnė tikimybė apsilankyti išorinėse svetainėse nei „Google“ vartotojai, nors „Google“ auditorija yra maždaug 6,8 karto didesnė.
SERP išlaikymo strategija
Didėjantys „Google“ spragtelėjimai platformoje atitinka jos strategiją išplėsti paieškos funkcijas. Šios funkcijos pateikia neatidėliotinus atsakymus, nereikalaujant vartotojų apsilankyti kitose svetainėse.
„Google“ pavyksta pasiekti du tikslus:
- Likęs pirminis interneto srauto šaltinis
- „Google“ savybių vartotojų išlaikymas
Nors 2025 m. Pradžioje „Google“ išsiuntė daugiau išeinančio srauto, jos auditorija vos išaugo. Tai rodo sudėtingą ryšį tarp vartotojų palaikymo ir jų nukreipimo kitur.
Ką tai reiškia
SEO privalumams ir rinkodaros specialistams ši tendencija sukuria naujus iššūkius ir galimybes:
- Kai vartotojai daugiau nei bet kada praleido „Google“ sąsajose, atkreipiant dėmesį į pirmąjį ekrano rodinį.
- Sutelkite dėmesį į pasirodymą rodomuose fragmentuose, žinių plokštėse ir kituose SERP elementuose, kad išlaikytumėte matomumą, nes sunkiau gauti tradicinius organinius paspaudimus.
- Apsvarstykite „ChatGpt“ ir kitas AI platformas kaip papildomus srauto šaltinius, nes jie nurodo daugiau lankytojų vienam vartotojui.
- Vartotojai dabar sąveikauja su keliomis SERP funkcijomis prieš spustelėdami svetainę, reikalaudami geresnių priskyrimo modelių ir turinio strategijų.
Platesnė PG paieškos rinka
Nors „Google“ ir „ChatGpt“ veda pokalbį, kitos AI paieškos platformos greitai auga.
Kovo mėnesį per mėnesį pasipiktinimas išaugo 110,7%. „Grok“ išaugo 48,1 proc., O Claude'as išaugo 23 proc.
Šios naujesnės platformos galėtų pakeisti dabartinius srauto modelius, nes jos įgyja vartotojų, nors ataskaita neišsamiai analizuoja jų siuntimo efektyvumo.
„Google“ išlieka didžiausias srauto šaltinis. Tačiau augantis „sieninio sodo“ požiūris reiškia, kad rinkodaros specialistai turėtų stebėti šias tendencijas ir paįvairinti, iš kur atsiranda jų eismas.
Pateiktas vaizdas: čia dabar/„Shutterstock“