
Ieškote būdų, kaip perkelti „Facebook“ ir „Instagram“ kampanijas į kitą lygį?
Efektyvus matavimas yra pagrindinis aspektas, optimizuojant ir tobulinant kampanijos našumą, nes jei nežinote, kas yra ir neveikia, kaip galite patobulinti?
„Meta“ siūlo daugybę sprendimų šiame fronte, ir naudingai tai taip pat yra vadovas, apimantis juos visus, o tai galėtų padėti geriau suprasti įvairias jūsų kampanijų skelbimų matavimo ir vertinimo parinktis.
Čia galite atsisiųsti visą „Meta“ „Matavimo skelbimo efektyvumo“ vadovą, tačiau šiame įraše apžvelgsime pagrindinius užrašus.
Pirmiausia vadove nagrinėjami klausimai, kuriuos turite užduoti matuojant skelbimo našumą ir kaip jie susiję su jūsų kampanijomis.

Pagalvokite apie tai, ką jums reiškia sėkmė ir kaip jūs suderinate su kiekvienos konkrečios kampanijos tikslais, o tai paskatins, kaip jūs įvertinsite santykinę sėkmę.
Nors, be abejo, kiekvieno matavimo lygis turi skirtingą sudėtingumo lygį, taigi ir kiekvieno verslo gyvybingumą.

Ir kaip pažymi meta:
„Be tinkamo matavimo įrankių rinkinio, svarbu suderinti verslo tikslus, kuriuos palaiko jūsų matavimo metodas. Šioje erdvėje pirmaujančios įmonės turi sutarimą nuo rinkodaros tikslų ir pagrindinių veiklos rodiklių.“
Tai yra dar vienas veiksnys, į kurį reikia atsižvelgti, tačiau gali būti sprendimų, kurie atitiktų jūsų techninius reikalavimus, taip pat jūsų darbo galimybes šiuo atžvilgiu.
Tada vadovas apžvelgia visas įvairias meta skelbimų kampanijos matavimo parinktis.

Išvardytos parinktys yra suskirstytos į keturias matavimo kategorijas:
- Priskyrimo sprendimai
- Eksperimentai
- Modeliavimas
- Pasirinktinė analizė

Kiekvienas, vėlgi, turi savo sudėtingumo lygį, tačiau „Meta“ siūlo daugybę sprendimų, kurie galėtų suteikti jums papildomų aspektų jūsų veiklos stebėjimui.
„Meta“ pateikia paprastus kiekvienos savo galimybės aiškintojus, taip pat nuorodas, kad gautumėte daugiau informacijos, ir svarbių svarstymų.
Tai yra gana paprasta „Core“ apžvalga, tačiau ji pateikia išsamų visų įvairių „Meta“ skelbimų matavimo parinkčių sąrašą, kuris galėtų padėti jums nuspręsti, kokiu keliu turėtumėte pasilenkti, kad optimizuotumėte savo pastangas.
Ir iš tikrųjų verta ieškoti bet kokio „Facebook“ ar IG reklamuotojo, nes tai gali parodyti elementus, kurių jūs nemanėte. Ir kadangi „Meta“ skelbimų sistemos taps tobulesnės ir automatizuotesnės, veiksmingi matavimai taps svarbesni, nes jei pasitikėsite „Meta“ sistemomis, kad jūsų skelbimai būtų tinkamiems žmonėms, tada norite įsitikinti, kad žinote, kaip tai daro įtaką jūsų esmei.
Čia galite atsisiųsti visą „Meta“ 19 puslapių „Matavimo skelbimo efektyvumo“ vadovą.