
Skaitymo laikas: 6 minutės
Kai vartotojai lankosi „Plytų ir skiedinio“ parduotuvėse, jie gali patys pamatyti ir liesti produktus, tačiau tai nėra galimybė apsipirkti internetu. Nors išsamūs produktų aprašymai yra naudingi, kai kuriems žmonėms gali prireikti šiek tiek daugiau informacijos prieš pradėdami pirkti internete.
Todėl daugelis elektroninės prekybos įmonių kreipėsi į dalijimąsi produktų vaizdo įrašais, norėdami parodyti savo pasiūlymus ir padėti klientams nustatyti, ar prekė jiems tinka. Gerai sukurti vaizdo įrašai gali padėti pirkėjams geriau suprasti, kaip veikia produktas ir koks jo pranašumas yra per trumpą laiką.
Technologijos ir vartotojų lūkesčiai vystėsi bėgant metams, prekės ženklai tapo vis kūrybiškesni savo vaizdo įrašuose ir (arba) demonstravus savo produktus, pridėdami humorą, įtikinamą turinį, linksmas animacijas ir dar daugiau.
Šiame straipsnyje apžvelgiame geriausius el. Prekybos produktų vaizdo įrašų pavyzdžius ir paaiškiname, kodėl jiems taip sekasi. Pasiruoškite įkvėpti būsimą savo internetinės parduotuvės vaizdo turinį!
1. Ziwi augintiniai
„Ziwi Peak“ šunų mityba
Daugeliui vartotojų visame pasaulyje augintiniai yra puoselėjama šeimos dalis. Todėl vis daugiau naminių gyvūnėlių savininkų pradeda ieškoti naminių gyvūnėlių ėdalo, kuris ne tik padidina savo augintinių alkį, bet ir tiekia papildomus patiekalus, kad jie būtų sveiki ir aktyvūs kuo ilgiau.
Šiame Naujosios Zelandijos naminių gyvūnėlių maisto prekės ženklo „Ziwi Pets“ produkto vaizdo įraše bendrovė daugiausia dėmesio skiria aukščiau pateiktai nuotaikoms, kad patrauktų šunų savininkams, ieškantiems aukštos kokybės mitybos savo šunų draugams.
Vaizdo įraše pabrėžiamas etiškai ir tvariai gaunamų šunų maisto produktų ir daug baltymų kiekis, kuriame taip pat pateikiama specifinė maisto nauda sveikatai, kurią gali suteikti maistas. Įtraukę į laimingus, energingus šunis, žaidžiančius gražioje natūralioje aplinkoje, „Ziwi Pets“ dar labiau skatina jų produktų idėją, pridedančią gyvybingumą šuniukų gyvenimui.
2. Girtas dramblys
Kaip užpildyti „Procini“ kremą
Girtas dramblys yra žinomas kaip aukštos kokybės odos priežiūros prekių kūrimas su paprastais, tačiau efektyviais ingredientais, o vienas geriausiai parduodamų prekės ženklo produktų yra jo „Proctini“ polipeptido kremas. Veido drėkiklis parduodamas siurblio indelyje, kuris puikiai tinka higieniniams tikslams, tačiau, žinoma, ne tiek aplinkai, kiek reikia daugiau pakuočių nei kitų konteinerių. Be to, tai gali būti brangu, kai vartotojai nori atpirkti prekę.
Siekdamas būti tvaresnis, ir pasiūlyti klientams palankesnę biudžetą, girtas dramblys dabar parduoda papildymo ankštį, leisdamas vartotojams tiesiog įterpti į indą, o ne nusipirkti visiškai naują stiklainį, kai jiems pritrūksta kremo.
Norėdami padėti klientams suprasti, kaip lengva naudoti papildymo ankštis, girtas dramblio sukūrė šį paprastą paaiškinimo vaizdo įrašą. Per vos per 33 sekundes žiūrovai gali išmokti, kaip žingsnis po žingsnio užpildyti savo „Proctini“ stiklainius.
3. Hoka
„Hoka Mach X“: greitis ir stabilumas
Gražiai suprojektuoti bėgimo batai yra gerai ir gerai, tačiau jei jis nieko nepadaro, kad iš tikrųjų padėtų bėgiko pasirodymui, vartotojams gali būti sunku pateisinti daikto pirkimą!
Šis „Hoka“ produkto vaizdo įrašas daro puikų darbą išryškindamas savo naujojo „Mach X Running“ batų nuopelnus, pateikdamas prekės ženklo „Performance Line“ vadybininką, kuris taip pat yra triatlonininkas. Klipe ji apibūdina batų konstrukciją, paaiškindama kiekvieno kūrinio pranašumus ir kaip jis veikia padedant vartotojui.
Jos realaus pasaulio patirtis kartu su lengvai suprantamais vaizdiniais vaizdais padeda kurti „Viewer Trust“, todėl tiek naujokai, tiek patyrę bėgikai jaučiasi labiau pasitikintys savimi dėl naujausio „Hoka“ pasiūlymo.
4. „Spotify“
Pristatome DJ | „Spotify“
Suasmeninimas, kurį maitina dirbtinis intelektas (AI), yra viena iš geriausių šių dienų elektroninės prekybos naujovių, o visų rūšių nišų prekės ženklai naudojasi technologijomis, siekiant pagerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Tai apima „Spotify“ skaitmeninės muzikos paslaugą!
Šiame produkto vaizdo įraše „Spotify“ pristato savo AI DJ, prieinamą „premium“ vartotojams. Mes matome, kaip veikia suasmeninta DJ funkcija, sužinoję, kad ji siūlo, kokias dainas jums groti, atsižvelgiant į jūsų ankstesnius klausymo įpročius.
Klipas parodo, kaip didžėjus ne tik rekomenduoja senus favoritus, bet ir naują muziką, kad padėtų klausytojui atrasti įvairius menininkus ir melodijas. Tai trumpas, tačiau galingas vaizdo įrašas, kuris privalo daugelį „Spotify“ vartotojo „Spotify“ vartotojui atnaujinti į „Premium“ versiją.
5. Dysonas
Kaip naudoti savarankiško valymo ciklą savo „Dyson Washg1 ™“ šlapiu valikliu
Technologijos pažanga palengvino švarią gyvenamąjį plotą, naudodamiesi skirtingais rinkoje esančiais prietaisais. Tačiau šių produktų veikimas ne visada yra paprastas suprasti iš pirmo žvilgsnio, o tai kartais gali trukdyti potencialiems klientams pirkti daiktą.
„Dyson“ nagrinėja šią problemą tiesiogiai dalijantis įvairiais „How-to-To“ vaizdo įrašais savo „YouTube“ kanale, pavyzdžiui, šis paaiškinantis, kaip naudoti savarankiško valymo ciklą bendrovės „Washg1“ šlapiame valytoje.
Nors produktas neabejotinai pateiks rašytines instrukcijas, toks paprastas vaizdo įrašas, kaip šis, gali būti naudingas žmonėms, kurie geriausiai mokosi matydami ką nors veikiantį. Be to, dalijantis produktų vaizdo įrašų serija su tokio tipo turiniu gali padėti sumažinti skambučius ir el. Laiškus įmonės paslaugų komandai.
6. Barkbox
Atostogų palai
Atostogos visiems gali sukelti stresą keliantį laiką, ir daugeliui vartotojų greičiausiai būtų naudinga šiek tiek laiko atsipalaiduoti ir kvėpuoti. „Barkbox“, mėnesinė prenumeratos paslauga, teikianti platų produktų asortimentą šunims, suteikia žiūrovams trumpą atokvėpio akimirką nuo atostogų apsipirkimo streso su šiuo trumpu vaizdo įrašu, kuris skatina jo pasiūlą.
Žavingi šuniukai, žaidžiantys su žaislais lėtai, raminančią muziką, ir ASMR, kad pridėtų ramią atmosferą, šį produkto vaizdo įrašą daro tikrą malonumą žiūrėti. Rimtai … Kaip jūs negalite padėti, bet šypsotis, kai boseto skalikas pasirodo 0:19, vėjyje tekančios ausys, primenančios modelio nuostabius spynos šampūno reklamoje?
Vis dėlto „Barkbox“ vaizdo įrašas nėra vien tik linksmas – jis taip pat yra informatyvus. Žiūrovai sužino, ką įmonė siūlo, sužinokite, ko tikėtis dėžutėje, ir net sužinokite apie specialų reklamą – visa tai trumpame klipe.
7. Lush
Kaip naudoti | Vešūs šampūnai
Tvirtas šampūnas yra nuostabi tvari alternatyva tradiciniam šampūnui plastikiniuose buteliuose, tačiau tam gali prireikti šiek tiek priprasti, jei niekada anksčiau nenaudojote plaukų.
Grožio prekės ženklas „Žiaurus be grožio“ „Lush“ paslaptį pašalina iš proceso, naudodamas šį produkto vaizdo įrašą, parodantį, kaip naudoti jų populiarius šampūnų batonėlius. Nors nėra balso pasakojimo, visame klipe ekrane rodomas didelis tekstas, kad jis lydėtų įvairias scenas.
Vaizdo įrašas pradedamas parodyti įvairius parduodamų vešlių šampūnų batonėlių tipus, išryškinančius daugybę jų privalumų. Tada, maždaug įpusėjus klipui, mes išmokstame paprastus veiksmus, reikalingus efektyviai naudoti produktą. Ryškios spalvos, aiškios instrukcijos ir „Chill Music“ vaizdo įrašą dar labiau malonu žiūrėti!
8. GoPro
„GoPro“: „POV Surfing“ tobulos Indonezijos statinės su Anthony Walsh
Kai kurie el. Prekybos produktų vaizdo įrašai yra mažiau apie patį produktą ir daugiau apie prekės ženklo tikslinės auditorijos įkvėpimą ir prekės ženklo kultūrą. Taip yra daugelyje „GoPro“ vaizdo įrašų, esančių savo „YouTube“ kanale, įskaitant šį, kuriame vaizduojamas Australijos banglentininkas Anthony Walshas.
Padedami „GoPro“ įrangos, mes einame į kelionę su Walshu, matydami jo požiūrį, kai jis pagauna keletą bangų Indonezijoje. Nesvarbu, iš kur žiūrite vaizdo įrašą, jautiesi, kaip esate čia pat su juo, realiu laiku patiriate nuotykius ir stulbinančius peizažus!
Nors vaizdo įraše naudojami prekės ženklo produktai yra išvardyti aprašymo laukelyje, vaizdo įraše jie visai neminimi. „GoPro“ vaizdo įrašų strategija vietoj to sutelkia dėmesį į įtikinamą turinį, kuris įtraukia vartotojus, o tai savo ruožtu gali padidinti produktų pardavimą.
9. Šiaurės veidas
„Summit Breithorn Jacket & Hoodie“ | Šiaurės veidas
Aukštos kokybės lauko drabužiai gali būti šiek tiek investicijos, todėl nenuostabu, kad pirkėjai gali norėti kiek įmanoma daugiau sužinoti apie produktą prieš pirkdami, kad užtikrintų, jog jis atitiks jų specifinius poreikius.
Šiame vaizdo įraše „North Face“ viršūnių susitikime „Breithorn Jacket & Hoodie“ mes matome striukę iš arti skirtingais kampais. Be to, prekės ženklo atstovas paaiškina daikto konstrukciją ir tai, kaip jo savybės bus naudingos dėvėtojui.
Vos per minutę ilgio klipas yra puikus aiškaus, glausto ir efektyvaus produkto vaizdo įrašo pavyzdys. Be to, nuotaikinga muzika prideda linksmą, kūrybingą prisilietimą!
10. dolerio skutimosi klubas
„DollarShaveclub.com“ – mūsų ašmenys yra puikūs
„Dollar Shave Club“, skustuvų ir kitų asmeninių viliojimo produktų, visų pirma parduodamų vyrams, prenumeratos paslauga, žinoma dėl savo unikalios prekės ženklo asmenybės, kurią galima pamatyti ne tik savo svetainės kopijoje, bet ir savo turinyje visoje socialinėje žiniasklaidoje.
Paimkite šį „YouTube“ vaizdo įrašą, kuriame pristatoma įmonė, kai ji pirmą kartą buvo paleista, pavyzdžiui. Palyginti paprastas klipas, jame yra „Dollar Shave Club“ įkūrėjas Michaelas Dubinas sandėlyje, vaikščiodamas aplink, paaiškindamas, kaip veikia paslauga ir kodėl žmonės turėtų ja naudotis.
Vaizdo įrašo spalvinga kalba, humoras, neoficialus tonas ir dėmesys tam, kad būtų pateiktas praktinis ryšio problemos sprendimas, tapo akimirksniu su žiūrovais, pritraukus 3 milijonus peržiūrų vos po kelių dienų ir atnešė „Dollar Shave Club“ akimirksniu padidinti prekės ženklo žinomumą!
Susijęs
Sužinokite daugiau iš socialinės žiniasklaidos skrybėlės
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus, išsiųstus į jūsų el. Laišką.