
Skaitymo laikas: 3 minutės
Ilgus metus rašiau ir kalbėjau apie taktiką, strategijas ir platformas, apibrėžiančias socialinės žiniasklaidos rinkodarą. Aš švenčiau pergales, išanalizavau tendencijas ir padėjau tūkstančiams jūsų naršyti šį nuolat kintantį kraštovaizdį. Tačiau pastaruoju metu jaučiau pamainą.
Panašu, kad pokalbis įstrigo.
Iššūkiai, su kuriais susiduria kiekviena socialinės žiniasklaidos vadovas
Mes užstrigome kalbėdami apie trumpalaikius algoritmo įsilaužimus, o ne tvarią strategiją. Mes įstrigome ant turinio bėgimo takelio, kuris vertina kiekį per kokybę, todėl susidaro plačiai perdegimas. Mes įstrigome gindami savo darbą, užuot užtikrintai pademonstruoti jo vertę.
Manau, kad mes, kaip praktikai ir pramonės lyderiai, esame pasirengę kitokio tipo pokalbiams. Ir aš dirbau nauju būdu, kaip tai turėti.
Štai kodėl aš liejau savo energiją kurdamas naujus namus šiam pokalbiui. Vieta, kurioje galime praeiti triukšmą ir sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų judina adatą.
Nauji namai geresniam pokalbiui
Ir šiandien aš be galo didžiuojuosi, kad pranešiu: Sveiki atvykę į „Social Pulse Podcast“.
Tai nėra tik dar vienas rinkodaros podcast'as. Tai naujas savaitinis pasirodymas, parengtas kartu su mano komanda „Agorapulse“, sukurta specialiai socialinės žiniasklaidos vadovams ir praktikuojantiems tranšėjoms. Tai mūsų atsakymas į iššūkius, su kuriais susiduriame.
Ko tikėtis: jūsų pirmieji keturi epizodai
Norėdami paragauti to, ką spręsime, mes pradedame keturis galingus epizodus tiesiai iš vartų:

Praktinis profesorius: paversti socialinės žiniasklaidos studentus strateginiais profesionalais
Aš atsisėdu su nuostabiu profesoriumi Karen Freberg Aptarti, kaip galime geriau paruošti naujos kartos rinkodaros specialistus realiam pasauliui.

Nustokite persekioti algoritmo hacks: kas iš tikrųjų veikia „Instagram Organic Reach“
Legendinis Jenn Herman Prisijunkite prie manęs, kad perbraukčiau mitus ir pasidalytumėte tuo, kas iš tikrųjų skatina tvarų organinį augimą „Instagram“.

Socialinis klausymasis „Goldmine“: kaip protingi prekės ženklai mano pokalbiai dėl pajamų
Brooke Sellas „B Squared Media“ atskleidžia, kaip rasti ir panaudoti pajamų galimybes, slepiančias jūsų kasdieniuose socialinės žiniasklaidos pokalbiuose.

Kokia prasta vaizdo kokybė yra jūsų socialinės žiniasklaidos sėkmės sabotavimas
Vaizdo įrašų ekspertas Luria Petrucci Suskaidymo, kodėl „pakankamai geras“ vaizdo įrašas nebėra pakankamai geras, ir kaip tai gali kainuoti pardavimus.
Šis pasirodymas yra mano įsipareigojimas suteikti jums aiškumą ir pasitikėjimą, kurio jums reikia norint tobulėti. Tai pokalbis, kurį norėjau turėti metų metus, ir aš labai džiaugiuosi, kad pagaliau galėjau pasidalinti juo su jumis.
Ir tai tik mūsų paleidimo sudėtis, kad viskas būtų pradėta. Mes tik sušilome.
Ateinančiomis savaitėmis aš sėdėsiu su pramonės titanais, kaip AJ Wilcox, Amanda Robinson, Christopher Penn, Jon Loomer, Neal Schaffer, Marley Jaxx ir Goldie Chantaip pat novatoriškų prekės ženklų lyderiai, tokie kaip Aukšta.
Šis pasirodymas yra susijęs su jums vertinamiausiais, veiksmingiausiuose pokalbiuose, savaitę po savaitės.
Kaip klausytis ir prisijungti prie pokalbio
Labai džiaugiuosi, kad pagaliau pasidalysiu šiuo nauju projektu su jumis. Jei per daugelį metų radote „Social Media“ skrybėlės turinio vertę, aš žinau, kad jums patiks pokalbiai, kuriuos turime „Social Pulse Podcast“.
Čia yra geriausi būdai, kaip galite sureguliuoti ir palaikyti laidą:
- Klausyk iki pirmųjų keturių epizodų čia, šiame puslapyje!
- Prenumeruokite Savo mėgstamiausioje platformoje, kad niekada nepraleistumėte ateities epizodo. Mes gyvename „Apple Podcast“Ar „Spotify“Ar „YouTube“ir visur kitur mėgaujatės puikiais podcast'ais.
- Palikite reitingą ir apžvalgą! Jei jums patinka pasirodymas, „Palikite greitą“ įvertinimą ir vieno ar dviejų sakinių apžvalgą „Apple Podcasts“ ar „Spotify“ yra vienintelis geriausias būdas padėti kitiems tai atrasti. Tai man reikštų pasaulį.
Dar kartą ačiū, kad esate šioje kelionėje su manimi. Pradėkime šį naują pokalbį.
Susijęs
Sužinokite daugiau iš socialinės žiniasklaidos skrybėlės
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus, išsiųstus į jūsų el. Laišką.