Skaitymo laikas: 5 minučių
Ar kada nors susimąstėte, kodėl kai kurios prekės ženklų istorijos jus įsiminė dar ilgai po to, kai jas išgirdote, o kitos iškart pamirštamos?
Tikėčiau, kad vidutinio dydžio pyragas, kurį atpažintumėte ir galėtumėte man pasakyti, koks prekės ženklas yra po „Think Different“ arba „Just Do It“, ar ne?
Istorijų pasakojimas yra daugiau nei tik madingas žodis rinkodaros srityje; tai esminis įgūdis, galintis išsiskirti perpildytoje rinkoje. Nesvarbu, ar esate a socialinių tinklų vadybininkas Kuriant kasdienius įrašus arba rinkodaros agentūros, kuriančios išsamias kampanijas, dalis, efektyvus pasakojimas gali turėti įtakos. Tai yra ryšio kūrimas, vertės perteikimas ir ilgalaikio įspūdžio kūrimas.
Ir nors istorijų pasakojimas yra tai, ką darau nuo tada, kai 2011 m. pirmą kartą įkūriau savo tinklaraštį ir informacinį biuletenį ir pradėjau dalytis viskuo, ką darau teisingai ir neteisingai rinkodaros srityje, idėja tapti puiku pasakotojas pastaruoju metu man išryškėjo. Nuo tada, kai priėmiau vyriausiojo pasakotojo vaidmenį įmonėje „Agorapulse“, norėjau galvoti ne tik apie klientų istorijas, kurias noriu papasakoti apie prekės ženklą, bet ir apsvarstyti, kaip galėčiau patobulinti savo amatą. Studijavau B2B prekės ženklų pasakojimo ekspertus, tokius kaip Miri Rodriguez iš „Microsoft“, ir taip pat svarsčiau, kaip AI galiu būti vertinamas asistentas visame kame, ką darau.
Kadangi istorijų pasakojimas iš tikrųjų yra veiksmingos rinkodaros pagrindas, nepaisant jūsų vaidmens, aš pasidalinsiu su jumis savo pastabomis, idėjomis ir mokymu, kai kalbame apie tai, kas yra puikus pasakojimas ir kaip galite padidinti savo rinkodaros pastangas naudodami dirbtinio intelekto sprendimus. .
Savo auditorijos supratimas
Bet kokios puikios istorijos pagrindas yra gilus savo auditorijos supratimas. Labai svarbu žinoti jų poreikius, iššūkius ir siekius. Skirkite laiko tyrinėti ir kurti išsamias pirkėjo asmenybes. Užjausdami savo auditoriją, galite kurti istorijas, kurios tikrai skambėtų ir įtrauktų.
Sekite tai asmeniniais pokalbiais su savo auditorija kiek įmanoma dažniau. Tai ne tik sustiprins jūsų supratimą apie tai, su kuo jie kovoja, ko jie tikisi pasiekti, ir apie kalbą, kuria jie apibūdina tuos skausmus ir tikslus, bet ir suteiks galimybę atskleisti istorijas. Bendraukite su jais socialinė žiniasklaidapakvieskite išgerti virtualios kavos (arba tikros kavos, jei tokia galimybė!) ir susitikite renginiuose.
Įtikinamo pasakojimo kūrimas
Geriausios istorijos turi aiškią struktūrą, kuri nukreipia auditoriją į kelionę. Nesvarbu, ar tai būtų klasikinė herojaus kelionė, ar paprastas problemos sprendimo formatas, gerai apibrėžtas pasakojimas padeda išlaikyti auditorijos susidomėjimą. Pagalvokite, kaip jūsų produktas ar paslauga išsprendžia konkrečią problemą, ir atkreipkite dėmesį į kelionę, kurią jūsų klientai nueina, kad pasiektų teigiamą rezultatą.
Tiesą sakant, Miri savo knygoje apibūdina kelias istorijos struktūras, Prekės ženklo pasakojimas. Ir nors jums nereikia žinoti ir naudoti visų tipų sistemos, jūsų pasakojimui bus naudinga įvesti įvairovę, taip pat suprasti, kad ne kiekviena istorija geriausiai papasakota klasikinėje herojaus kelionės formulėje. Tarkime, kad norite pasidalyti, kaip keli skirtingi darbuotojai iš skirtingų skyrių dirbo, kad padėtų jūsų klientams – greičiausiai tai labiau žiedlapių struktūra nei bet kuri kita, todėl ją lengva paversti, tarkime, „Instagram“ istorijų serija.
Būti autentišku ir skaidriu
Autentiškumas kuria pasitikėjimą. Pasidalykite tikromis istorijomis iš tikrų klientų ar darbuotojų, demonstruokite jų patirtį ir venkite perdėtų teiginių. Sąžiningos istorijos, net ir tos, kurios dalijasi iššūkiais, yra labiau siejamos ir patikimesnės. Jūsų auditorija yra protinga – ji gali pajusti, kai kažkas per gerai, kad būtų tiesa.
Kartais tai reiškia, kad istorija, kurią norėtumėte papasakoti, gali būti neverta siekti jūsų prekės ženklo, nes ji nėra pakankamai paveiki, arba galbūt originalus kampas, kurį norėjote grįžti namo, nėra tas, kuris sudomins jūsų auditoriją, ir jūs reikia pasisukti, išlaikant autentišką pradinę istoriją ir įvykių ar rezultatų seką.
Nuoseklumo palaikymas
Jūsų pranešimų nuoseklumas yra raktas į jūsų prekės ženklo stiprinimą tapatybę. Užtikrinkite, kad jūsų pagrindinė žinutė išliktų tokia pati visose platformose, tačiau pritaikykite pranešimo pateikimo būdą, kad jis atitiktų kiekvienos platformos unikalią auditoriją. Pavyzdžiui, a LinkedIn įrašas gali būti sutelktas į pramonės įžvalgas, o „Instagram“ istorija gali būti vizualesnė ir asmeniškesnė.
O tai, žinoma, reiškia, kad turite žinoti ir nustatyti savo prekės ženklo identifikaciją. 😉
Vizualų įtraukimas
Puikus pasakojimas yra ne tik žodžiai. Aukštos kokybės vaizdai, vaizdo įrašai ir infografika gali padaryti jūsų istoriją patrauklesnę ir lengviau suprantamą. Žmonės yra vizualūs padarai, o kartais paveikslėlis tikrai vertas tūkstančio žodžių.
Dauguma mano klientų ar potencialių klientų interviu atliekami naudojant vaizdo įrašą virtualioje studijoje, kad galėtume užfiksuoti puikius vaizdo įrašus, garso įrašus ir nejudančius vaizdus bei patį istorijos turinį. Kai kuriais atvejais skiriu biudžetą vykti į vietą su filmuotoju, kad iš tikrųjų pagerinčiau vaizdo terpės kokybę.
Realių rezultatų paryškinimas
Duomenys ir realūs rezultatai suteikia jūsų istorijoms patikimumo. Pasidalykite atvejų tyrimais ir atsiliepimais, kurie parodo apčiuopiamą jūsų produktų ar paslaugų naudą. Tai ne tik sustiprina jūsų vertės pasiūlymą, bet ir įrodo, kad jūsų sprendimai veikia.
Žinoma, iššūkis – ir vienas iš tikrų skirtumų – yra rezultatą paversti tikra istorija. Pasidalijimas, kad klientas uždirbo 250 000 USD, skamba kaip puikus rezultatas, bet tai ne istorija. Ką jie veikė anksčiau ir kas jiems trukdė pasiekti sėkmės? Kas pasikeitė? Ką jie turėjo išgyventi, kad pasiektų tokį rezultatą, ir kaip tai jautėsi?
Išlikti inovatyviems
Rinkodaros pasaulis nuolat vystosi, taip pat ir jūsų pasakojimai. Sekite naujienas tendencijas ir nebijokite eksperimentuoti su naujais formatais, pvz., AR ir VR. Labai svarbu nuolat tobulinti savo požiūrį remiantis atsiliepimais ir našumo metrika.
Prie šio taško grįšime po akimirkos.
Auditorijos įtraukimas
Pasakojimas yra dvipusis pokalbis. Skatinkite savo auditoriją dalytis savo istorijomis ir bendrauti su jūsų turiniu. Atsakymas į komentarus ir atsiliepimus ne tik sukuria bendruomenę, bet ir suteikia vertingų įžvalgų, kurios gali padėti patobulinti pasakojimą.
Štai čia „įtraukimas“ kaip metrika yra tikrai vertinga, nes jei dalinatės istorija socialinėje žiniasklaidoje ar kitame kanale, kuriame auditorija gali sudominti, o ji to nedaro, tai yra ženklas, kad istorija t rezonuoja ir turi būti įvertinta, kodėl. Ir atvirkščiai, kai pasidalysite istorija, kuri tikrai patinka jūsų auditorijai, jie jums apie tai praneš.
Etiniai svarstymai
Būti etiškam pasakojime yra ne tik teisingas dalykas; tai taip pat naudinga verslui. Įsitikinkite, kad gerbiate duomenis privatumasvenkite šališkumo ir stenkitės į savo istorijas įtraukti įvairių požiūrių.
Negaliu pakankamai pabrėžti šio dalyko. Ar tai sudėtingesnė ir atima daugiau laiko? Taip. Tai verta? absoliučiai.
Našumo matavimas
Galiausiai, svarbu stebėti savo pasakojimo pastangas. Naudokite tokias metrikas kaip įtraukimo rodikliai, konversijų rodikliai ir auditorijos atsiliepimai, kad suprastumėte, kas veikia, o kas ne. Šie duomenys padės tobulinti savo požiūrį ir padaryti savo istorijas dar įtakingesnes.
Taip pat nustatykite metriką, turinčią įtakos verslui, pvz., kaip dažnai jūsų pardavimo atstovai įtraukia jūsų istorijas ar turinį į savo pokalbius ir sekas, ir, jei įmanoma, dirbkite su savo operacijų komanda, kad nustatytumėte srieginį priskyrimą, kad potencialūs pirkėjai paliestų jūsų istorijas pardavimo metu. piltuvas, esate įskaitytas.
Tai taikoma nesvarbu, ar esate kurti socialinės žiniasklaidos turinį, tinklaraščio turinys, tinklalaidės, vaizdo įrašai, el. laiškai ar kažkas kita; nesvarbu, ar tai darote dėl savęs, savo prekės ženklo ar dėl savo klientų. Supraskite, kokią įtaką jūsų istorijos daro prekės ženklo apatinei linijai.
Kaip gali padėti generatyvūs AI ir dirbtinio intelekto sprendimai
Dabar pakalbėkime apie tai, kaip generatyvinis AI ir dirbtinio intelekto sprendimai gali padėti šiais aspektais:
Auditorijos įžvalgos: AI valdomi įrankiai gali analizuoti duomenis, kad suteiktų gilesnių įžvalgų apie jūsų auditorijos nuostatas ir elgesį, o tai padėtų jums kurti labiau suasmenintas istorijas.
Turinio generavimas: Reikia idėjų kitam tinklaraščio įrašui arba socialinės žiniasklaidos kampanijai? Dirbtinis intelektas gali generuoti turinio idėjas, kontūrus ir net visus juodraščius, taupydamas jūsų laiką ir įkvėpdamas kūrybiškumą.
Nuoseklumas ir pritaikymas: AI gali padėti užtikrinti, kad jūsų pranešimų siuntimas būtų nuoseklus visose platformose, pritaikydamas turinį, kad jis atitiktų skirtingus formatus ir auditorijas.
Vaizdinis turinys: nuo infografikos kūrimo iki vaizdo įrašų redagavimo, dirbtinio intelekto įrankiai gali supaprastinti vaizdinių elementų įtraukimo į istorijas procesą.
Duomenų analizė: AI gali analizuoti jūsų turinio našumą, pateikdama įžvalgų apie tai, kas jums patinka auditoriją ir padėti patobulinti savo strategijas.
Pasinersiu į visas šias programas ir pasidalinsiu daugiau taktikos bei įrankių, kai jas įgyvendinsiu ir sužinosiu apie jas, ypač AI marketinge: išpakuotas podcast'as ir naujienlaiškis.
Puikus pasakojimas yra supratimo, kūrybiškumo, autentiškumo ir naujovių mišinys. Įtraukdami šią geriausią praktiką ir išnaudodami generatyvaus AI bei dirbtinio intelekto sprendimų galią, galite kurti istorijas, kurios ne tik patraukia dėmesį, bet ir užmezga ilgalaikius ryšius su auditorija.
Susijęs
Sužinokite daugiau iš „The Social Media Hat“.
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus į jūsų el.