Skaitymo laikas: 2 minučių
Vienas iš iššūkių, su kuriais susiduria B2B prekės ženklai, kalbant apie influencerių rinkodarą, yra tai, kad tiesiog nėra daug duomenų ir informacijos, kuri padėtų rinkodaros specialistams patarti, kaip geriausiai vykdyti kampanijas ir iniciatyvas.
- Kiek turėtų būti mokama B2B influenceriams?
- Kokius darbus ir kūrybą jie gali sukurti?
- Kuris socialiniai tinklai ar jiems sekasi?
- Kaip jie vertina savo poveikį prekių ženklų?
Ir sąrašas tęsiasi.
Yra keletas puikių įrankių ir programų bei senesnių tyrimų, kurie padeda šiose srityse, tačiau daugumai influencerių rinkodaros vadybininkų daugelis mūsų atsakymų į šiuos ir kitus klausimus vis dar priklauso nuo patirties.
Siekdamas tai sumažinti, apklausiau šimtus B2B influencerių ir parengiau ataskaitą, kuri padės jums informuoti, kaip elgtis su influenceriais jūsų B2B rinkodaroje.
Pagrindiniai B2B įtakotojų rinkodaros išvados
Dauguma B2B influencerių yra aktyvūs ketverius metus ar mažiau: Beveik 60 % respondentų nurodė, kad tai yra nauji arba palyginti nauji pramonėjeo tai rodo, kad influencerių rinkodara B2B erdvėje yra palyginti naujas reiškinys.
Remiamas turinys ir užsakomos kampanijos yra populiariausios pajamų gavimo strategijos: Du trečdaliai influencerių pranešė, kad naudojo remiamą turinį, kad užsidirbtų pinigų savo įtakai, o beveik 63 % pranešė, kad naudojasi užsakytomis kampanijomis. Priešingai, filialų komisiniai buvo mažiausiai populiarus metodas – šią strategiją naudojo tik 30 % influencerių.
Socialinė žiniasklaida yra pagrindinis naujų potencialių klientų ir B2B influencerių šaltinis: Daugiau nei 80 % respondentų pranešė, kad per socialinius tinklus rado naujų klientų ir potencialių klientų, o „Facebook“ ir „Instagram“ yra populiariausi kanalai. Priešingai, paieškos variklio srautas buvo mažiausiai populiarus naujo verslo šaltinis.
B2B influenceriai linkę imti nuo 1 000 iki 10 000 USD už prekės ženklo rėmimą: Dauguma influencerių ima nuo 1 000 iki 10 000 USD už prekės ženklo rėmimą, maždaug pusė jų ima daugiau nei 2 500 USD.
Pardavimas yra svarbiausias rodiklis, leidžiantis įvertinti influencerių rinkodaros poveikį: Daugiau nei pusė apklaustų influencerių nurodė, kad savo veiklos poveikį matuoja pardavimų požiūriuo klientų pasitenkinimo, turinio kokybės, pajamų ir pokalbių rodikliai taip pat buvo dažnai naudojami.
Tiesioginis turinys yra veiksmingiausias būdas skatinti įsitraukimą: Dauguma influencerių nustatė, kad tiesioginis turinys, pvz., internetiniai seminarai ir tiesioginis vaizdo įrašasbuvo veiksmingiausia jų auditorijai pritraukti.
Ką apima B2B influencerių rinkodaros ataskaita
- B2B influencerių profilis
- Laiko kaip influencerio trukmė
- Auditorijos dydis / įtaką darytojo pakopa
- Pageidautini darbo tipai
- Atliktų darbų rūšys
- Rėmimo įkainiai ir prekių ženklų partnerystės
- Sugeneruotos pajamos
- Prekės ženklo rėmimo įkainiai
- Prekių ženklų, su kuriais dirbote, skaičius
- Pagrindinis šaltinis partnerystės
- Socialinė medija ir turinio tipai
- Poveikio matavimas
- Kaip išmatuoti poveikį
- Poveikis verslui ir influenceriams
- Pasiūlymai tolesniems tyrimams
Su pagrindinėmis įžvalgomis iš Andrew Davis, Timothy Hughesas ir Carla Johnsonši ataskaita labai padės jums ir jūsų prekinio ženklo influencerių rinkodarai.
⬇️ parsisiųsti nemokamą ataskaitos kopiją čia – pašto nereikia.
Susijęs
Sužinokite daugiau iš „The Social Media Hat“.
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus į jūsų el.