
Atrodo, Bendras siuntimo srautas iš programos padidėjo 74% per metus, palyginti su kai kuriomis didžiausiomis leidėjų svetainėmis.
Remiantis nauja „Panašiweb“ atlikta analize ir pasidalinta su „Press Gazette“, „Meta“ pataisytas požiūris į politines ir naujienų temas dabar vėl atidarė savo nukreipimo srauto čiaupus, o tai galėtų gerai panaudoti tuos, kurie nori naudoti „Facebook“, kad pritrauktų auditoriją.
Kaip numatyta spaudos „Gazette“:
„Iš viso darbalaukio socialinio persiuntimo srauto dalis „Facebook“ Kovo mėnesį padidėjo 75% iš 68 didžiausių naujienų svetainių pasaulyje. Bendri socialiniai darbalaukio ir mobiliojo interneto srauto siuntimai kiekvienais metais padidėjo 48% 68 svetainių. “

Kaip matote šioje diagramoje, apskritai, „Facebook“ persiuntimo srautas smarkiai sumažėjo nuo to, koks buvo 2022 m. Šiose didelėse leidėjų svetainėse.
Meta iš tikrųjų pradėjo tyrinėti „politinio“ turinio apribojimus 2021 m., Kapitolijaus riaušėse, remiantis tiek kylančia politine poliarizacija, tiek iš vartotojų atsiliepimų, kad jų kanalai buvo priblokšti per daug padalijimo ir keiksmažodžių.
Be to, įvairios vyriausybės taip pat siekė įgyvendinti pajamų dalijimosi programas, kurios verčia „Meta“ mokėti vietiniams leidėjams už naujienų turinį, pasidalintą savo programose. Ir atsižvelgiant į santykinį AI rekomenduojamų ritinių kilimą, sutelktą dėmesį į pramogas, susijusias su žinomumu, meta pamatė galimybę visiškai atsiriboti nuo politinių naujienų ir vengti šių komplikacijų.
Tai žymiai matė „Meta Scale“ politinio turinio rekomendacijas, dėl kurių galiausiai buvo aktyvus visų politinių pranešimų apribojimas visose savo programose.
Kuris taip pat sumažino siuntimo srautą.
Iš tiesų, remiantis naujausia „Meta“ „plačiai žiūrimo turinio“ ataskaita, 97,9% „Facebook“ įrašų peržiūrų JAV per 2024 m. Ketvirtąjį ketvirtį nebuvo nuoroda į šaltinį, esantį ne pačiame „Facebook“.

Tai padidėjo nuo 86,5% 20 -asis ketvirtis 2021 mkuris, didžiuliu meta mastu, daro didžiulį poveikį platesnei skaitmeninei ekosistemai.
Tačiau dabar viskas klostosi, todėl „Facebook“ gali dar kartą paskatinti daugiau srauto į jūsų svetainę.
Gal.
Sunku pasakyti, ar ši tendencija pateks į visas svetaines ir nuorodas, ar meta leidžia tik tam tikroms svetainėms ir leidėjams įgyti daugiau traukos per nuorodas.
Duomenys taip pat rodo, kad nors kai kuriose naujienų svetainėse buvo pastebėtas didelis pelnas, kitos to neturėjo, ir gali būti, kad tik tam tikrose diskusijose pastebimas pastebimas padidėjimas dėl meta pertvarkymo.
Bet tai yra kažkas, ką reikia žiūrėti, ir tai galėtų padėti dar kartą sutelkti dėmesį į „Facebook“ kaip srauto šaltinį. Ir turint daugiau nei 3 milijardus vartotojų, tai gali būti labai vertingas vairuotojas, jei „Meta“ iš tikrųjų įgalina nuorodų įrašus dar kartą pasiekti daugiau.
Čia galite patikrinti visą „Press Gazette“ ataskaitą.