„Netflix“ kuria naują paieškos patirtį, kuria siekiama pagerinti atradimų patirtį, ir tai panaudos AI, kad tai padarys,-sakė bendrovės generalinis direktorius Gregas Petersas per savo pirmojo ketvirčio rezultatų konferencijos metu.
Petersas teigė, kad „Netflix“ dirba prie „interaktyvios paieškos, pagrįstos generatyvinėmis technologijomis“, kad padėtų žmonėms rasti skirtingus pavadinimus.
Atsakydamas į analitiko klausimą, Petersas teigė, kad populiariausi bendrovės pavadinimai, dominuojantys populiariuose pokalbiuose, pritraukia 1% srauto, o dėl šios tendencijos įmonei svarbu pagerinti atradimą ir rekomendacijas.
„Yra daugiau galimybių pagerinti atradimų ir rekomendacijų patirtį, todėl suteikia daugiau vertės nariams, todėl raskite didžiausią mūsų titulų auditoriją“, – sakė jis.
Anksčiau šį mėnesį „Bloomberg“ pranešė, kad „Netflix“ išbandė „Openai“ varomą paiešką su pasirinktais klientais Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.
Bendrovė, kuri savo televizijos programoje taip pat pradėjo išbandyti naują pagrindinio puslapio dizainą, kuris atnešė naują būdą rodyti parodų pavadinimus ir aprašymus, planuoja jį plačiai išleisti šiais metais.
„Šis (pagrindinio puslapio pertvarkymas) yra tai, ko mes nepadarėme didelių struktūrinių pakeitimų per daugiau nei dešimtmetį. Manome, kad tai žymiai pagerins„ Netflix “atradimo patirtį. Mes šlifavome ir tobulinome šią patirtį, remdamiesi indėliu, kurį gavome iš narių, kurie juo naudojosi”, – pažymėjo Petersas.
Bendrovė teigė, kad pirmojo ketvirčio pajamos padidėjo 12,5% iki 10,54 milijardo JAV dolerių, palyginti su ankstesniais metais.