
Ar apsvarstėte tiesioginių vaizdo įrašų renginių „LinkedIn“ potencialą?
Tai gali būti verta pagalvoti. Bendras vaizdo įrašų žiūrėjimo laikas „LinkedIn“ 2024 m. Padidėjo 36%, o LIVE vaizdo įrašų įvykiai programoje padidėjo 15,3% Q4 vienas.
Tendencijos rodo, kad tai yra formatas, kuris galėtų padėti padidinti jūsų pasiekiamumą ir įsitraukimą. Ir šią savaitę „LinkedIn“ pateikė naują apžvalgą, kaip paleisti „LinkedIn“ tiesioginių vaizdo įrašų įvykius per mastelio keitimą, tiesiogiai susiedamas jūsų „Zoom“ vaizdo įrašą į „LinkedIn“ programą.
https://www.youtube.com/watch?v=xkfUos9kyr0
Kaip išsamiai aprašyta šiame vaizdo įraše, galite pamaitinti tiesioginį „Zoom“ vaizdo įrašą į „LinkedIn Live“ įvykį, įvesdami atitinkamą srauto klavišą iš jūsų „Zoom“ informacijos.
Galėsite įvesti srauto informaciją iki valandos iki numatyto renginio, bet „LinkedIn“ rekomenduoja sukurti jūsų srauto URL ir srautinio raktą ne kartą prieš 10 minučių prieš pradėdami veikti.
„LinkedIn“ taip pat pataria, kad turėtumėte nutildyti „LinkedIn“ srauto ekraną, kad galėtumėte naudoti mikrofoną ir garsiakalbį iš mastelio keitimo.
Tada galėsite pasidalyti savo „LinkedIn Live“ renginiu savo įmonės puslapyje su pakartojimu Netrukus pasibaigus srautui, pateiktas jūsų „LinkedIn“ renginio puslapyje.
Aišku, funkcionalumas, kurį reikia transliuoti naudojant „Zoom“, nėra nauja, nes „LinkedIn“ kurį laiką įgalino šį ryšį, tačiau dabar jis pateikė daugiau informacijos apie geriausią praktiką ir procesus, kad palengvintų jūsų mastelio/„LinkedIn“ įvykį.
Tai yra patogi proceso apžvalga, dėl kurios jums gali būti lengviau nustatyti savo „LinkedIn Live“ projektą. O gal vykdote vidinį susitikimą, kuris gali būti tinkamas „LinkedIn“ renginiui platesnei auditorijai. Yra daugybė būdų, kuriais tai būtų galima panaudoti, ir kai daugiau įmonių yra įsteigta siekiant palengvinti mastelio keitimo susitikimus, verta apsvarstyti galimybę tai paduoti per „LinkedIn“.
Norėdami sukurti „LinkedIn“ įvykį, nariai ir puslapiai turi turėti 150 stebėtojų/ryšių, o „LinkedIn“ politikos laikymasis. Jūsų sąskaitos ar įmonės puslapyje taip pat turi būti daugiau nei 30 dienų, kad galėtumėte kvalifikuoti.
Jei sutiksite visas šias išlygas ir turite sąranką, tinkančią transliacijai, tai gali būti dar vienas elementas, kurį reikia atsiminti.