
Vakar „LinkedIn“ surengė savo pirmąjį pristatymą „Newfronts“, kur daugiausia dėmesio skyrė vaizdo įrašų augimui programoje, ir naujus pasiūlymus, kuriuos jis pateikė siekiant padėti prekės ženklams pasinaudoti tuo, kad maksimaliai padidintų jų rinkodaros pastangas.
Ir vaizdo įrašas iš tikrųjų auga „LinkedIn“ kanale.
„LinkedIn“ neseniai apie tai pranešė Laikas, praleistas žiūrint vaizdo įrašus programoje, padidėjo 36% per metus, o vaizdo turinys sukuria 1,4x daugiau įsitraukimo nei kiti įrašų tipai.
Konkrečiai kalbant apie vaizdo įrašų reklamas, „LinkedIn“ sako, kad tai Vaizdo įrašų reklamose 2x mato 2x vidutinį vaizdo įrašo užbaigimo normą.
Aišku, ten yra potencialas, o „LinkedIn“ pateikė keletą naujų variantų, padedančių prekės ženklams panaudoti didėjantį vaizdo įrašą.
Pirmiausia „LinkedIn“ paskelbė “Pirmieji įspūdžio skelbimai “, kurie leis rinkodaros specialistams užtikrinti, kad jų pirmoji vaizdo įrašų reklama, kurią jų tikslinė auditorija mato sraute.

„LinkedIn“ sako, kad tai padės Reklamuotojai atkreipia dėmesį, pristatydami „drąsų, transliuojamą panašų buvimą„ LinkedIn “sklaidos kanale ir už jos ribų“.
Dėl šio „Beyond“ elemento „LinkedIn“ taip pat pabrėžė savo tobulėjančias prijungtas televizoriaus įdėjimo parinktis, kurios buvo prieinamos nuo praėjusių metų, ir įgalina E„LinkedIn“ vaizdo įrašų reklamos su „Plactiment“ per „XPansion“ „Paramount“, „Roku“, „Samsung“ skelbimai, be kita ko.

„LinkedIn“ taip pat pabrėžė savo neseniai pervadintą „BrandLink“ parinktį, leidžiančią rinkodaros specialistams pateikti savo vaizdo įrašų skelbimus kartu su patvirtintu leidėjo ir kūrėjo turiniu.

Galiausiai „LinkedIn“ taip pat pabrėžė įvykių skelbimų, kurie įgauna išplėstines reklamos parinktis, potencialą, kad iš jūsų „LinkedIn“ įvykių išspaustų daugiau vertės.

Daugelis šių variantų buvo prieinami tam tikrą laiką, todėl renginyje nebuvo paskelbta nieko svarbaus, o „LinkedIn“ labiau norėjo patobulinti esamus vaizdo įrašų skelbimų pasiūlymus, kad būtų suderinti su naudojimo tendencijomis.
Tačiau net ir tai yra įdomūs ir potencialiai reikšmingi papildymai, kurie suteiks daugiau būdų, kaip daugiau panaudoti jūsų vaizdo rinkodaros pastangas programoje.
Kai kurios išplėstinės galimybės galvoti apie bet kurią pusę. „LinkedIn“ per ateinančius mėnesius nori išleisti šiuos naujus elementus.