
Skaitymo laikas: 4 minučių
Ar kada nors sunkiai suformulavote savo prekės ženklo istoriją? Tu ne vienas. Kaip „Agorapulse“ vyriausiasis pasakotojas, neseniai susidūriau su šiuo iššūkiu. Turint gausų podcast'ų interviu ir susitikimų tvarkaraštį, rasti laiko gilioms apmąstymams atrodė neįmanoma. Tada nusprendžiau išbandyti kažką kitokio: kreipiausi pagalbos į AI.
Tai, kas atsiskleidė, buvo neįtikėtina bendradarbiavimo, įžvalgos ir kūrybiškumo kelionė. Šiandien džiaugiuosi galėdamas su jumis pasidalinti ta kelione ir pamokomis, kurias išmokau. Nesvarbu, ar esate patyręs rinkodaros specialistas, ar tik pradedate verslą, manau, kad šis procesas gali pakeisti jūsų požiūrį į prekės ženklo istorijų pasakojimą. Iš pradžių bendrinau tai su gijomis ir tiek daug žmonių domėjosi idėja ir procesu, nusprendžiau paaiškinti čia.
Prekės ženklo istorijų supratimas
Prieš pasinerdami į DI padedamą procesą, greitai apibendrinkite, kas yra prekės ženklo istorija ir kodėl ji svarbi.
Prekės ženklo istorija yra daugiau nei tik chronologinė jūsų įmonės istorijos istorija. Tai strateginis pasakojimas, apimantis jūsų prekės ženklo esmę, vertybes, misiją ir viziją. Tai neapsiriboja faktų ar ypatybių išvardinimu, sujungiant jūsų įmonės kelionę, iššūkius ir triumfus į įtikinamą pasakojimą, kuris atliepia jūsų auditoriją.
Kodėl prekės ženklo istorijos yra svarbios? Jie sukuria emocinius ryšius su jūsų auditorija, išskiria jus perpildytoje rinkoje, sukuria pasitikėjimą ir patikimumą bei sudaro pagrindą nuosekliems pranešimų siuntimui visais kanalais. Trumpai tariant, gerai sukurta prekės ženklo istorija gali būti galingas verslo augimo ir klientų lojalumo įrankis.
Prekės ženklo istorijos rėmų tyrinėjimas
Norėdamas pradėti procesą, paprašiau savo AI padėjėjo (šiuo atveju Claude'o per Magai) apibūdinti dvi populiarias sistemas:
a) Donaldo Millerio istorijos prekės ženklo sistema:
- Veikėjas (jūsų klientas)
- Turi problemų (piktininkas)
- Susitinka vadovas (jūsų prekės ženklas)
- Kas duoda jiems planą
- Ir ragina juos veikti
- Tai padeda jiems išvengti nesėkmių
- Ir baigiasi sėkme
b) Tamseno Websterio raudonosios gijos metodas:
- Tikslas: Ko nori jūsų publika?
- Problema: Kas jiems trukdo?
- Tiesa: Ką jie turi suprasti?
- Keisti: Kokios naujos perspektyvos jiems reikia?
- Veiksmas: Ką jie turi daryti?
Ką tik kalbėjau su savo draugu Tamsenuvienai iš mano Agorapulse podcast'ų ir ilgai kalbėjau apie tai, kaip rinkodaros specialistai per daug sutelkia dėmesį į galimų skausmo taškų pabrėžimą, todėl norėjau to išvengti.
Aptaręs šias sistemas su AI, paaiškinau, kad pirmenybę teikiu Tamseno pozityvesniam, siekiančiam požiūriui. AI pasiūlė, kad galėtume sujungti elementus iš abiejų, ypač Millerio pabrėžiamas aiškus raginimas veikti. Šis hibridinis požiūris tapo mūsų prekės ženklo istorijos kūrimo pagrindu.
Bendradarbiavimas su AI: procesas
Dabar leiskite man paaiškinti, kaip aš dirbau su AI kurdamas Agorapulse prekės ženklo istoriją:
a) Pradinis pokalbis: Pradėjau paaiškindamas savo iššūkį AI ir paprašiau pagalbos suprasti prekės ženklų istorijas, jų kūrimą ir naudojimą.
b) Individualaus klausimyno kūrimas: AI sukūrė 12 punktų klausimyną, apimantį „Agorapulse“ produktą, istoriją, klientus, kultūrą, prekės ženklo balsą, veiksmų planą, sėkmės istorijas ir skirtumus.
c) Prekės ženklo informacijos teikimas: atsakiau į visus klausimus, įkėliau mūsų prekės ženklo balso gaires ir susiejau su atsiliepimais bei atvejų tyrimais.
d) AI analizė ir pradinis juodraštis: Turėdamas šią informaciją, AI iliustravo mūsų prekės ženklo istorijos sistemą konkrečiais elementais ir parengė pradinį juodraštį.
e) Tono ir stiliaus tobulinimas: Pateikiau tris straipsnius kaip pageidaujamo stiliaus ir tono pavyzdžius, prašydamas AI atitinkamai peržiūrėti projektą.
f) Pagrindiniai klausimai siekiant gilesnės įžvalgos: Tada mes gilinomės į tris esminius klausimus, kuriuos aš uždaviau AI, kad atsakyčiau, remdamasis viskuo, ką iki šiol aptarėme:
Kas yra mūsų tikslinė auditorija?
AI atsakas buvo daug tvirtesnis ir platesnis nei mano pradinis ICP sąrašas, kuriame buvo nurodytos ne tik rinkodaros agentūros ir vidutinės rinkos socialinės žiniasklaidos vadybininkai, bet ir B2B socialinės žiniasklaidos strategai, duomenimis pagrįsti rinkodaros specialistai ir socialinės žiniasklaidos pedagogai.
Kaip Agorapulse padeda šiems klientams?
AI pateikė išsamų sąrašą, įskaitant supaprastintą valdymą įvairiose platformose, IG įrodymą naudojant unikalią analizę, palengvinantį komandos bendradarbiavimą, prisitaikymą prie platformos pokyčių ir socialinių tinklų pakėlimą iš būtinos užduoties į strateginį turtą.
Kodėl „Agorapulse“ daro tai, ką daro?
Įžvalgus AI atsakymas bylojo apie „Agorapulse“ aistrą padėti klientams suteikti aiškumo socialinės žiniasklaidos chaosui. Štai jo pateikta santrauka:
„Agorapulse įgalina socialinės žiniasklaidos specialistus pakelti savo vaidmenį nuo turinio kūrėjų iki strateginio verslo turto, suteikdama įrankius, rodančius apčiuopiamą IG, racionalizuojančius darbo srautus ir skatinančius nuolatinį augimą. Mus skatina tikra aistra pramonei ir įsipareigojimas formuoti socialinės žiniasklaidos valdymo ateitį, nustatant ją kaip esminį verslo sėkmės komponentą.
Rezultatai
Atlikę visus šiuos parengiamuosius darbus, sukūrėme dviejų puslapių prekės ženklo istoriją, kurioje viskas, ką daro „Agorapulse“, išdėstoma pokalbio ir santykio būdu. Nors dar negaliu pasidalyti visa istorija (ji vis dar turi praeiti kanalais ir mano komanda ją patobulins), galiu pasakyti, kad tai tikrai TIKRAI geras. MVĮ tai būtų namų valdymas. Vidutinės rinkos SaaS, kaip mes, mūsų rinkodaros komandai tai yra tvirtas pagrindas.
Išmoktos pamokos
Ši patirtis sustiprino keletą vertingų pamokų apie AI bendradarbiavimą rinkodaros srityje:
- AI gali būti neįtikėtinas smegenų šturmo partneris, siūlantis naujas perspektyvas ir padedantis organizuoti mintis.
- Išvesties kokybė labai priklauso nuo įvesties kokybės. Labai svarbu, kad informacija būtų nuodugni ir konkreti.
- AI gali padėti įveikti rašytojo kliūtį ir suteikti struktūrinį požiūrį į kūrybines užduotis.
- Nors dirbtinis intelektas gali duoti įspūdingų rezultatų, žmogaus priežiūra ir tobulinimas vis dar yra būtini.
Pavyzdžiui, kurdamas vieną prekės ženklo istorijos skyrių, kur dirbtinis intelektas siekė gauti duomenis iš kelių bendrų atvejų tyrimų, jis paėmė duomenis iš straipsnio, kuris anksčiau buvo pateiktas kaip tono ir stiliaus pavyzdys, kuriame duomenys buvo pateikti. kalbėjimas apie tai neturėjo nieko bendra su Agorapulse ir todėl nebuvo svarbi statistika.
Išvada
Geriausia viso šio proceso dalis buvo tai, kaip smagu ir bendradarbiauti. Tai buvo ne tik užduoties atlikimas; tai buvo atradimų ir kūrybiškumo kelionė. Netgi įtraukiau visą dokumentą į NotebookLM savo malonumui ir surengiau 10 minučių podcast'o diskusiją apie prekės ženklo istorijų struktūras ir Agorapulse's kaip pavyzdį!
Džiaugiuosi šio požiūrio potencialu ne tik prekės ženklo pasakojimui, bet ir įvairiems rinkodaros strategijos aspektams. Tikiuosi, kad greitai galėsiu pasidalinti rezultatais naujame „Agorapulse“ puslapyje!

Susiję
Sužinokite daugiau iš „The Social Media Hat“.
Prenumeruokite, kad gautumėte naujausius pranešimus į jūsų el.