AI vaizdo generatoriai turi tikėti, kad filmų kūrėjai savo modelius naudos gamybos procese. Priešingu atveju kodėl egzistuoja?
Siekdama pradėti kurti naują dirbtinio intelekto filmų ekosistemą, „Runway“ atidėjo 5 mln. USD grynųjų ir daugiau paslaugų kreditų, kad galėtų finansuoti iki 100 originalių filmų. Jei esate smalsus dirbtinio intelekto režisierius, dabar turite galimybę šiek tiek paremti.
„Runway's Hundred Film Fund“ skirtas padėti pradėti bet kokį vaizdo įrašų projektą, kuriame tam tikru būdu naudojamas generatyvus bendrovės vaizdo modelis. „Tradiciniai finansavimo mechanizmai dažnai nepaiso naujų ir atsirandančių vizijų didesnėje pramonės ekosistemoje“, – rašė bendrovė tinklaraščio įraše.
Konkrečiai kalbant, „Runway“ skiria 5 milijonus dolerių savo pinigų, kad suteiktų dotacijas filmų kūrėjams, kuriantiems „vaidybinius filmus, trumpus filmus, dokumentinius filmus, eksperimentinius projektus, muzikinius vaizdo klipus“ arba kokį nors dar nežinomą formatą. Apdovanojimai taip pat būtų įtraukti su iki 2 mln. USD Runway kreditų.
Pranešime teigiama, kad grynųjų pinigų pusė „gali išaugti iki 10 mln. Paklausiau, ką tai reiškia, o Runway kūrybos vadovas Jamie Umphersonas pasakė, kad nori būti „kuo lankstesni, kai priartėjame prie šio fondo taikymo srities. Pradedame nuo šimto filmų, bet tikimės, kad laikui bėgant nufilmuosime daugiau.
Kalbant apie tai, kaip 5 milijonus dolerių galima teisingai ir veiksmingai padalyti 100 būdų, kai iki 1 milijono dolerių dotacijos laikomos kaip galimybėmis, Umphersonas išsisukinėjo, tiesiog sakydamas, kad „kiekvienas projektas bus vertinamas atsižvelgiant į jo konkrečius gamybos poreikius, kai kalbama apie dotacijas. . (Galite perskaityti smulkiu šriftu ir kreiptis čia.) Jei turite šiek tiek įtakos, galbūt norėsite užimti vieną iš penkių „direktoriaus rezidencijos“ pozicijų. Neaišku, kokie čia reikalavimai ar nauda, bet pabandyti tikrai nepakenks.
Geros naujienos yra tai, kad „Runway“ pats neįtvirtins jokios projektų nuosavybės ar kontrolės, tik reikalauja, kad apdovanotieji kas dvi savaites atsiųstų gamybos atnaujinimus ir kad „Runway“ būtų leista pristatyti galutinį rezultatą, kaip jam atrodo tinkama. Jie turės patarėjų, pavyzdžiui, „Tribeca“ kino festivalio įkūrėją Jane Rosenthal ir will.i.am, kurie padės atrinkti apdovanotuosius ir galbūt net pasiūlys papildomos paramos.
Filmų fondas iš tiesų turi „prašome naudoti mūsų produktą“ atmosferą, nors teiginys, kad naujesni eksperimentiniai įrankiai kartais vengia tradicinės gamybos įmonės, yra tiesa. Kartais tikrai užtenka šiek tiek grynųjų pinigų, kad atrastume tą vieną proveržį, kai technologiją panaudojo žmogus, kuris kitu atveju nebūtų galėjęs rasti finansavimo.
Taip pat pagrįstai nerimaujama, kad rezultatai bus labai nevienodi. Kaip neseniai pasakė pramonės veteranas Michaelas Blackas, diskutuodamas apie AI įrankius filmų kūrime: „Galite kam nors padovanoti galingą automobilį, tai nedaro jo Formulės 1 pilotu, tiesa? Tai šiek tiek panašu į tai, ką turime dabar. Galbūt koks nors naujas balsas turės galimybę, kurios kitaip nebūtų. Tačiau žmonių, kuriančių tikrai gerus filmus, vis tiek bus mažai.
Atsižvelgiant į tai, galbūt išmintingiausias žingsnis yra plačiau išmesti tinklą ir finansuoti kuo daugiau. „Purkškite ir melskitės“ yra nemandagus būdas tai pasakyti, bet iš esmės tikslus: tikimasi, kad iš 100 filmų bent vienas ar du parodys, kad dirbtinio intelekto sukurtas vaizdo įrašas iš tikrųjų yra naudingas ir galbūt net novatoriškas.
Be jokios abejonės, kai kurie filmų kūrėjai imsis kadro vien tam, kad įneštų porą dolerių į banką ir surastų būdą, kaip atsikratyti kilimo ir tūpimo tako su svajonių seka ar pan. Tačiau jei kelios dešimtys kūrėjų imasi pinigų ir rimtai žiūri į technologijas, startuolio knygose tai tikriausiai yra laimėjimas.