
Galite naudoti tam tikras socialinės žiniasklaidos programas kiekvieną dieną, bet galbūt vėliau nesijaučiate taip gerai dėl laiko, kurį praleidote toje programoje.
Tikriausiai bent kartą per dieną prisijungiate prie „Facebook“, kad nepraleistumėte svarbių gimtadienių ar pranešimų. Bet ar „Facebook“ yra jūsų mėgstamiausia socialinės žiniasklaidos programa?
Socialinės žiniasklaidos programos populiarumo įvertinimas skiriasi nuo naudojimo. Ir teoriškai geresnis programų parduotuvės įvertinimas apskritai turėtų atspindėti geresnę vartotojo patirtį.
Būtent tai „Mailsuite“ komanda atliko analizei, kurioje nagrinėjami „Google Play“ parduotuvės socialinės žiniasklaidos programų įvertinimai kiekvienoje šalyje, kad pateiktų populiariausių programų apžvalgą.
Įdomi pastaba:
“Facebook pakilo į viršų kaip nekenčiamiausia socialinės žiniasklaidos programa in 39 šalyseįskaitant JK, Australija, Kanada, Prancūzija ir Indija.
Apžvalga gali suteikti papildomos perspektyvos apie pagrindines socialinės žiniasklaidos tendencijas.
