
Sveiki, ar norite išplėsti savo Threads buvimą?
Tai gali padėti. Praėjusią savaitę „Meta“ surengė informacinę sesiją kūrėjams, kurios metu pasidalino keletu praktinių patarimų, kaip padidinti jūsų dalyvavimą gijomis.
Kaip matote šiame sąraše, kurį paskelbė Lea Sabban, pagrindiniai Meta patarimai, kaip padidinti jūsų dalyvavimą gijose:
- Reguliariai skelbkite ir bendradarbiaukite su auditorija atsakydami
- Prisijunkite prie vykstančių pokalbių atsakydami į jus dominančias temas, kad pasiektumėte daugiau žmonių ir galbūt paverstumėte juos stebėtojais
- Pereikite į tendencijas ir pasidalykite mintimis apie kultūrines akimirkas, popkultūrą ir aktualius įvykius, kurie gali būti jūsų auditorijos dėmesio centre.
- Savo įrašuose naudokite temos žymą, kad ją galėtų rasti žmonės, ieškantys tos temos arba bakstelėję žymą kitame įraše
- Eksperimentuokite su turinio formatais, kad nustatytumėte, kas geriausiai tinka jums ir jūsų auditorijai
Taigi, apskritai gana bendri patarimai, tačiau įgyvendinant šias pastabas gali būti šiek tiek praktinės naudos, kad būtų galima maksimaliai stebėti gijų skaičių ir užtikrinti buvimą programoje.
Ir tikriausiai turėtumėte tai apsvarstyti.
Remiantis naujausiu „Meta“ atnaujinimu, „Threads“ šiuo metu naudoja 200 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį. Tai vis dar toli nuo pagrindinių socialinių programų ir toli nuo X, jos pagrindinio konkurento dėl socialinių naujinių realiuoju laiku (X turi 500 mln. MAU). Tačiau „Threads“ įgauna pagreitį, programai ir toliau kylant bendrame atsisiuntimų reitinge ir pritraukiant tam tikras nišines bendruomenes.
Metos priešiškumas politikai neabejotinai paveikė jos augimą šiuo atžvilgiu, ypač vykstant dabartinėms JAV prezidento rinkimų lenktynėms. Tačiau net ir tokiu atveju, X praranda pagreitį, gijų įgauna, ir atrodo, kad tam tikru etapu gijų bendras vartotojų skaičius pasieks X.
Tai nereiškia, kad Threads įveiks X savo žaidime. X vis dar yra labai populiarus tarp sporto gerbėjų ir pramogų apžvalgininkų ir, atrodo, dar kurį laiką išliks pagrindinė tokių diskusijų vieta. Tačiau Threads pamažu įsitvirtina savo vietoje platesnėje socialinės žiniasklaidos ekosistemoje, todėl tai gali tapti vertinga platforma jūsų reklamai ir auditorijos įtraukimui.
Tai priklauso nuo jūsų auditorijos, bet galbūt šie patarimai bus naudingi, kai svarstysite, kaip sukurti Threads buvimą.