
„Meta“ nori pateikti daugiau verslo pranešimų variantų, nes pranešimų naudojimas ir toliau auga.
Jo „Conversations 2025“ konferencija, kuri šią savaitę vyko Majamyje, „Meta“ paskelbė apie daugybę naujų verslo pranešimų funkcijų, įskaitant „Business AIS“ „WhatsApp“ ir skambinimo ir balso galimybes didesniems prekės ženklams.
Ji taip pat paskelbė apie keletą mažesnių patarimų, kurie taip pat gali būti svarbūs jūsų verslo pranešimų siuntimo metodui.
Pirmiausia, meta paskelbė, kad prekės ženklai dabar gali Pridėkite „WhatsApp“ mygtuką prie jų „Google“ verslo profilioįgalina potencialius klientus Susisiekite su „WhatsApp Direct“ iš „Google Search“ ir „Google Maps“.

Taigi dabar galėsite geriau suderinti pranešimų siuntimo naudojimą, parodydami „WhatsApp“ profilį „Google“ verslo ekrane.
Tai taip pat suteikia „WhatsApp“ vartotojams galimybę atidaryti nuorodas iš įmonių tiesiogiai „WhatsApp“.

Kaip matote iš šių ekranų pavyzdžių, vartotojai netrukus galės atidaryti tiesiogines nuorodas „WhatsApp“ naršyklėje, pašalindami poreikį perjungti programas (tai taip pat pateiks daugiau duomenų apie atsakymą).
Kitame fronte „Meta“ taip pat atnaujina savo „WhatsApp“ verslo platformos kainų modelį su naujomis „tūrio pakopomis“, kad verslo vartotojai turėtų daugiau kainų nustatymo galimybių.
Tai taip pat prideda daugiau rezultatų parinkčių, kad spustelėtumėte pranešimų skelbimus:
„Siekdami padėti pasiekti svarbiausius verslus, mes darome pirkti ir Švino optimizavimas prieinami mūsų skelbimams, kurie spustelėja pranešimus ir pristatome Vertės optimizavimas Skelbimams, kurie spustelėja „Messenger“, kad padidintumėte ROAS. Ir su Automatinio diskusijos pranešimų skelbimaiMes galime padėti jūsų verslui susitikti su jūsų klientais ten, kur jie yra, pateikdami skelbimus, kurie atveria jų pageidaujamą pranešimų programą – „WhatsApp“, „Instagram Direct“ ar „Messenger“. “
Tai taip pat išplėtė savo „WhatsApp“ verslo įrankių funkcionalumą, įskaitant galimybę tuo pačiu metu naudoti „WhatsApp“ verslo platformos ir „WhatsApp“ verslo programos galimybes, tuo pačiu išbandant vietinių užsakymų stebėjimo atnaujinimus per „WhatsApp“ iš „Shopfy“ platformų, tokių kaip „Shopify“, „VTEX“ ir „WooCommerce“. Dabar įmonės klientams „WhatsApp“ klientams taip pat gali siųsti vienkartinius slaptažodžius ir patikrinimo kodus.
„Messenger“ taip pat gauna keletą patogių atnaujinimų:
„Verslui, naudojančiam„ Messenger “, mes išbandome naujas skambučių funkcijas, įskaitant galimybę pamatyti, kas skambina ir ar tai yra iš skelbimo, kartu su AI skambučių santraukomis ir transkripcija, todėl turite įrašą apie tai, kas buvo aptarta tiesiogiai.
„Meta“ taip pat pateikia keletą „Cloud API“ ir rinkodaros pranešimų „Lite API“ parinkčių atnaujinimų, kad pasiūlytų daugiau verslo pranešimų funkcijų.
Kai kurie mažesni atnaujinimai, kurie gali būti aktualūs jūsų požiūriui. Ir su Žmonės dabar siunčia daug daugiau pranešimų nei jie skelbia ar dalijasi savo socialinės žiniasklaidos kanalaisAr Gali būti verta įsigilinti į įvairias žinučių siuntimo verslo parinktis.