
Tubular Labs paskelbė savo naujausią ataskaitą apie socialinės žiniasklaidos vaizdo įrašų būklę ir pagrindines tendencijas, skatinančias vaizdo įrašų įtraukimą į pagrindines socialines programas.
„Tubular Labs“ teikia įžvalgų, padedančių patobulinti turinio strategijas, su duomenų baze, kurioje dabar yra daugiau nei 11 milijardų vaizdo įrašų iš 28 milijonų turinio kūrėjų.
Naudodama šį duomenų rinkinį, bendrovė gali pateikti keletą orientacinių pastabų apie pagrindinius pokyčius, o 36 puslapių H2 atnaujinime yra keletas įdomių dalykų.
Visą ataskaitą galite atsisiųsti čia, tačiau šiame įraše pažvelgsime į kai kurias pagrindines pastabas.
Visų pirma, „Tubular“ praneša, kad labai padaugėjo ilgesnių trumpų vaizdo klipų versijų, todėl „YouTube“ ir „TikTok“ išplėtė trumpų formų tendencijos ribas.
„YouTube“ per pirmąjį pusmetį trumpesnių vaizdo įrašų įkėlimų (iki 30 sekundžių) padaugėjo dviženkliais skaičiais. Tačiau ilgesnių klipų (daugiau nei 30 sekundžių trukmės) padaugėja 39%.

Galbūt keičiasi dėmesys, o gal kūrėjai pastebi, kad jie gali sukurti patrauklesnius pasakojimus ilgesnės formos vaizdo įrašuose, nors bendra vaizdo įrašo trukmė vis dar trumpesnė.
„TikTok“ tendencija juda link dar ilgesnių įkėlimų, o 1–2 minučių trukmės klipai taip pat pastebimai šokteli.

Kaip matote, itin trumpi vaizdo klipai vis dar dažniausiai įkeliami „TikTok“, tačiau susidomėjimas šiais klipais mažėja.
Tai gali būti svarbi tendencija, į kurią reikia atkreipti dėmesį jūsų turinio strategijoje, kad naudotojai dabar, atrodo, nori žiūrėti ilgesnius vaizdo įrašus, o ne įprastus ilgos formos vaizdo įrašus, o išplėstą trumpų formų tendencijos variantą.
„Tubular“ taip pat suteikė informacijos apie kylančias „TikTok“ turinio tendencijas ir nišas.

„Grožis“ ir „Muzika“ yra prasmingi, bet galiu lažintis, kad neatspėjote, kad „Verslo ir finansų“ klipai pastebėjo tokį reikšmingą programos augimą.
Remiantis „TikTok“ tendencijų įžvalgų įrankiu, populiariausios šios kategorijos tendencijos yra „Namų nuosavybė jauname amžiuje“, „Virusiniai finansų patarimai“, „Finansinės paslaugos verslininkams“ ir „Latino verslo sėkmė“.
Jei dirbate šiuose sektoriuose, gali būti verta pasinerti į programą giliau.
„Tubular“ taip pat pateikė pagrindinių socialinių vaizdo įrašų programų tendencijų apžvalgą.

„Instagram“ įsitraukimas auga, o tai sutampa su „Meta“ siekiu į naudotojų sklaidos kanalus įterpti daugiau AI rekomenduojamo turinio. Dar balandį „Meta“ pranešė, kad 50 % turinio, kurį vartotojai mato IG, dabar gaunama per AI rekomendacijas, o ne iš profilių, kuriuos stebite.
Jei turėjote klausimų, kodėl Meta taip stipriai remiasi AI rekomendacijomis, štai kodėl, nors įdomu ir tai, kad šiais metais „Facebook“ vaizdo įrašų įkėlimų skaičius gerokai išaugo.
Apskritai, per pastaruosius kelerius metus „Facebook“ įrašų skaičius mažėjo, nes vartotojai nustoja įkelti savo naujinius ir dalijasi su mažesnėmis grupėmis DM. Ričių augimas galėjo suteikti naujo įkvėpimo, kad daugiau žmonių vėl skelbtų įrašus FB, o gal daugiau kūrėjų nori iš naujo paskelbti savo TikTok turinį „Facebook“, kad „TikTok“ būtų pašalintas JAV.
Išsamioje „Tubular“ ataskaitoje yra daug daugiau įžvalgų, kuriose išsamiai nagrinėjamos įvairios pagrindinės tendencijos, nagrinėjami veiksniai ir temos, kurios lemia kiekvieną.
Jei norite maksimaliai padidinti savo vaizdo įrašų turinį, verta pažiūrėti.
Čia galite atsisiųsti „Tubular Labs“ H2 ataskaitą.