
Atėjo laikas kitam „Post Performance Report“ (PPR) leidimui – serijai, kurioje pristatome socialinių tinklų įrašus ir kampanijas, įkvepiančias mus, ir tyrinėjame, kas daro juos tokiais genialiais. Atskleidžiame, kaip jūsų prekės ženklas gali panaudoti šiuos pavyzdžius, kad sukurtų jūsų pačių slinkimo sustabdymo idėjas – maksimaliai padidintumėte biudžetą ir atliktumėte daugiau su mažiau.
Neseniai paklausėme daugiau nei 1 600 vartotojų, kurie norėtų, kad prekės ženklų socialiniame turinyje atsispindėtų daugiau. Jų geriausias atsakymas: priekiniai darbuotojai. Ne vadovybė, kiti klientai ar net socialinės komandos. Remiantis 2023 m. „Sprout Q4 Pulse Survey“ duomenimis, 48 % respondentų nori matyti už verslo žmones, o ne tik tuos, kurie valdo prekės ženklo paskyrą.
Pasinerkime į mūsų prekių ženklų asortimentą, kurie išryškina savo dėmesį fronto darbuotojaiir kaip galite sekti jų pavyzdžiu.
„Air Canada“: darbuotojai pakelia klientų patirtį į naujas aukštumas
„Air Canada“ žino, kad jų darbuotojai yra kiekvienos puikios klientų patirties pagrindas. Nuo skrydžio įgulų, teikiančių aukščiausias ir ne tik paslaugas, iki techninės priežiūros inžinierių, garantuojančių keleivių saugumą, aviakompanija pasitiki tuo, kas yra priešakinėse linijose, kaip savo prekės ženklo ambasadoriai.
Socialiniuose tinkluose jie dažnai šaukia savo komandos narius. Kaip ir šiame įraše, kuriame dėkojama tiems „už sparnų“, kurie garantuoja savo keleivių saugumą ir teigiamą aviakompanijos reputaciją.
Arba šis įrašas švenčia Nacionalinė skrydžių palydovų diena.
Kitoje socialinėje franšizėje „Su klase ir rūpesčiu“ yra klientų patirties specialistai, skrydžio palydovai ir kt., teikiantys aukščiausios klasės paslaugas. Vaizdo įrašuose keleiviai, kurie buvo ypač dėkingi už savo patirtį, dėkoja „Air Canada“ darbuotojams, kurie leido tai padaryti. Įspėjimas: šie vaizdo įrašai verčia ašaroti, todėl žiūrėkite juos atsargiai.
Šie jaudinantys įrašai yra vieni geriausių prekės ženklo atlikėjų. Vaizdo įrašai „Su klase ir rūpesčiu“ sulaukė daugiau nei 10 milijonų peržiūrų ir milijonais kartų pralenkė kitus naujausius populiariausius įrašus. Įrašų komentarai buvo nepaprastai teigiami, o klientai dalijosi įsimintina „Air Canada“ patirtimi.
Spektaklis: Gaminant atitikti komandos pareigas Įprasta savo strategijos dalis – ar net sukurti unikalią franšizę, pvz., „Air Canada“ – galite pagerinti savo bendrus socialinius rezultatus, padidinti prekės ženklo žinomumą ir paskatinti klientų interesus.
Mayo klinika: būtiniausių darbuotojų skatinimas
Mayo Clinic yra vienas geriausių medicinos centrų JAV, jame dirba daugiau nei 75 000 būtiniausių darbuotojų, turinčių platų specialybių ir funkcijų spektrą. Savo socialiniame turinyje ligoninės sistema pateikia šiuos darbuotojus prieš kamerą ir paaiškina kasdienes jų daugelio skirtingų vaidmenų pareigas.
Kaip ir šiame TikTok, kur intervencinės radiologijos technologai dalyvauja tendencijoje „Aš esu _____, žinoma, aš __________“. Vaizdo įrašas sulaukė beveik 50 000 peržiūrų ir daugiau nei 3 000 įvertinimų, o vienas vartotojas pakomentavo: „Turėtumėte padaryti daugiau tokių vaizdo įrašų, kad padėtumėte žmonėms suprasti, ar jie norėtų daryti šią karjerą.
„Mayo Clinic“ netgi turi „Slaugos TikTok“ paskyrą, kurioje slaugytojai dalijasi diena tokiomis gyvenimo žinutėmis kaip šis.
Šiame „LinkedIn“ įraše paaiškinama, kaip NICU perkėlimo slaugytojai atlieka esminį vaidmenį prižiūrint neišnešiotus kūdikius.
Toks socialinis turinys pabrėžia puikią Mayo darbuotojų priežiūrą ir jų siūlomą priežiūrą bei patirtį. Pritraukti naujų pacientų ir į savo komandą įdarbinti daugiau geriausių savo klasėje sveikatos priežiūros specialistų.
Spektaklis: Ar jūsų auditorija supranta, ką jūsų darbuotojai iš tikrųjų daryti? Norėdami juos parodyti, naudokite socialinius tinklus. Tai darydami padidinsite savo darbuotojų indėlio į klientų patirtį ir įmonės sėkmę pripažinimą, tuo pačiu pabrėždami jūsų darbdavio prekės ženklas ir kultūra. Pasinaudokite Mayo klinikos patarimu ir suderinkite savo įrašus su kiekvienos platformos tendencijomis ir tonu. Taip pat galite apsvarstyti galimybę sukurti naujus profilius, kad sukurtumėte dar gilesnius ryšius tarp žmonių ir auditorijos.
UPS: pristatome mums reikalingą NST turinį
UPS, pasaulinė laivybos įmonė, turi ilgalaikę strategiją, kad savo turinyje būtų įtraukti pirmieji darbuotojai. Mes netgi juos paminėjome savo sausio mėnesio leidimas PPR už tai. Šį kartą parodome, kaip jie įvaldė inkorporavimo meną vartotojo sugeneruotas turinysį savo redakcinį kalendorių, kurį sukūrė pagrindiniai darbuotojai ir laimingi klientai.
Tuo metu, kai kiti prekės ženklai baudžia (arba net šaudo) darbuotojai, kurie kuria teigiamą socialinį turinį, UPS yra puikus pavyzdys, ką daryti vietoj to. Kaip ir šiuose darbuotojų „TikToks“, kuriuose paaiškinama, kodėl jie taip mėgsta savo darbą ir kaip jie didžiuojasi dirbdami UPS.
Arba šis laimingos klientės „TikTok“, paaiškinantis jos ryšį su UPS operatoriumi ir kaip ji visada duoda jam savo smulkiojo verslo produktų pavyzdžius.
Nors šis turinys kaupia įspūdžius ir įsitraukia, jis taip pat padeda UPS sukurti konkurencinį pranašumą socialiniuose tinkluose. Pagal Sprout Klausymas duomenimis nuo 2024 m. birželio 9 d. iki liepos 9 d., UPS nuotaikos yra geresnės nei du pagrindiniai konkurentai, tuo pačiu išlaikant 93 % balso perdavimo.
Spektaklis: Apdovanokite savo darbuotojus už teigiamų NST kūrimą iš naujo paskelbdami jį savo kanaluose (su jų leidimu). Jūsų auditorija ne tik patiks jūsų prekės ženklui, bet ir padės įtraukti darbuotojus viduje.
Milvokio viešoji biblioteka: darbuotojai apibrėžia kitą įstaigos skyrių
Jei praleidote, bibliotekos ir, dar svarbiau, bibliotekininkai turi pelnytą akimirką socialiniuose tinkluose. Visų kartų nariai šiose „trečiose erdvėse“ jaučia paguodą dėl bibliotekininkų ir kitų bibliotekos darbuotojų, kurie socialiniuose tinkluose palaiko institucijas.
Milvokio viešoji biblioteka yra puikus to pavyzdys. Jų turinyje pateikiami darbuotojai, kurie mieliausiu (ir aktualiausiu) būdu paaiškina visus dalykus, kurių galite išmokti bibliotekoje. Kaip šis archyvaro vaizdo įrašas, kuriame paaiškinama, kaip laikui bėgant Milvokis keitėsi, naudojant kapinių žemėlapius, tranzito žemėlapius ir kt. Jis sulaukė šimtų tūkstančių paspaudimų „patinka“ ir šimtų teigiamų komentarų. Vienas vartotojas pakomentavo: „Mes įsimylėjome dar vieną Milvokio viešosios bibliotekos narį“.
Arba šis vaizdo įrašas, kuriame bibliotekos lankytojas pastebi savo mėgstamą bibliotekininką.
Bibliotekos turinys su darbuotojais padėjo jiems pelnyti kritikų pripažinimą. 2024 m. balandžio mėn. Milvokio viešoji biblioteka buvo nominuota prestižinei Peabody apdovanojimas už savo buvimą socialinėje žiniasklaidoje. Peabody komitetas rašė, kad Milvokio viešoji biblioteka „naudoja TikTok ir Instagram, kad šviestų savo bendruomenę apie tai, ką siūlo bibliotekos, ir sudomintų jaunus žmones apie knygas tuo metu, kai visoje šalyje daugėja knygų draudimų. Naudodami memus, populiarią muziką ir popkultūros nuorodas, bibliotekos paskyrose naujai ir smagiai išryškinami tikrieji bibliotekos vartotojai, bibliotekininkai ir bibliotekos funkcijos.
Spektaklis: Pabrėžę savo pirmaujančius darbuotojus, galite pasiekti žmonių širdis ir protus toli už jūsų bendruomenės ribų. Ir tai tikrai gali sustiprinti, kodėl jūsų institucija yra svarbi ir ką ji siūlo jūsų rinkėjams, net jei tai yra lengvabūdiška.
„Shedd“ akvariumas: vandens sąjungininkų šventė
Nors sunku įsivaizduoti ką nors mielesnio už pingviną Velingtoną, Čikagos „Shedd“ akvariumas palaiko sveiką atmosferą, džiugindamas publiką turiniu, kuriame pristatomos gyvūnų priežiūros komandos ir savanoriai.
Kaip rodo šios nuotraukos ir asmenukės, yra daug žmonių, atsakingų už gyvūnų priežiūrą ir akvariumo priežiūrą.
Šiame vaizdo įraše „Shedd“ savanoriai paaiškina savo vaidmenis ir pareigas bei leidžia žiūrovams pažvelgti į užkulisius, kai jie šeria gyvūnus, atlieka tyrimus ir bendrauja su svečiais.
Beveik visais aspektais akvariumas priklauso nuo savanorių, įskaitant patį akvariumą ir jų išsaugojimo pastangas. Suteikdama socialiniams vartotojams galimybę pažvelgti į „užkulisius“, ji pritraukia daugiau žmonių savanoriauti ir leidžia programai toliau klestėti.
Spektaklis: Jūsų dabartiniai darbuotojai ir savanoriai turi raktus kuriant patrauklų įdarbinimo turinį. Leisdami jiems savais žodžiais paaiškinti, ką jie daro ir kodėl jiems tai patinka, sukelsite daugiau triukšmo apie savo atviras pozicijas ir galimybes.
Žiniasklaidos dėmesio centre: „Shameless Media“ „Sh-Office“
Kai galvojate apie „priekinės linijos darbuotojus“, tikriausiai negalvojate apie žiniasklaidos įmones. Bet techniškai vis tiek skaičiuojami darbuotojai, kurie nėra eteryje ar prieš kamerą. Arba bent jau jie tai daro mūsų knygoje, norėdami pasidalinti šiuo pavyzdžiu.
Melburne įsikūrusios Shameless Media „The Sh-Office“ yra dokumentinio stiliaus serialas, kuriame dalyvauja visos įmonės biure dirbančios moterys, įskaitant tas, kurios dažniausiai renkasi ne mikrofoną. Vaizdo įrašų formatas įkvėptas legendinio šou „Biuras“ su temine daina, prieštaringais interviu ir trupučiu satyros.
Kaip ir 1 serijoje, kur atrodo nesutapimas dėl to, kas sukėlė didžiulę dėmę ant naujojo kilimėlio.
Žiniasklaidos bendrovė taip pat dažnai dalijasi maži interviu su mikrofonu su savo darbuotojais. Turinys su jų komanda tapo gerbėjų mėgstamiausiu, o vienas vartotojas pakomentavo: „Noriu išmėginti visą sezoną („The Sh-Office“). Kitas pridūrė: „Jei dirbčiau biure, norėčiau, kad tai būtų šis“.
Spektaklis: Frontline darbuotojų turinys nebūtinai turi būti rimtas. Pasilinksmink su juo. Visiškai parodykite unikalią savo organizacijos kultūrą.
Tiesiogiai transliuokite iš fronto linijų
Tai užbaigia šio mėnesio PPR įmoką. Stebėkite kito mėnesio leidimą, kuriame jau dabar socialiniame tinkle pateiksime savo mėgstamiausių B2B prekių ženklų asortimentą. Tuo tarpu prisiminkite šiuos pagrindinius dalykus:
Ieškote daugiau būdų, kaip paskatinti savo darbuotojus socialiniuose tinkluose? Patikrinkite mūsų vadovas, kaip sukurti darbuotojų gynimo influencerio planą.
Ir jei matote socialinį įrašą ar kampaniją, kuri nusipelno būti pabrėžta, pažymėkite mus @sproutsocial ir naudokite #PostPerformanceReport, kad jūsų idėja būtų įtraukta į būsimą straipsnį.