
Tai gali būti vertingas priedas.
„Reddit“ paskelbė apie naują bendruomenės įžvalgos elementą, kuris leis jums įsigilinti į „Reddit“ pokalbių tendencijas įvairiomis temomis, todėl galite geriau suprasti, kas pasakyta apie jūsų prekės ženklą ir (arba) nišą.

Remiantis „Reddit Pro“ jau prieinamomis įžvalgomis, kurias „Reddit“ paskelbė praėjusiais metais, „Reddit“ naujos AI varomos duomenų įrankiai yra naudojami tuo, ką jis vadina „Reddit Community Intelligence“, kuris iš tikrųjų yra paties „Reddit“ duomenų produktas.
Kaip paaiškino „Reddit“:
“„Reddit Community Intelligence ™“ yra kolektyvinės žinios iš milijardų žmonių pokalbių per „Reddit“. Šis variklis suteikia produktų ir įžvalgų, kurių negali pateikti jokia kita platforma, paverčiant 22 ir daugiau nei 22 milijardų „Reddit“ įrašus ir komentarus į struktūrizuotą žvalgybą dėl protingesnių rinkodaros sprendimų. “
„Reddit“ patobulino ir patobulino savo duomenų rinkinį, suteikdamas naują būdą pasiekti šias kolektyvines žinias. Ir naudodamiesi atnaujintais „Reddit“ įžvalgomis, dabar galite skirtingai ištirti „Reddit“ tendencijas.
Kaip matote aukščiau esančiame paveikslėlyje, šioje atnaujintoje platformoje dabar galite ieškoti „Reddit“ duomenų pagal keturias užklausų tipus:
- Ištirti bet ką – Ieškokite konkretaus raktinio žodžio paminėjimo su regiono ir datos diapazono parinktimis
- Palyginkite bet ką -Leiskite jums įsigilinti
- Supraskite kultūrinį momentą – Pateikiami pokalbių duomenys apie svarbiausius įvykius ir sezonines diskusijas
- Paprašykite pirkimo kelionę – Pažvelkite į tai
Čia galite įsivaizduoti vertę. Yra daugybė būdų, kaip tai gali būti vertinga įžvalga, naudojant „Reddit“ į žmogų orientuotos, aktyvios diskusijų grupės, kad surastų aktualesnius pokalbius ir pastabas, kurios padėtų informuoti apie jūsų rinkodaros metodą.
„Reddit“ įžvalgos pateiks jums AI sukurtas temų suvestines jūsų pagrindiniam paieškos terminui/-ams, kuriuos galite naudoti daugiau, jei norite gauti daugiau įrašų pavyzdžių ir konteksto.

Nors taip pat yra duomenų apie aukščiausias bendruomenes, aptariančias kiekvieną temą, kurias taip pat galite naudoti norėdami gauti daugiau informacijos.

Vėlgi, čia yra krūva potencialo. Ir kai „Reddit“ vaidina didesnį vaidmenį atrenkant produktus, nes vartotojai ieško tikros patirties pastabų ir rodyklių (ne AI sukurtų apžvalgų produktų puslapiuose), tai galėtų vaidinti pagrindinį vaidmenį atliekant jūsų prekės ženklo ir produktų tyrimus, padedančius skatinti jūsų rinkodaros informavimą.
„Reddit“ taip pat išbando „pokalbių suvestinę priedai“, kurie nurodys skelbimų žiūrovus į atitinkamas diskusijas su subreddit, kad sužinotumėte daugiau apie produktą.

Kaip matote šiame pavyzdyje, naujoje skelbimo parinktyje bus nuorodų į “Teigiamas „Reddit“ vartotojų turinys “tiesiai žemiau jūsų skelbimo.
“Pokalbio santrauka Priedų priedai Pridėkite realius vartotojo įrašus ir glaustas funkcijų suvestines, esančias žemiau reklamuotojų kūrybinių, teikdami įmontuotus socialinius įrodymus, skatinant stipresnį našumą ir padedant vartotojams greičiau priimti sprendimus. “
Kuris gali būti rizikingas. Pvz., O kas, jei „Reddit“ sistemos netinkamai supras tą teigiamą aspektą, o pabrėžti pokalbiai yra mažiau nei glostantys. Jei programoje bus daugiau neigiamų diskusijų apie jūsų produktą, tai greičiausiai padidins riziką šiuo atžvilgiu, nors akivaizdu, kad „Reddit“ skelbimų komanda įsitikinusi, kad šiose nuorodose bus išryškintos tik teigiamos diskusijos.
Ir tai gali paskatinti platesnę prekės ženklo ir santykio naudą:
„Mūsų ankstyvieji testai parodė, kad pokalbio suvestinės priedai sukėlė +19% didesnį paspaudimų rodiklį (CTR) nei standartiniai vaizdo skelbimai, padidino AD aktualumą ir paskatino gilesnius ryšius tarp prekės ženklų ir bendruomenių.“
Tikriausiai norėčiau, kad kai kurie kiti prekės ženklai juos išbandytų pirmiausia, tačiau tai gali būti dar vienas būdas geriau integruoti „Reddit“ skelbimus, suderinant su vartotojo įrašais ir diskusijomis.
Bet kokiu atveju, abu yra įdomūs aspektai, kai papildomos tyrimų priemonės rinkodaros specialistams teikia daugybę potencialių naudos.
„Reddit“ sako, kad abi galimybės dabar yra ribotos, prieš tai, kai artimiausiu metu bus paleista platesnė.