„Snapchat“ prideda keletą naujų skelbimų talpinimo parinkčių, nes tikisi, kad pastaruoju metu auga skelbimų verslas, o netrukus pateiks daugiau įžvalgų apie programos naudojimą, kad rinkodaros specialistai geriau suprastų, kaip žmonės naudojasi skirtingais programos elementais. .
Pirmiausia apie skelbimų paskirties vietas. Pagrindinis „Snap“ pranešimas yra tai, kad netrukus bus paleistas „Sponsored Snaps“, kurie yra labai panašūs į „LinkedIn“ remiamus „InMails“ „Snap“ pavidalu.
Kaip paaiškino „Snapchat“ generalinis direktorius Evanas Spiegelis:
“Remiami momentiniai pranešimai pokalbių gautuosiuose rodomi kaip naujas „Snap“ be tiesioginio pranešimo, o pranešimo atidarymas yra neprivalomas. Tai leidžia reklamuotojams įtraukti potencialius klientus visame kanale viename skelbimų rinkinyje; padidinkite žinomumą plačiu pasiekiamumu pokalbių gautuosiuose, pagerinkite svarstymą su žmonėmis, kurie nusprendžia žiūrėti momentinį vaizdą, ir paskatinkite konversiją žinutėje pateikiant raginimą veikti.
„Snapchat“ pašto dėžutė jau seniai buvo šventa vieta, todėl jai netaikoma reklaminė medžiaga. Tačiau dabar, kai „Snap“ ketina išplėsti savo skelbimų verslą, ji imasi šuolio į mokamus DM.
„Toliau plėtodami Sponsored Snaps, džiaugiamės galėdami įgalinti daugiau pranešimų siuntimo funkcijų, kurias teikia generatyvus AI ir kurios yra integruotos į reklamuotojų CRM, kad padėtų mūsų partneriams plačiu mastu bendrauti su klientais. Kaip visada, jūsų pokalbiai su draugais yra privatūs ir nenaudojami reklamos tikslais.
Nesu tikras, kaip „Snap“ naudotojai tai priims, tačiau, atsižvelgiant į tai, kad remiami įrašai yra gana dažni kitose socialinėse programose, vargu ar tai visiškai trikdys ir dėl to sukels didelį atsaką.
Tačiau vėlgi, kaip Meta žino, reklama žmonių privačiuose DM paprastai nėra sveikintina, o tokie pavyzdžiai kaip LinkedIn remiamas InMail atspindi tą invazinį aspektą (ty žmonėms jų nepatinka).
Abejoju, kad jie taip pat patiks „Snap“ naudotojams, tačiau, kita vertus, reklamuotojai tikrai norės pasiekti labiausiai įsitraukusią programos dalį.
Vis dėlto, ar tai ilgainiui bus naudingas Snapui, dar reikia pamatyti.
„Snapchat“ taip pat prideda „Reklamuojamas vietas“, kurios leis įmonėms paryškinti savo parduotuves „Snap Map“.
„Naudodamos reklamuojamas vietas, įmonės gali naudoti „Snap Map“, kad pasiektų padaugėjusius klientus, kurie tyrinėja netoliese esančias vietas, ir lengvai išmatuoti lankomumo padidėjimą naudodami uždarojo ciklo ir privatumą saugų matavimą.
Be šių naujų skelbimų pasiūlymų, Snap taip pat pristato daugiau analizės, kad suteiktų daugiau įžvalgų apie tai, kaip programa skatina vartotojų elgesį:
“Ateinančiais mėnesiais reklamuotojams pradėsime teikti daugiau unikalių ir įgyvendinamų įžvalgų, pagrįstų „Snapchat“ įsitraukimo įvairove. Privatumo požiūriu saugios įžvalgos apie apsilankymus parduotuvėje, sukurtos naudojant „Snap Map“, sąveiką su objektyvais per mūsų fotoaparatą ir viešo turinio įrašai „Istorijose“ ir „Spotlight“ gali padėti reklamuotojams pagerinti našumą ir įsitraukti į mūsų bendruomenę.
„Snap“ teigia, kad šias įžvalgas perkels į vieną, lengvai naudojamą platformą, kad būtų lengviau naudoti šiuos duomenų taškus jūsų kampanijose.
Kaip minėta, atnaujinimai yra dalis Snap besiplečiančio dėmesio mažoms ir vidutinėms įmonėms, o ne didesnes išlaidas išleidžiantiems prekių ženklams padaryti pagrindiniu reklamos verslo tikslu.
Kaip paaiškino Spiegel:
“Bėgant metams nustatėme, kad mažų ir vidutinių klientų gaunamos mažesnės pajamos yra labiau nuspėjamos ir stabilesnės nei pajamos iš viršutinio kanalo. Tai taip pat yra didesnė ilgalaikė pajamų augimo galimybė. Mažesnės kanalo pajamos yra „prilipusios“, nes yra labiau susietos su pagrindiniais verslo tikslais ir teigiama reklamavimo išlaidų grąža, o didėjant jų mastą, jos tampa labiau nuspėjamos, nes jos skiriasi daugiau reklamuotojų ir sektorių.“
Atsižvelgdama į tai, „Spiegel“ teigia, kad „Snapchat“ skelbimų verslas juda į priekį augs reklamuotojų, kurie siekia žemesnių kanalo tikslų, skaičius.
Ir tai jau pasirodė naudinga. Savo pirmojo ketvirčio našumo atnaujinime „Snap“ pranešė apie tai Mažų ir vidutinių reklamuotojų skaičius programėlėje per metus išaugo 85 proc.
Tai didžiulis šuolis, todėl kyla klausimas, kodėl „Snap“ visą laiką daugiau dėmesio neskyrė MVĮ? Tačiau vėlgi, Snap verslo dėmesys visada atrodė šiek tiek klaidingas.
2017 m. buvęs „Snap“ darbuotojas sakė, kad „Spiegel“ kartą personalui nurodė, kad programa „skirtas tik turtingiems žmonėms“, ir kad jis nenorėjo „plisti į neturtingas šalis, tokias kaip Indija ir Ispanija“.
„Spiegel“ paneigė teiginį, tačiau atrodė, kad tuo metu jis atitiko „Snap“ pasipriešinimą atnaujinti „Android“ programą, palankiai veikiant „iOS“, kuri yra populiaresnė turtingesnėse šalyse. „Snap“ galiausiai atnaujino savo „Android“ programą 2019 m., o tai paskatino augimą Indijoje. Savo ruožtu, Snap daugiau dėmesio skyrė vartotojų augimui besivystančiose rinkose kaip pagrindinei priemonei nuraminti rinkos analitikus.
Tačiau praėjusiais metais „Snap“ iš naujo įvertino, nes nors jo aktyvių vartotojų skaičius didėjo, pajamos nepakito. Naudojimo augimas mažesnes pajamas gaunančiose rinkose neturėjo esminio poveikio, kurio reikėjo „Snap“, todėl dabar buvo perkeltas dėmesys į platesnį MVĮ rinkinį, o ne į partnerystę su didesniais vardais.
Taigi, vėlgi, „Snap“ augimo strategija visada atrodė šiek tiek supainiota arba klaidinga, o tai gali atspindėti paties Spiegel, kaip verslo lyderio, nebrandumą.
Ir galbūt dabar „Spiegel“ išmoko savo pamokas šiuo klausimu, todėl peržiūrėtas „Snap“ dėmesys tikriems pinigų uždirbimo būdams paskatins nuolatinę programos sėkmę.
Naujasis požiūris akivaizdžiai duoda geresnių rezultatų šiuo metu, o „Snap“ taip pat ir toliau laikosi piršto į AR pyragą, kaip potencialią ateities galimybę.
Tačiau didžiausia rizika yra ta, kad remiami „Snaps“ gali suerzinti pagrindinę vartotojų bazę ir sutrikdyti platesnį programos pojūtį.