Trečiosios šalies patvirtinimo teikėjas „DoubleVerify“ paskelbė apie išplėstą partnerystę su „Snapchat“, kuri leis „DoubleVerify“ pasiūlyti prekės ženklo saugumo ir tinkamumo vertinimas „Snapchat“ kampanijoms.
„DoubleVerify“ prekės ženklo saugos ir tinkamumo vertinimas suteikia įžvalgų apie skelbimų talpinimą platformose ir tai, ar jūsų skelbimai rodomi kartu su nepriimtinu turiniu. Tai suteikia prekių ženklams papildomos ramybės dėl prekės ženklo paskirties vietos, taip pat užtikrina, kad platformos laikytųsi savo skelbimų talpinimo standartų.
Pagal „DoubleVerify“:
„Su šiuo leidimu pasauliniai reklamuotojai gali savarankiškai patvirtinti kampanijos kokybę ir apsaugoti prekės ženklo reputaciją patrauklioje, vartotojų sukurtoje platformoje (…) DV pažangi dirbtiniu intelektu pagrįsta klasifikavimo technologija leidžia reklamuotojams suderinti savo prekės ženklo reklamą su tinkamu ir tinkamu turiniu, taip padidinant skaidrumą, veiksmingumą ir pasitikėjimą savo skaitmeninėmis investicijomis.“
Taigi galite būti tikri, kad jūsų „Snap“ reklamos nebus rodomos šalia įžeidžiančio ar kitaip susijusio turinio pagal jūsų nustatytus parametrus.
Atnaujinimas išplečia užmegztą „Snapchat“ partnerystę su „DoubleVerify“, kuri jau siūlo „Snap“ kampanijų skelbimų matomumą ir apgaulės patikrinimą. „Snapchat“ taip pat siūlo „DoubleVerify“ klientų integracija be žymų, kuri leidžia stebėti nurodytus skelbimų rinkinius nenaudojant specialių URL ar UTM.
Tai naujausias „Snapchat“ pastangas tobulinti skelbimų parinktis, nes „Snap“ taip pat pridėjo prekės ženklo saugos ir tinkamumo vertinimą iš „Integral Ad Science“ (IAS). dar birželio mėnesį.
„Snap“ siekia pritraukti daugiau reklamuotojų, ypač mažų ir vidutinių įmonių, kad galėtų išnaudoti savo pasiekiamumą JAV ir ES – dviejose pelningiausiose rinkose.
Ir ji turi maksimaliai išnaudoti savo galimybes ten, kur gali, nes jos auditorijos augimas labai sulėtėjo abiejuose regionuose.
Tai vis tiek reiškia, kad „Snap“ turi daugiau galimybių kituose regionuose. Tačiau kurdama savo reklamos verslą, ji turi remtis pagrindinėmis rinkomis, kad sutvirtintų savo pamatus.
Trečiosios šalies patvirtinimas prideda dar vieną elementą ir gali padėti Snap laimėti daugiau investicijų į reklamą.