
„Tiktok“ pridėjo naują savo reklaminių skelbimų tikslą, kuris yra jos pačios „Meta“ „Boost“ parinkties versija, o prekės ženklai dabar gali optimizuoti potencialių klientų DMS per trečiųjų šalių pranešimų siuntimo programas, o ne tik „Tiktok Inbox“.

Kaip matote šiame aiškintojoje (paskelbė socialinės žiniasklaidos ekspertas Mattas Navarra), dabar galite siekti paskatinti DM laidas į kitas žinučių siuntimo programas, įskaitant „WhatsApp“, „Facebook Messenger“, „Line“ ir „Zalo“.
Norėdami tai padaryti, užuot naudoję „daugiau tiktok pranešimų“, skatinantis tikslą, kurio tikslas – paskatinti vartotojus atsiųsti jums pranešimą programoje, taip pat galite paskatinti pranešimų srautą kitiems DM tiekėjams.

Šią parinktį galima įsigyti švino generavimo kampanijoms, naudojant „Promote“, ir bus nukreiptos į jūsų skelbimus „Tiktok“ vartotojams, kurie turi savo įrenginyje įdiegtą alternatyvią pranešimų programą.
Tik l„Ine“, „Zalo“, „WhatsApp“ ir „Facebook Messenger“ nuorodos šiuo metu palaikomosTaigi jūs negalite naudoti jokios žinučių siuntimo programos. Tačiau tai suteikia dar vieną galimybę sudominti potencialius klientus per pasirinktą DM platformą, kuri galėtų padėti jums tiesiogiai įsitraukti iš savo „Tiktok“ švino gen.
Ir kai DMS tampa populiaresne ryšio forma, tai gali būti vertinga, padidindama jūsų informavimo lankstumą.
To vertė bus susijusi su tuo, kaip jūs naudojate kiekvieną platformą ir kur važiuojate, tačiau tai galėtų padėti daugiau sąveikos, ateinančios į vieną gautuosius, o ne valdant kelis užklausų paviršius.
Bet kokiu atveju tai yra įdomus papildymas.
Čia galite perskaityti daugiau apie „Tiktok“ tikslą „Kiti pranešimų siuntimo programos“, skirtus reklamuoti kampanijas čia.